R's stereo set | voorlopig weer even klaar ;)

Started by R, February 29, 2004, 23:45:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

myself

Quote from: Garmt on August 15, 2005, 22:39:20
Ik sluit mijn pluggen op mijn Lavardin ook haaks aan op de uitgang en draai hem dan nog stevig vast ook! Gaat niet snel kapot hoor, zo'n Z-plug, geen probleem! Wel HARD aandraaien! Niet overdrijven natuurlijk...  ::)
zo, ik ben weer terug en heb alles weer aangesloten  :D de Z-pluggen konden idd wel wat hebben en ruben kreeg ze maar amper los  ;)
straks nog even een leuk stukje schrijven. Was weer gezelli ruben.  8)
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

R

Ik moet de losliggende kabelbrei nog even aansluiten, maar hier een paar foto's..

was idd weer gezellig 8)

Jimmy Conway

#677
shotgunnen......

Ga het vanavond eens aan mijn vriendin voorstellen  :P

Zonder gekheid, het ziet er wel strak uit met die kabels. 8)

Maximus_Aurelius

#678
Wil ik nou niet meemaken met de kabels die ik nou als test heb.Er zit éen kabel bij de HiDiamand Power +2 is een zeer dikke kabel , en mijn andere kabel Fast Audio compact 6m die werkt voor geen meter mee , zeer stugge kabel  ;D

Dat is weer voordeel NordOst lekker plat.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

myself

Quote from: Jimmy Conway on August 17, 2005, 19:56:41

Zonder gekheid, het ziet er wel strak uit met die kabels. 8)
ziet er inderdaad heel erg  8) 8)uit. en die arcam DVD speler staat gewoon mooier in het rack, zodat tenminste alles arcam is  ;) :P ;D ;D
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

R

Klein luisterverslag

We zijn lekker begonnen na de lunch met een drankje in de zon. Richting een uur of 2 zijn we naar boven gegaan waar myself zich enigszins verbaasde over de radicale verandering in de opstelling. Hij was hier al eens eerder geweest, maar nu staat het echt totaal anders.
Begonnen met wat lekkere muziek te draaien zonder eigenlijk echt een shootout te willen/kunnen houden. Muziek die o.a gedraaid werd: morphine, chris jones, eva cassidy, corrs, test cd van 6 moons en vast nog wel wat anders. Voor mij reeds aardig bekende speakers, maar zo kon myself even kennis maken met de Italiaanse  schonen. Na wat lekkere nummers te hebben geluisterd, zijn geswitched van de 47 labs 4708 OTA kabel naar de red dawn van nordost. Pikant detail, de prijzen. De 47 labs kost 14 euro de stereo meter waar de red dawn in deze configuratie ( 3 mts dacht ik) ruim over de 1000 euro.
Hoewel de kabel nog echt even moest wennen in mijn set volgens myself werden de eerste flinke verschillen duidelijke na een paar nummer. De RD was zeker een stuk sneller dan de 47, won het ook op het gebied van microdetail en het laag was strakker en gelaagder. Lekkere kabel hoor. Ik had het wel het gevoel dat de kabel wat nerveus overkwam en het hoog lag mijn niet zo super lekker in het gehoor. Ik vond het wat puntiger en scheller. Ook vond ik hem niet zo vloeiend als de 47. Voor mij openbaarde zich het grootste verschil op het gebied van het aanzetten van tonen en de nuances in kracht. Zachte tonen werden erg zacht weergegeven, terwijl kracht helemaal werd blootgegeven wanneer dit nodig bleek te zijn. Groot pluspunt voor de kabel, dit was erg mooi. Hoewel het een erg mooie kabel is, ook zeker in de getoonde shotgun configuratie, vond ik hem ietwat tegenvallen, ik had er eerlijk gezegd wat meer van verwacht. Mijn simpele kabeltje weerde zich kranig en blinkt nu weer uit in waar hij zelf goed in is....

Toen was het tijd om voor de gein nog even de dv 79 van arcam aan te sluiten. Dit was voor mij gewoon heel simpel. Dat had ik nooit moeten toen, wat een mooi apparaat vergeleken met mijn dv 6500, de nieuwprijs ligt 2 keer zo hoog, maar hij is echt stukken en stukken beter. Het beeld was oh zo mooi en werd gecompleteerd met een even mooi geluidsbeeld uit 2 speakers!!!..

Myself bedankt voor de gezelligheid, en die RD's van mij komen gauw een keer bij jou op bezoek.

myself

Quote from: Ruben on August 17, 2005, 21:21:13
Toen was het tijd om voor de gein nog even de dv 79 van arcam aan te sluiten. Dit was voor mij gewoon heel simpel. Dat had ik nooit moeten toen, wat een mooi apparaat vergeleken met mijn dv 6500, de nieuwprijs ligt 2 keer zo hoog, maar hij is echt stukken en stukken beter. Het beeld was oh zo mooi en werd gecompleteerd met een even mooi geluidsbeeld uit 2 speakers!!!..

;D ;D ;D tsja jij luisteren/kijken naar de DV79 is net zo gevaarlijk als voor mij het luisteren naar je A32  8) :P ::) ;D ;)
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

myself

bezoekje bij Ruben

ik was deze week toch vrij en had nog een bezoekje aan ruben tegoed staan, andersom wil ik ook nog graag zijn RD interlinks eens op mijn set horen maar dat komt wel. Ik wou vandaag ook nog mijn siltech interlinks meenemen om eens te vergelijken maar kreeg die kl... wbt's niet losgedraaid. Eigenlijk maar goed ook want we waren zo een paar uur verder voor we er erg in hadden  ;)

Ik kwam eigenlijk om eens naar de SF's te kijken/luisteren en omdat ik toch kwam, nam ik mijn RD's maar mee (en mijn DVD speler zoals Ruben al toch zijn vrees geschreven heeft ;)). Eigenlijk wel erg, om met zo'n mooi terrasjesweer ons op te sluiten op zolder. Maar als echte brabanders hebben we toch nog even van de zon mogen genieten op het terras ;) Alle andere bewoners van het huis waren weggepest (eigenlijk heet dat werken maar dat staat niet zo leuk), zodat de volume wat omhoog kon. Na wat gezonde drankjes en geklets over van alles en nog wat (de mens achter....) en het losrukken van de hondjes ;) gingen we naar boven.

Bij binnenkomst in Rubens Hifi-Dome, was ik idd meteen verrast door de andere opstelling. Een erg flinke verbetering tov de vorige keer. De SF's staan mooi los in de ruimte en los van alle wanden. De linkerbox staat nog wel iets onder het schuine dak maar dat is minimaal. Lekker ingedraaid en bij de eerste tonen was al goed te horen dat dit een mooie opstelling voor een mooi dieptebeeld was. Gegeven de ruimte staan ze zo optimaal. Voor mijn smaak zouden ze verder uit elkaar mogen staan maar dat is hier fysiek onmogelijk. Het nadeel van zo dicht op elkaar staan is dat de stemmen en instrumenten in elkaar overvloeien en het geluidsbeeld zich niet helemaal kan ontwikkelen. Maar nogmaals, het gaat hier niet anders. Er zijn genoeg mensen die hier jaloers om zouden zijn. Ik ben in ieder geval jaloers over de diepte die zich in deze ruimte kan ontwikkelen.

De SF's zien er 'live' inderdaad mooier uit als op de foto. Mooie gladde afwerking en ik vind vooral de 4 voetjes waarop hij staat een mooi ontwerpdetail. Het is maar waar je op let he. Ik vond de SF's (die nog niet helemaal ingespeeld waren) vooral erg mooi in het stemmen gebied. Geen nare bijtoontjes zoals gruis of metaal was te horen en het klonk gewoon lekker. Het is een heeeeeeel erg groot verschil met zijn oude speakers. Het hoog is nu gewoon mooi en de lage tonendreun is totaal verdwenen. De SF's hebben gewoon een mooi beschaafd hogetonen gebied. Ik vind het iets aan de brave kant, maar het is zeker mooi rond en lekker in balans met de middentonen. De aansluiting met de lage tonen is redelijk, maar daar mis ik wat (in vergelijking met mijn nautilussen). Het is zeker een mooi geheel, maar in de lage tonen mis ik net een extra laagje lage tonen en druk. Maar een heerlijke box om vele uurtjes naar te luisteren. In het begin bleek ook zeker wel dat je A32 veel sneller is dan mijn AVR300  :'(

kabelvergelijk
Na een uurtje of zo, toen ik gewend was aan de A32, SF's, 4708 en akoestiek, begon het toch te kriebelen hoe nu de RD's het op de Sonus Fabers zouden doen. Toen werd het toch een klein shootoutje ;)

Na de RD's eraan te hebben gehangen, heb ik maar 1 nummer op DE sweetspot willen zitten omdat het toch Ruben is die deze kabel wil horen en zijn set het beste kent. Maar ook bij dit 1e nr heb ik al wat dingen gehoord. Ik moet wel zeggen dat ik ook op de plek ernaast nog een heel groot geluidsbeeld had, bijna net zo goed als op de sweetspot. Ik weet niet of dat ook bij de 4708's zo is, maar het geluid bleef mooi van de boxen los komen.

Vooraf moet ik zeggen dat ik toch erg onder de indruk ben van de kunsten die de 4708 vertonen tegen deze prijs !!!!! het is een ERG goede kabel voor dat geld. Hij kon een heel stuk meekomen met de RD en dat had ik vooraf niet zo verwacht. Op een enkel punt was hij zelfs mooier als de RD op deze set,boxen,akoestiek combinatie !

even kort want ik zit weer te veel te lullen: (en het zijn mijn ervaringen en ik denk dat ruben weer andere heeft. iedereen let natuurlijk op andere zaken die hij/zij belangrijk vind en alles in het teken om andere mensen de kans te geven er iets van op te steken en voor ons om wat ideeen weer uit te wisselen en mogelijk nog wat meer te verbeteren)
- bas is een stuk beter. het is strakker en de gelaagdheid is beter. ik hoor nu een extra laagje lage tonen. Bijv bij het 2e nr. van chris jones op het eind, liep de 4708 wat vol en gaf alleen druk ipv muziek en nu hoor ik de bas die gespeeld wordt. Door de strakkere bas wordt het totaal beeld wel wat dunner lijkt het
- instrumenten en stemmen zijn nu wat meer in verhouding. Ik vond bij de 4708 dat de stemmen de instrumenten iets verdrongen
- meer details, zowel kleine zachte details als ruimtelijkheidsinformatie waren nog meer aanwezig
- het werd allemaal nog wat sneller en puntiger. De 4708 is al erg snel, maar het kan dus nog iets sneller.
- of het geluidsbeeld groter was, heb ik niet zo op gelet en maar 1 nr echt goed naar kunnen luisteren. Ruben weet jij of hier nog verschil in zat?
- er komen wat hoge tonen bij, net of het frequentiebereik iets wordt uitgebreid, maar tegelijk komt er iets onaangenaams bij. Het wordt wat scheller, drukker, heesheid.. ik heb er niet echt goed een naam voor. Het lijkt iets killer te zijn geworden. Het zou ook goed kunnen dat dit aan het inspelen van de kabels op de set te maken heeft. Mijn ervaring is dat kabels na 1 dag wat natuurlijker worden, wat vergevelijker, ronder.

Het is zeker niet de bedoeling om de 4708 af te kraken want ik denk nu nog meer dat voor dat geld, dit een superkabel is. de RD is 20x zo duur dus die mag een aantal dingen wel beter doen, maar hij zou eens wat langer in deze set moeten hangen en de tijd geven om daarop ingespeeld te raken om eens echt goed te vergelijken, want ook mij blijft het wat scherpe/onrustige hoog bij wat vooral bij ilse de lange duidelijk werd. Het geluid werd ook wat dunner, ik wijd dat voor een deel aan de strakkere bas wat op mijn set erg lekker is (anders wordt het te veel) maar hier is het misschien iets te. Misschien is een andere kabel een wat betere match? NBS, Nirvana SL, Sign audio???

Afijn, het ging er deze middag eigenlijk om, om weer eens lekker te luisteren en ruben weer aan wat andere componenten te laten ruiken en voor mij om de SF's te zien/horen. Altijd leuk om weer eens wat nieuwe dingen te horen. Middag geslaagd wat mij betreft !

O ja en ik heb weer wat leuke tips voor nieuwe CD's aan dit bezoekje overgehouden  8) ::) Daar doen we het toch ook wel een klein beetje voor ;)
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

R

myself, tnx voor het mooie verhaaltje maar weer.

Quote
Na de RD's eraan te hebben gehangen, heb ik maar 1 nummer op DE sweetspot willen zitten omdat het toch Ruben is die deze kabel wil horen en zijn set het beste kent. Maar ook bij dit 1e nr heb ik al wat dingen gehoord. Ik moet wel zeggen dat ik ook op de plek ernaast nog een heel groot geluidsbeeld had, bijna net zo goed als op de sweetspot. Ik weet niet of dat ook bij de 4708's zo is, maar het geluid bleef mooi van de boxen los komen.
Die was al vrij groot. Het is ook zeker geen straf om een eind uit de sweetspot te zitten. NIets mis mee.

vwb de RD. Ik vond het op zicht best een mooie kabel voor de korte tijd dat ie ertussen heeft gezeten. Alhoewel hij met ilse idd flink de fout in ging in mijn oren. Verder kan ik me goed in je punten vinden, zeker weten. De 4708 heeft in mijn ogen ook niet het ideale scheidende vermogen, dat vond ik stukken duidelijker bij de RD. Echter voerde emotie mij vele malen verder mee met mijn eigen kabel, misschien zat het nog verstopt in de rd en moet het er nog uitkomen. Wie weet.

De speakers zijn echt gewoon heel anders. Ik vind het echt een verschil van dag en nacht. De rust in het hoog maakt het zo'n gemakkelijke speaker dat ik er echt gewoon uren en uren achterelkaar naar kan luisteren. We moeten trouwens niet vergeten dat ze nog wat meer los moeten komen, vooral in het laag. Misschien verandert er dan nog wel het een en ander.

myself

zo, en nu mijn kritische/analytische pet weer afgezet en gewoon de muzikale pet weer op  :D

leuke middag, lekkere drankjes.
ERG mooie upgrade Ruben. Daar kun je trots op zijn. De nare dingen van je vorige setup zijn nu verdwenen en dit is weer echt genieten geblazen. Zowel wat looks als wat muziek betreft. Ook is deze opstelling een blijvertje denk ik en de 4708 heeft me echt verbaasd. De 2 dingen die me wat minder lekker overkomen (van de 4708) zijn de bas die wat minder gecontroleerd is met deze kabel en de stem/instrument verhouding. Lekkere vriendelijke speaker en hier kun je veel uurtjes naar luisteren. Zelfs bij zeer hoge geluidsdruk  ;) bleef het compleet in stand en bleef het goed klinken. 8)  Met de Nordost verdwenen deze dingen maar werd het hoog niet helemaal lekker. Dat wordt weer tweaken  ;D Maar je houd altijd wel dingen te wensen over   ::)
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

myself

Quote from: Ruben on August 17, 2005, 23:02:34
myself, tnx voor het mooie verhaaltje maar weer.
Die was al vrij groot. Het is ook zeker geen straf om een eind uit de sweetspot te zitten. NIets mis mee.
zeker !! ik maak wel eens anders mee
Quote
vwb de RD. Ik vond het op zicht best een mooie kabel voor de korte tijd dat ie ertussen heeft gezeten. Alhoewel hij met ilse idd flink de fout in ging in mijn oren. Verder kan ik me goed in je punten vinden, zeker weten. De 4708 heeft in mijn ogen ook niet het ideale scheidende vermogen, dat vond ik stukken duidelijker bij de RD. Echter voerde emotie mij vele malen verder mee met mijn eigen kabel, misschien zat het nog verstopt in de rd en moet het er nog uitkomen. Wie weet.
Ja, Ilse was wat...... te. Dat was met jouw kabel idd mooier. ik vond Chris met de RD weer mooier. En natuurlijk de 2 gitaren  8) Mijn RD's zijn ook nog niet helemaal ingespeeld maar het zou idd beter moeten kunnen
Quote
De speakers zijn echt gewoon heel anders. Ik vind het echt een verschil van dag en nacht. De rust in het hoog maakt het zo'n gemakkelijke speaker dat ik er echt gewoon uren en uren achterelkaar naar kan luisteren. We moeten trouwens niet vergeten dat ze nog wat meer los moeten komen, vooral in het laag. Misschien verandert er dan nog wel het een en ander.
ja het hoog is nu veeeeel beter en het laag in deze opstelling ook. Wat ik me nog van bjorn weet te herinneren is dat idd het laag beter wordt na het inspelen. Maar ja, straks mag je weer opnieuw beginnen met inspelen  :-\
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

R

Quote from: myself on August 17, 2005, 23:04:33
Zelfs bij zeer hoge geluidsdruk  ;) bleef het compleet in stand en bleef het goed klinken. 8)  

Welke hoge druk :P ;D

myself

#687
Quote from: Ruben on August 17, 2005, 23:16:07
Welke hoge druk :P ;D
mmmmwwhooaaa  ;D DJ Luna  8) ::) :P ;) ;D ;D ;D >:D >:D
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

R

Sorry. ken je klassiekers...

DJ Duro & The Prophet..

molle

Phoe, ziet er gelikt uit Ruben :o Mooie upgrade en knappe kabels. Ben hier toch wel echt eens benieuwd naar ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

myself

#690
Quote from: Ruben on August 17, 2005, 23:24:33
Sorry. ken je klassiekers...

DJ Duro & The Prophet..
:-X o ja, op het laatst ging het NOG harder  >:D dan was luna nog zachtjes  ;D
o wacht, luna was er niet eens bij  :P
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

molle

Mooi verslag Marcel. ;) Ik zie dat jij al mogen genieten hebt van al dat moois ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

myself

Quote from: molle on August 17, 2005, 23:41:05
Phoe, ziet er gelikt uit Ruben :o Mooie upgrade en knappe kabels. Ben hier toch wel echt eens benieuwd naar ;)
je boxen staan te ver uit elkaar sven anders hadden we ze er wel even tussen kunnen hangen  :P
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

molle

Quote from: myself on August 17, 2005, 23:42:29
je boxen staan te ver uit elkaar sven anders hadden we ze er wel even tussen kunnen hangen  :P

Huh ???
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

molle

Ja sorry, de kabels wil je zeggen. Was even niet mee ::)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

R

Quote from: molle on August 17, 2005, 23:41:05
Phoe, ziet er gelikt uit Ruben :o Mooie upgrade en knappe kabels. Ben hier toch wel echt eens benieuwd naar ;)

Kunnen we best een keertje regelen hoor. je weet me te vinden. tnx voor het compliment.

@ myself.
De 3 tracks waren:
DJ Luna - Mindspace (Black Anthem 2004)
Deepack - The Prophecy
DJ Duro & The Prophet - Shizzle My Dizzle

Wel een beetje Luna dus..

molle

Thx. Ik zal ooit nog wel eens tijd vinden hoop ik :P Tegenwoordig moet ik al een afspraak maken om even in het kleinste kamertje te gaan zitten in huis :-\ Maar de winter staat voor de deur en dan heb ik wat meer tijd :D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

myself

Quote from: Ruben on August 17, 2005, 23:56:17
Kunnen we best een keertje regelen hoor. je weet me te vinden. tnx voor het compliment.

@ myself.
De 3 tracks waren:
DJ Luna - Mindspace (Black Anthem 2004)
Deepack - The Prophecy
DJ Duro & The Prophet - Shizzle My Dizzle

Wel een beetje Luna dus..
zie je wel, ken ik mijn klassiekers toch nog een beetje   ;D
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

Jimmy Conway

Quote from: myself on August 17, 2005, 22:48:43
De SF's hebben gewoon een mooi beschaafd hogetonen gebied. Ik vind het iets aan de brave kant, maar het is zeker mooi rond en lekker in balans met de middentonen.

Grappig, exact hetzelfde zij mijn vriendin toen we de SF beluisterd hadden in vergelijking met mijn Piega P4XL.
Heeft ze er toch meer verstand van dan ik.  :)
Ze zijn heel easy listening vind ik, je kunt er makkelijk uren achterelkaar naar luisteren zonder dat het gaat vermoeien.

Groeten,
Niels.


FrankB

Quote from: Jimmy Conway on August 18, 2005, 08:28:38
Grappig, exact hetzelfde zij mijn vriendin toen we de SF beluisterd hadden in vergelijking met mijn Piega P4XL.
Heeft ze er toch meer verstand van dan ik.  :)
Ze zijn heel easy listening vind ik, je kunt er makkelijk uren achterelkaar naar luisteren zonder dat het gaat vermoeien.

Klopt helemaal. Luistermoeheid kent de SF niet. Daarom ben ik ook zoekende naar hele neutrale kabels en straks ook een bron :)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12