R's stereo set | voorlopig weer even klaar ;)

Started by R, February 29, 2004, 23:45:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

FrankB

Quote from: garmtz on October 13, 2005, 16:11:07
BB&G is BACK!   8)

Welcome back! Lekker bruin geworden?
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

garmtz

Quote from: FrenkB on October 13, 2005, 16:12:16
Welcome back! Lekker bruin geworden?

Mwah, was vooral bewolkt...  :-\  Wel erg mooi en naar mijn zin gehad!

wil

Lekker gegeten? (ook belangrijk ;))

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | Pro-Ject Phono Box MkII
Funk BS2 | Nordost Blue Heaven | Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

molle

#954
Enne welkom opt forum :-X
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

R

Welcome back garmt, ik mag dat zeggen in mijn topic :P

molle

Quote from: Ruben on October 13, 2005, 18:01:43
Welcome back garmt, ik mag dat zeggen in mijn topic :P

LOL ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

R

Gisteravond een goede switch gedaan.

De stereo groep heeft zijn eigen groep gekregen, de dvd speler en sub zijn verhuisd naar een andere groep. Aangezien die voor mij niet zo kritisch zijn, kan ik daar wel mee leven. Het grote voordeel is dat er nu geen stekkerdoos meer tussen zit. De contactdos biedt plaats aan 2 apparaten. Hier zitten nu 2 vette furutech's in.. >:D Verschil was miniem, maar wel aanwezig.

Oh ja, binnenkort een nieuwe interlink om te testen..

Daklem

Hallo Ruben,


jij blijft ook steeds lekker bezig. je hoeft je iniedergeval niet te vervelen  ;D


Jij blijft een prachtset hebben. echt geweldig spul! klasse.

R

Je moet idd even bezig blijven. Ik heb zelfs voor de lol wat buisjes staan.. :P

tnx voor het compliment.

myself

Quote from: Ruben on October 21, 2005, 14:59:25
Gisteravond een goede switch gedaan.

De stereo groep heeft zijn eigen groep gekregen, de dvd speler en sub zijn verhuisd naar een andere groep. Aangezien die voor mij niet zo kritisch zijn, kan ik daar wel mee leven. Het grote voordeel is dat er nu geen stekkerdoos meer tussen zit. De contactdos biedt plaats aan 2 apparaten. Hier zitten nu 2 vette furutech's in.. >:D Verschil was miniem, maar wel aanwezig.
en je had nog wel een mooie stekkerdoos. Ik denk dat het verschil is dat er nu minder vervuiling op je stroomvoorziening zit.  ;)
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

Peerless Monster

QuoteOh ja, binnenkort een nieuwe interlink om te testen..

Is dat toevallig een Xindak? ;D
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

myself

Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

Peerless Monster

Hahaha ja die ook ;).
Ik hoop deze week mijn RD Rev II binnen te krijgen ;)....
DIe scheen wel leuk te zijn ;D
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

R

Quote from: myself on October 22, 2005, 00:44:03
en je had nog wel een mooie stekkerdoos. Ik denk dat het verschil is dat er nu minder vervuiling op je stroomvoorziening zit.  ;)

Dat vermoed ik ook. Ik heb idd een rittal met 8 meter lapp (oid) en furutech afgewerkt met snakeskin. Misschien gaat ie wel in de verkoop.

R

#965
Quote from: Peerless Monster on October 22, 2005, 00:52:21
Hahaha ja die ook ;).
Ik hoop deze week mijn RD Rev II binnen te krijgen ;)....
DIe scheen wel leuk te zijn ;D

Xindak is voor de dvd speler. Tussen cd en amp ga ik de Frey eens aan de tand voelen.

De RD is erg mooi, maar niet in mijn set, zeker ook niet met de RD interlink.

R

#966
Molle is net de deur uit... Inmiddels dus rackloos :P

Edit: Inmiddels neemt een mdf plaat die functie over. Op de grond.

myself

Quote from: Ruben on October 23, 2005, 12:48:31
Molle is net de deur uit... Inmiddels dus rackloos :P

hij had dus nog makkelijk even langs kunnen komen op de VAD  :P we hebben hem niet gezien   :'(
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

R

Hij had het niet zo breed. Dan zal ie wel zijn doorgereden.

molle

Vandaag bij Ruben het Spider rack gaan ophalen 8)
Toffe peer die kerel(of man als ik het verkeerd formuleer :-[)
Een korte demo gekregen van zen zen set maar had wel een beetje spijt dat ik de A32(of ben ik mis) niet heb kunnen horen.
Mooie geluid rondom en was direct men kater vergeten van de dag voordien. ;D
Momenteel had ie de Prima Luna Prologue 2 staan en moet wel zeggen dat de combinatie 3 en 5 veel beter klonk bij Bjorn.
De SF van Ruben vind ik zeer mooi klinken, maar een beetje te licht voor mijn living vrees ik
Kortom mooi strak geluid, detail en een hoge presence. En de Arcam cd speler vond ik heel mooi klinken 8)

Een lekker kopje koffie(had ik zeker verdiend na dat men GPS begon te flippen en met de zandwegen van Nederland liet zien :P)
Thanks Ruben. Het rack ziet er fantastich uit en heb spijt dat ik het nu nog niet kan plaatsen. Even de kelder afwerken ;)
Maar de foto's volgen ;) En ook de foto van men Jack Russel. Even zot op een onozel tennis balletje als op een teefje ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

molle

#970
Quote from: myself on October 23, 2005, 19:35:25
hij had dus nog makkelijk even langs kunnen komen op de VAD  :P we hebben hem niet gezien   :'(
Tja sorry, zoals in de topic van de VAD maar was echt een wrak. En als ik kom doe ik het in stijl he Marcel ;D(grapje he ;D)
Was nog gestopt op de parking van de VAD en als ik je toen moest gezien hebben wandelde ik onmiddelijk mee maar ben thuis gekomen en onmiddelijk terug in men bed gekropen. Het was nl 6 uur vanmorgen als ik men dekbed zag :P
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

R

Quote from: molle on October 24, 2005, 00:17:58
Vandaag bij Ruben het Spider rack gaan ophalen 8)
Toffe peer die kerel(of man als ik het verkeerd formuleer :-[)
Mag beiden :P
Quote
Een korte demo gekregen van zen zen set maar had wel een beetje spijt dat ik de A32(of ben ik mis) niet heb kunnen horen.
Mooie geluid rondom en was direct men kater vergeten van de dag voordien. ;D
Momenteel had ie de Prima Luna Prologue 2 staan en moet wel zeggen dat de combinatie 3 en 5 veel beter klonk bij Bjorn.
Beter bij bjorn of beter dan bjorn? Nu weet ik het even niet meer wat je vond.
Quote
De SF van Ruben vind ik zeer mooi klinken, maar een beetje te licht voor mijn living vrees ik
Kortom mooi strak geluid, detail en een hoge presence. En de Arcam cd speler vond ik heel mooi klinken 8)
Tnx, persoonlijk is de arcam mooie in mijn set. De RD combineert niet lekker met de Primuluna. De PL is erg lief en vergevend. Ontzettend easy listening, maar er mag wat meer bite in van mij. Overigens is cd 33 en pl2 niet mis!!
Quote
Een lekker kopje koffie(had ik zeker verdiend na dat men GPS begon te flippen en met de zandwegen van Nederland liet zien :P)
Thanks Ruben. Het rack ziet er fantastich uit en heb spijt dat ik het nu nog niet kan plaatsen. Even de kelder afwerken ;)
Maar de foto's volgen ;) En ook de foto van men Jack Russel. Even zot op een onozel tennis balletje als op een teefje ;D

You're welcome. Was idd gezellig.

molle

Beter bij Bjorn ;D De PL 3 en 5 zijn een nog mooiere combinatie dan de PL 2.
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

R

Quote from: molle on October 24, 2005, 11:29:34
Beter bij Bjorn ;D De PL 3 en 5 zijn een nog mooiere combinatie dan de PL 2.

Vond het al vreemd overkomen. Lijkt me vrij logisch.

myself

Quote from: molle on October 24, 2005, 00:21:28
ben thuis gekomen en onmiddelijk terug in men bed gekropen. Het was nl 6 uur vanmorgen als ik men dekbed zag :P
dus je hebt er niet eens meer onder kunnen kruipen  ;) ;D
die belgen.... altijd dronken in het weekend  :P ;) ;D

volgend jaar doen we het wel over en voor die tijd zal je HT toch wel klaar zijn  8)
Suc6 met je mooie spiderrack  8)
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip