R's stereo set | voorlopig weer even klaar ;)

Started by R, February 29, 2004, 23:45:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Audiofiel

Quote from: Ruben on December 10, 2005, 20:12:44
tja, dat is ook een optie. Hoewel ik niet zo gek ben van de instappers van marantz. Dit is lekker klein, simpel en alleen een pre/pro.
Met die travo vergeleken heeft een Marantz SR-4500/4600 wel 3x zoveel reserver voor die 3xtra 3 of eventueel zelfs 5 kanalen. ;D

QuoteHet hoeft van mij allemaal niet zo op top niveau, alleen controle van sub en volume los werkt niet echt prettig. Ik denk dat het slechter wordt lijkt me. Ik zou zelfs nog simpele rears op kunnen hangen bedenk ik net :-X

edit: heb je dan misschien nog meer info voor me. manual of zo. Ik kom niet verder dan dit: http://www.usheraudio.com/processor.html
Ik zal morgen even voor je rondneuzen. Volgens mij had ik toen wel meer info gevonden. De balans met een receiver vond ik echter sterk tegenvallen nadat ik een en ander tegen elkaar afwoog. Die SDAV-2010 is nou ook niet bepaald een high-end apparaat te noemen... :-X
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

R

Quote from: Audiofiel on December 10, 2005, 22:07:40
Met die travo vergeleken heeft een Marantz SR-4500/4600 wel 3x zoveel reserver voor die 3xtra 3 of eventueel zelfs 5 kanalen. ;D
Ik zal morgen even voor je rondneuzen. Volgens mij had ik toen wel meer info gevonden. De balans met een receiver vond ik echter sterk tegenvallen nadat ik een en ander tegen elkaar afwoog. Die SDAV-2010 is nou ook niet bepaald een high-end apparaat te noemen... :-X

Oke, niet echt een goed teken dus van jouw kant. Hmm, dat is minder. Het leek me wel een aardige oplossing.

R

Heb net remc de deur uitgewerkt na een lekker ontspannen luistersessie. Dit stond al 1,5 jaar op de planning, maar nu is het er toch van gekomen. Was erg gezellig, remko bedankt. Misschien wil hij nog wat kwijt over zijn ervaring van mijn setup.

molle

Hoe was het trouwens THX dvd?
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

reMC

#1179
Quote from: Ruben on January 18, 2006, 22:23:19
Heb net remc de deur uitgewerkt na een lekker ontspannen luistersessie. Dit stond al 1,5 jaar op de planning, maar nu is het er toch van gekomen. Was erg gezellig, remko bedankt. Misschien wil hij nog wat kwijt over zijn ervaring van mijn setup.

Ja zeker dat ik dat wil! Maar niet nu, eerst knorrrrrrrrren!

R

Quote from: molle on January 18, 2006, 23:49:36
Hoe was het trouwens THX dvd?

Goed, staan erg mooie intro's op. Die van DD met het water is erg mooi vind ik zelf. Daarnaast zijn de thx'en met de koetjes ook er lachen. nogmaal bedankt O0

Audiofiel

Quote from: reMC on January 19, 2006, 00:36:10
Ja zeker dat ik dat wil! Maar niet nu, eerst knorrrrrrrrren!

Studententaal?
QuoteKnorren zijn studenten die geen lid zijn van een traditionele studentenvereniging.

Of toch iets meer van dit:

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Audiofiel

Of iets minder confronterend:

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

R

huh ??? nut van deze posts?

beunky

"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

reMC

Haha, ben ik dan toch student? ;D

R

Zo ver snap ik het nog wel ;), maar dan....

beunky

Dan kom jij met de vraag wat het nut van die twee posts is :P
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

R


R

Net te horen gekregen dat we hier ook wat leuks nieuws gaan testen. Ben erg benieuwd. Wat, zien jullie vanzelf wel..

FrankB

Al die geheimzinnigheid tegenwoordig  ::) ::)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

myself

Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

R

Hij staat nog bij marcel te wachten op mij. Morgenavond haal ik hem op..


Rody

Quote from: Ruben on March  3, 2006, 14:03:03
Hij staat nog bij marcel te wachten op mij. Morgenavond haal ik hem op..



Gaaf :)

molle

Quote from: Ruben on March  3, 2006, 14:03:03
Hij staat nog bij marcel te wachten op mij. Morgenavond haal ik hem op..



HEb je hem gekocht of gewoon ter demo ;)
Gaaf spul hoor O0
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

FrankB

Denk demo. Ben benieuwd of je het een upgrade vindt ten opzichte van de Arcam. Het zal in ieder geval enorm anders zijn.
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

R


molle

Word gevaarlijk met de Arcam. Heb deze afgelopen November gehoord en men bek viel compleet open. Laat staan dit met de Sonus Faber van Ruben 8)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

bmateijsen

Quote from: molle on March  3, 2006, 14:10:32
Word gevaarlijk met de Arcam. Heb deze afgelopen November gehoord en men bek viel compleet open. Laat staan dit met de Sonus Faber van Ruben 8)

Ik denk dat ze aan elkaar gewaagd zijn, maar het is vooral erg anders zoals Frenkb al beschreef.

R

#1199
Quote from: molle on March  3, 2006, 14:10:32
Word gevaarlijk met de Arcam. Heb deze afgelopen November gehoord en men bek viel compleet open. Laat staan dit met de Sonus Faber van Ruben 8)


Toen jij er was had ik een PL staan. of bedoel je ergens anders?