R's stereo set | voorlopig weer even klaar ;)

Started by R, February 29, 2004, 23:45:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

myself

Quote from: Ruben on September 15, 2005, 19:18:47
Euh... het ging om de sub :)
sorry, was even afgeleid  ;D
Quote from: frank2 on September 15, 2005, 19:21:11
mooie poster, blauw lampje, past niet bij het groen van de arcam......... inruilen dus..
idd, dus of afplakken of even met mijn sub omruilen  ;)
Quote from: Ruben on September 16, 2005, 00:18:05
TV ( tje ;)) staat even er naast. Komt binnekort weer tussen de fronts.
Neeeeeeee niet doen. dat kost je je geluidsbeeld
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

bmateijsen

Het lichtje van de sub kan je uitzetten natuurlijk ;)

Kerstmanno

Quote from: Jean Pierre on September 15, 2005, 19:46:14
MOoi hoor, maar een sub voor filmpje enzo.. waar is de tv dan  ::) 8)

Waar is het projectiedoek, bedoel je ;)

Jimmy Conway

Uit het raam kijken en fantaseren maar.

mradem

Quote from: Jean Pierre on September 15, 2005, 19:46:14
MOoi hoor, maar een sub voor filmpje enzo.. waar is de tv dan  ::) 8)

hehe de film gaat op en Ruben kijkt de gehele voorstelling naar zijn poster ;D .

Moony

Ruben, ik las in een ander topic dat je je Spider rack verkocht hebt.
Waarom dat, je was zo tevreden over je rack?
En waar ga je nu alles in/op plaatsen?
stereo: Dynaudio Xeo 4 | BK P10-150-GEM | Marantz NR1510 | Marantz CD5004 | Technics SL1411 + AT-VM95e
surround/tv: Good Old Pioneer Plasma | Denon AVR-X1400H | Philips BDP2900 | Dune HD Solo Lite | Chromecast | Teufel Consono 35 Mk3 | Klipsch R-10SW

R

Ik wilde al wat dingen aanpassen. Ik wilde omlaag qua rack en zat in mijn hoofd met of de spider in tweeën, of iets anders. Dan zelfbouw waarschijnlijk. Nu heb ik molle en mezelf blij gemaakt.

molle

Net je topic nog een doorbladerd achter foto's van het rack en ziet er echt 8) uit.
De rest trouwens ook he ;D
Kan haast niet wachten >:D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

R

Quote from: molle on October  1, 2005, 15:36:49
Net je topic nog een doorbladerd achter foto's van het rack en ziet er echt 8) uit.
De rest trouwens ook he ;D
Kan haast niet wachten >:D

Het is idd een supergaaf rack. tnx voor het compliment. Je zult het tzt wel zien(en horen)

R

Binnenkort een kleine test met een nordost powercord. Het cord afkomstig van een bekende dealer ;) en reeds aanwezig. Ik ga testen op versterker en op cd speler. Het betreft een 2 meter vishnu.


Dit zou volgens bjorn echt een topper zijn, die erg gevaarlijk zou zijn om toe te passen als test >:D.

DA BoSS

Quote from: Ruben on October  2, 2005, 20:00:29
Dit zou volgens bjorn echt een topper zijn, die erg gevaarlijk zou zijn om toe te passen als test >:D.
2A lekstroom  ???
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

R

Gevaarlijk voor de financiën.

DA BoSS

High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

molle

Mooie kabel. Ben nieuwsgierig naar de eindresultaten ervan ;) Zal het wel lezen, maar ga nu slapen :P Ben zo zat als een patat, maar toch altijd even het forum checken. Hoe verslaafd ben je dan ::) Hoe zat je ook kan zijn.
Sorry voor de topic vervuiling Ruben maar de Stella heeft zen werk weer gedaan, en kan nog uren lullen en zagen maar ga je het niet aandoen.

Deze tekst getypt op 14 minuten. Dan weet je wel genoeg he
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

R

Ha ha. lees dat maar een keer als je weer nuchter ben. Het is btw 2,3 seconden per getypte letter, doe je goed. :D O0

molle

Quote from: Ruben on October  2, 2005, 23:07:35
Ha ha. lees dat maar een keer als je weer nuchter ben. Het is btw 2,3 seconden per getypte letter, doe je goed. :D O0

Elk woord moet ik echt driemaal nalezen  :P vraag het maar aan Sibran hier opt forum. Net tegengekomen en heeft me weer staan uitlachen ::)
Maar ja, was een leuke dag vandaag, morgen weer afzien , joepie :P
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

Joep

#841
Quote from: Ruben on October  2, 2005, 23:07:35
Ha ha. lees dat maar een keer als je weer nuchter ben. Het is btw 2,3 seconden per getypte letter, doe je goed. :D O0

Neem zelf ook effe een biertje Ruben! Kom op hee, je kunt beter gaan zuipen dan dat je zijn letters gaat tellen ;D Ik geef het goede voorbeeld wel: ik zit hier met een Grolsh Beugeltje in de hand ;D


heb meteen maar even een plaatje uitgezocht waarin de fles in de meest voorkomende positie te zien is...maar dan met de dop los.

molle

Quote from: Proprius on October  2, 2005, 23:19:10
Neem zelf ook effe een biertje Ruben! Kom op hee, je kunt beter gaan zuipen dan dat je zijn letters gaat tellen ;D Ik geef het goede voorbeeld wel: ik zit hier met een Grolsh Beugeltje in de hand ;D


heb meteen maar even een plaatje uitgezocht waarin de fles in de meest voorkomende positiete zien is...maar dan met de dop los.

Hehe, scholl ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

R

Alsnog wat nieuwe foto's.

De sub, nu op een fatsoenlijke foto. Dat verdient ie wel.

R

Meteen even wat foto's geschoten voor de liefhebbers.

R

Laatste.

molle

Mooie sub en mooie kabel. ;)
Wat kost zo'n powercord als ik mag vragen?
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

Rody

Volgens mij is die vrij duur :)



Lijkt me wel een mooie sub, zo'n Velo CHT-8, prijzen vallen me erg mee.

Vraag me af hoe hij (CHT-10) presteert tov bijvoorbeeld de Onix Rocket UFW10.

R

€650 dacht ik, voor 2 meter.

R

Quote from: Rody on October  3, 2005, 21:14:17

Lijkt me wel een mooie sub, zo'n Velo CHT-8, prijzen vallen me erg mee.

Vraag me af hoe hij (CHT-10) presteert tov bijvoorbeeld de Onix Rocket UFW10.

Prijzen zijn echt heel schappelijk inderdaad van de sub. Qua vergelijking durf ik niets te zeggen.