R's stereo set | voorlopig weer even klaar ;)

Started by R, February 29, 2004, 23:45:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rody

Quote
the items you bidded on will NOT be sold for 10 bucks or anywhere under half their real price. If you understand that, then please email back and I will make an offer for what product you want. thank you

R

dan kun je nog wel een koopje vangen dus. Dit wordt wel negatieve feedback.

zo werkt ebay dus niet..

Rody

Quote from: Ruben on November 25, 2005, 16:44:25
dan kun je nog wel een koopje vangen dus. Dit wordt wel negatieve feedback.

zo werkt ebay dus niet..

Al wat gehoord van jou gewonnen bieding?
Ik neem aan dat je contact op moet nemen met de verkoper?
Ben benieuwd of je de Arcam idd krijgt.

R

Ik heb hem een bericht gestuurd via ebay. denk niet dat ik nog iets zal horen.


Rody

#1129
Deze Arcam DivA gaat anders al vrij rap omhoog... ;D

R

Dezelfde dus. dat zal wel een klacht worden van mij denk ik. Hoe weet je nu of de verkoopprijs is gehaald? Deze gast belazerd ebay gewoon.

Rody

Quote from: Ruben on November 25, 2005, 16:57:56
Dezelfde dus. dat zal wel een klacht worden van mij denk ik. Hoe weet je nu of de verkoopprijs is gehaald? Deze gast belazerd ebay gewoon.

Hij moet gewoon een minimumbod instellen.

Maximus_Aurelius

#1132
Quote from: Ruben on November 25, 2005, 16:44:25
dan kun je nog wel een koopje vangen dus. Dit wordt wel negatieve feedback.

zo werkt ebay dus niet..

Dat klopt , dan had hij zich in moeten dekken met minimum prijs alles daaronder komt het erbij te staan minimum prijs nog niet gehaald.

Het is zo als iemand wat op ebay verkoopt en hij gaat naar de hoogste bieder is de verkoper verplicht om hem te verkopen aan de hoogste bieder.De hoogste bieder is verplicht om hem te kopen.


5.2 Bindend bod. Behalve voor objecten die zijn opgenomen in een categorie onder het Niet-Bindend Bodbeleid, geldt dat, als u tenminste één bod op of boven uw vermelde minimumprijs ontvangt (of in het geval van limietveilingen, op of boven de limietprijs), u verplicht bent de transactie te sluiten met de hoogste bieder op het einde van de veiling, behalve in uitzonderlijke omstandigheden, zoals wanneer bijvoorbeeld de koper niet voldoet aan de voorwaarden van uw aanbieding (zoals betalingsmethode) of u de identiteit van de koper niet kunt verifiëren.

Zo staat er wat op de algemene voorwaarden van e-bay ;D

Vooral schuingedrukte is van belang.Voordeel voor Ruben.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

FrankB

#1133
Quote from: Ruben on November 25, 2005, 16:57:56
Dezelfde dus. dat zal wel een klacht worden van mij denk ik. Hoe weet je nu of de verkoopprijs is gehaald? Deze gast belazerd ebay gewoon.

Wat een motherfucker! Klagen en opeisen die speler :D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

R

Quote from: Maximus_Aurelius on November 25, 2005, 17:00:35
Vooral schuingedrukte is van belang.Voordeel voor Ruben.

Ha ha, dit kan nog wel eens leuk worden. Ben niet vies van een potje ruziën. Ik moet hem wel de tijd geven om te reageren voordat ik om mij heen ga slaan :D. Hoeveel dagen is redelijk?

Maximus_Aurelius

Quote from: Ruben on November 25, 2005, 17:12:04
Ha ha, dit kan nog wel eens leuk worden. Ben niet vies van een potje ruziën. Ik moet hem wel de tijd geven om te reageren voordat ik om mij heen ga slaan :D. Hoeveel dagen is redelijk?


Vele geven 8 dagen de tijd.De verkopers(goede verkopers wel te verstaan) ook een termijn van 8dagen , betaling binnen zijn.

Dus jij als koper zijnde 8 dagen de tijd geven.Is redelijk.

Maar eigenlijk Liever gisteren dan vandaag  ;D  ;)
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

R

#1136
ja, 8 is wel veel.
ik geef hem 3. anders kan ik ook nooit op tijd betalen:P

edit: en weer even mijn email verwijderen aub?

tnx rody.

Rody

Quote from: Ruben on November 25, 2005, 17:19:11
ja, 8 is wel veel.
ik geef hem 3. anders kan ik ook nooit op tijd betalen:P

rody, zou je dat mailtje kunnen forwarden naar mijn email: ruben(at)vanloosbroek.com

Done :)

Maximus_Aurelius

Anders eens even e-bay over dit voorval mailen , die helpen je even mee.Precies uitleggen wat er gaande is etc etc.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

R

#1139
Quote from: Maximus_Aurelius on November 25, 2005, 17:48:45
Anders eens even e-bay over dit voorval mailen , die helpen je even mee.Precies uitleggen wat er gaande is etc etc.
ja idd, je hebt gelijk. Ik heb ze meteen maar even gemaild.

En alvast een response uit de UK

Quote
Dear Ruben  van Loosbroek,

The following is a notice from eBay Trust & Safety regarding:

Item Number - 7727510595
Item Title - Brand new   Arcam Diva DV-79 DVD Player

Our records show that you placed a bid on this item. We removed this item from the Site and cancelled your bid because it appears that the seller's account has been compromised and used by an unauthorized third party. The seller's privileges to trade on eBay may be temporarily suspended while we investigate this matter further. Due to privacy concerns we will not be able to share further details related to this seller.

If someone claiming to be the seller asks you to complete a transaction outside of eBay, we strongly recommend that you ignore the request. Transactions for items listed on eBay that are completed outside of the eBay marketplace are not covered by the Buyer Protection services offered by eBay and can be highly indicative of fraud.

If you have already paid, you may wish to pursue recuperating your funds. Some steps you might take include:

myself

Quote from: Ruben on November 25, 2005, 14:52:18
Hoewel het een ontzettend dure interlink is(1 meter €769,-), zou ik deze toch wel erg graag willen hebben. Qua budget zou het kunnen, zij het over een tijdje pas. Jullie zien vanzelf de RD in de 2dehands sectie verschijnen :P

o ohhhh, die ruben is verkocht  ;D
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

Rody

Quote from: Ruben on November 25, 2005, 18:04:24
ja idd, je hebt gelijk. Ik heb ze meteen maar even gemaild.

En alvast een response uit de UK


Die mailtjes heb ik ook gehad...

R

Quote from: Rody on November 26, 2005, 13:23:55
Die mailtjes heb ik ook gehad...

Inmiddels bericht van ebay nl. Volgens hen is er een hacker actief onder de account van de man. Echt veel zal er dus niet meer te halen vallen.

FrankB

Quote from: Ruben on November 27, 2005, 21:12:49
Inmiddels bericht van ebay nl. Volgens hen is er een hacker actief onder de account van de man. Echt veel zal er dus niet meer te halen vallen.

Bummer. But hey, if sounds to good to be true ... it usually is ;)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

R

Inmiddels vanmiddag weer afscheid genomen van de frey, hopende dat ie weer terug komt >:D

Kerstmanno

Quote from: FrenkB on November 27, 2005, 22:01:23
Bummer. But hey, if sounds to good to be true ... it usually is ;)

Maar ik ben wél echt hoor! ;)

B.J.

Quote from: Ruben on November 30, 2005, 18:07:00
Inmiddels vanmiddag weer afscheid genomen van de frey, hopende dat ie weer terug komt >:D

Als demo weer of ben je hard aan het sparen?

Jimmy Conway

Je had ook een vervalsing kunnen maken en die terugsturen  >:D

R

Quote from: Bas Janssen on November 30, 2005, 18:46:58
Als demo weer of ben je hard aan het sparen?

Sparen is niet echt nodig:P gewoon even goed timen en prio's stellen. Als ie terug komt, dan gaat ie niet meer terug...

myself

Quote from: Ruben on November 30, 2005, 21:36:08
Sparen is niet echt nodig:P gewoon even goed timen en prio's stellen. Als ie terug komt, dan gaat ie niet meer terug...
misschien moet je gewoon de heimdall eens proberen  ;)
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip