R's stereo set | voorlopig weer even klaar ;)

Started by R, February 29, 2004, 23:45:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Audiofiel

Quote from: Ruben on November 23, 2005, 00:06:34
En een plaatje voor de liefhebbers. Let niet op de kabelbrei  :o

LOL ;D ;D Als het niet om de kabelbrei gaat, wat was dan de reden van de foto? ^-^
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

R


molle

Ziet er mooi uit ;) En hoe klinkt ie :D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

R

Quote from: molle on November 23, 2005, 10:14:33
Ziet er mooi uit ;) En hoe klinkt ie :D

Idd. Daar laat ik me over een week of zo wel over uit.

FrankB

Quote from: Ruben on November 23, 2005, 15:52:04
Idd. Daar laat ik me over een week of zo wel over uit.

Hahaha super!
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

R

Vannacht een bieding op ebay gewonnen van een dv79. prijs 51$ . Ik snap er niet veel van hoe het kan. Er staat in de advertentie om hem alvorens te bieden te mailen, maar die mail komt niet aan. Ben benieuwd wat de catch is..

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=7727510595&rd=1&sspagename=STRK%3AMEWN%3AIT&rd=1

FrankB

Quote from: Ruben on November 25, 2005, 08:46:26
Vannacht een bieding op ebay gewonnen van een dv79. prijs 51$ . Ik snap er niet veel van hoe het kan. Er staat in de advertentie om hem alvorens te bieden te mailen, maar die mail komt niet aan. Ben benieuwd wat de catch is..

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=7727510595&rd=1&sspagename=STRK%3AMEWN%3AIT&rd=1

Hahahahaha 51 dollar, en gratis verzenden. Dat verzenden kost al meer ;D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

R

Ow dat was me nog niet eens opgevallen. :P

Audiofiel

Een scam?

Als het te mooi lijkt om waar te zijn, is het vaak.... :-\
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

R

Quote from: Audiofiel on November 25, 2005, 11:08:21
Een scam?

Als het te mooi lijkt om waar te zijn, is het vaak.... :-\

ach we zien wel. Hij heeft iig wel erg goede feedback. Als ik alleen naar de andere producten kijk die hij aangeboden heeft staan...

Rody

#1110
Quote from: Ruben on November 25, 2005, 11:22:29
ach we zien wel. Hij heeft iig wel erg goede feedback. Als ik alleen naar de andere producten kijk die hij aangeboden heeft staan...

Het ziet er wel verdacht uit.
Toch 'raar' dat ie zoveel goede feedback heeft.
Ik ben benieuwd ;D

FrankB

Quote from: Ruben on November 25, 2005, 11:22:29
ach we zien wel. Hij heeft iig wel erg goede feedback. Als ik alleen naar de andere producten kijk die hij aangeboden heeft staan...

Ja, die goede feedback bevreemde mij ook. Helaas in de UK, dus even halen is geen optie. Het kan je hooguit 51 dollar kosten, dus op zich ... en kun je via paypal betalen?
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

R

#1112
Er staat geen paypal bij. Voor 51 dollar wil ik best wat risico lopen, maar ik weet dat het gewoon niet kan. Heel simpel. Overigens is het product uit de US, staat alleen in UK geregistreerd.

Rody

#1113
Ik heb 15$ op een Power Mac G5 Quad 2.5Ghz geboden..  :-\

Dit kan toch niet waar zijn?

Hoe kan die gozer in godsnaam zulke goede feedback gekregen hebben vraag ik me af.

Heb iig een mailtje over de 'terms of transaction' gestuurd, ben benieuwd.

R

Quote from: Rody on November 25, 2005, 12:04:35
Heb iig een mailtje over de 'terms of transaction' gestuurd, ben benieuwd.

laat even weten wat je krijgt, ik kreeg mijn mail terug.

Audiofiel

Quote from: Rody on November 25, 2005, 12:04:35
Ik heb 15$ op een Power Mac G5 Quad 2.5Ghz geboden..  :-\

Dit kan toch niet waar zijn?

Hoe kan die gozer in godsnaam zulke goede feedback gekregen hebben vraag ik me af.

Heb iig een mailtje over de 'terms of transaction' gestuurd, ben benieuwd.

Misschien heeft hij de positive feedback zelf 'geregeld' met andere accounts?
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Peerless Monster

QuoteMisschien heeft hij de positive feedback zelf 'geregeld' met andere accounts?

Dat soort types lopen hier zelfs hier rond. Vervelende mensen igg.
Ik vind dat er meer gecheckt moet worden op dubbele id's. Maar das volgens mij niet echt mogelijk of zo?
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

R

Dan maar even een klein verslag van de nordost frey.

Als eerste aan BBG vast bedankt voor het mogelijk maken van de demo.

Ik zal geen uitgebreid verslag doen, omdat dat toch maar zonde is van de tijd. Ik heb de afgelopen dagen tijdens het werken wat cd's geluisterd. Mijn werk is bijna gelijk met mijn sweetspot, dus ik pik er flink wat op. Daarnaast ben ik er gisteren echt goed voor gaan zitten en heb werk van garbarek, forcione, delange, corrs, hart, krushevo en nog wat andere de revue laten passeren.

De interlink uit de monofil reeks is echt een hele mooi interlink. Hoewel de Red Dawn al een erg mooie interlink is, gaat deze echt nog een paar stappen verder. De grootste verschillen werden voor mij op 2 gebieden getoond. De scheiding van alle aanwezig aspecten in de muziek en de plaatsing daarvan in alle dimensies in de ruimte is enorm vooruit gegaan. Daarnaast is het echt een verschil met het gemak waarop het lijkt dat de interlink speelt. Alles wordt zo eenvoudig weergegeven, dat het lijkt of het echt zo bedoeld is. Daarnaast zijn de bekende aspecten van nordost gewoon echt aanwezig en soms nog wat verder uitgediept.

Hoewel het een ontzettend dure interlink is(1 meter €769,-), zou ik deze toch wel erg graag willen hebben. Qua budget zou het kunnen, zij het over een tijdje pas. Jullie zien vanzelf de RD in de 2dehands sectie verschijnen :P


FrankB

Cool Ruben! De mono-fil serie is echt heel erg mooi en extreem muzikaal  O0
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Durk

straks ve verhouding kabels : 90% , componenten: 10% bij Ruben..  >:D

Al wat gehoord van de dv79 .. ???
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

R

Quote from: Durk! on November 25, 2005, 15:01:44
straks ve verhouding kabels : 90% , componenten: 10% bij Ruben..  >:D
ha ha, ik zit dadelijk aardig op de 10% regel.
Quote
Al wat gehoord van de dv79 .. ???

Nee.

FrankB

Ach, 10%. Mijn kabels zitten straks mogelijk op de prijs van een component. En dat is mooi, want ik zie kabels ook als component :D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Durk

Quote from: Ruben on November 25, 2005, 15:13:41
ha ha, ik zit dadelijk aardig op de 10% regel.
Nee.
ook met het powercord meegerekend?
Je speakerkabels compenseren idd wel wat..
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

Durk

uhm kwa beamerbekabeling zit ik op bijna 25% :-\
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

R

Quote from: Durk! on November 25, 2005, 15:30:13
ook met het powercord meegerekend?
Je speakerkabels compenseren idd wel wat..

Die powercords zijn van lapp/wattage/furutech. dat valt wel mee dus. Die nordost heb ik (nog) niet gekocht. Ik weet nu dat ik meer kan bereiken met deze interlink.

@frenk, helemaal mee eens.