R's stereo set | voorlopig weer even klaar ;)

Started by R, February 29, 2004, 23:45:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

FrankB

Wat heeft de laatste onzekerheid weggenomen?
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Kerstmanno

Quote from: bmateijsen on August 10, 2005, 15:30:50
Thanks Ruben, we worden er gewoon verlegen van! 8)

Je bedoelt:

Quote
Thanks Ruben, we worden er gewoon verlegen van!

R

Quote from: FrenkB on August 10, 2005, 15:35:59
Wat heeft de laatste onzekerheid weggenomen?

Ik geen last van vervelende problemen in het laag, dat was even afwachten omdat ik de concerto's niet hier heb getest. Voor de rest was ik er al uit.

FrankB

Quote from: Ruben on August 10, 2005, 15:39:25
Ik geen last van vervelende problemen in het laag, dat was even afwachten omdat ik de concerto's niet hier heb getest. Voor de rest was ik er al uit.

Cool, een hartelijke felicitatie lijkt me wel op z'n plaats!
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

garmtz

Quote from: Ruben on August 10, 2005, 15:27:33
Net de laatste onzekerheid weggenomen. Deze speakers blijven zeker staan..

Bij deze ontzettend veel dank aan Beter beeld en geluid voor hun perfecte (werkelijk perfecte) service.

Tnx Bjorn ( en garmt ook een beetje)

Graag gedaan!  8)  We aim to please...  ;D

bmateijsen

En natuurlijk nog officiele felicitaties met de nieuwe aanwinst!

Ben je nog een mooi plaatje aan het zoeken voor in het laatste aanwinst topic ;)

Groet Bjorn

R

Oh ja goede. ik zal even iets opsnorren.

Jimmy Conway

gefeliciteerd met de SF  8)

R

Tnx voor alle felicitaties. Ik kan het iedereen aanraden zo'n upgrade ;)  O0... Ik blijf maar cd's draaien. Ook wat films gedaan, erg gaaf. Ook zonder sub goed te doen.

molle

Quote from: Ruben on August 10, 2005, 15:27:33
Net de laatste onzekerheid weggenomen. Deze speakers blijven zeker staan..

Bij deze ontzettend veel dank aan Beter beeld en geluid voor hun perfecte (werkelijk perfecte) service.

Tnx Bjorn ( en garmt ook een beetje)



Cool  O0 Gefeliciteerd :D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

R

Zou ik een keer mazzel kunnen hebben. Loop net tegen een DV 88+ speler aan op ebay die nog erg laag staat. Morgen loopt ie af.. dan nog wel even mijn dv 6500 slijten, maar dat moet niet zo moeilijk zijn denk ik.

garmtz

Quote from: Ruben on August 11, 2005, 15:56:56
Zou ik een keer mazzel kunnen hebben. Loop net tegen een DV 88+ speler aan op ebay die nog erg laag staat. Morgen loopt ie af.. dan nog wel even mijn dv 6500 slijten, maar dat moet niet zo moeilijk zijn denk ik.

Laatste minuut bieden...

Rody

Quote from: Ruben on August 11, 2005, 15:56:56
Zou ik een keer mazzel kunnen hebben. Loop net tegen een DV 88+ speler aan op ebay die nog erg laag staat. Morgen loopt ie af.. dan nog wel even mijn dv 6500 slijten, maar dat moet niet zo moeilijk zijn denk ik.

Volgens mij worden de meeste boden op het laatste moment gedaan, dus wees voorzichtig met je verwachtingen  :P
Ik kon hem niet vinden op e-bay? Linkje?

R

tnx voor de tip. Was ik zeker van plan. gelukkig hoef ik er niet voor op te blijven..

linkje trouwens voor de gene die ik wel vertrouw ;)

http://cgi.ebay.de/ARCAM-DV88-plus-DVD-PAYER_W0QQitemZ5796611911QQcategoryZ3316QQrdZ1QQcmdZViewItem

R

#639
Quote from: Rody on August 11, 2005, 16:15:13
Volgens mij worden de meeste boden op het laatste moment gedaan, dus wees voorzichtig met je verwachtingen  :P
Ik kon hem niet vinden op e-bay? Linkje?

Zie boven, de prijs kan nog wel wat hebben..

Ach en niets hoeft, pure luxe. Hoewel ie wel wat beter zal zijn dan deze marantz verwacht ik.

Soms heb je wel eens mazzel. Vorige week ging er een nieuwe FMJ DV 29 uit voor 1200€

garmtz

Quote from: Ruben on August 11, 2005, 16:16:04
Zie boven, de prijs kan nog wel wat hebben..

Ach en niets hoeft, pure luxe. Hoewel ie wel wat beter zal zijn dan deze marantz verwacht ik.

Eigenlijk moet je gewoon een Proxy bod doen en het daarbij laten. Dan hoef je niet te stressen op het laatste moment.

Rody

Is idd nog geen geld, maar ik denk dat ie wel richting de 500 euro gaat.

R

Ik wacht wel tot morgenmiddag. Ben dan toch thuis. Ik zeg al, wie weet heb ik een keer mazzel.

mradem

Quote from: Ruben on August 11, 2005, 16:16:04
Zie boven, de prijs kan nog wel wat hebben..

Ach en niets hoeft, pure luxe. Hoewel ie wel wat beter zal zijn dan deze marantz verwacht ik.

Soms heb je wel eens mazzel. Vorige week ging er een nieuwe FMJ DV 29 uit voor 1200€

Tja die 29 zeg.. Dat was echt een koopje.

Durk

Quote from: Garmt on August 11, 2005, 16:17:39
Eigenlijk moet je gewoon een Proxy bod doen en het daarbij laten. Dan hoef je niet te stressen op het laatste moment.

een proxybod?
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

myself

Quote from: Ruben on August  9, 2005, 13:06:36
Kreeg net uit australië(ja wat je ver haalt is lekker) de cd van chris jones binnen, genaamd roadhouses & automobiles. Wat een gave opnamen. Het is een stockfish opname, maar oh zo gaaf. Mensen die van gitaar + zanger houden, zeker een aanrader..O0
heeee, heb jij hem ook !!! Lekkere cd he  ;D

ook via sonja gekocht? echt een mooike om je SF's mee te beluisteren  8)

waarom ben je trouwens voor de concerto's gegaan ipv concertino's met sub?
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

R

Quote from: myself on August 13, 2005, 13:28:28
heeee, heb jij hem ook !!! Lekkere cd he  ;D
Ja heerlijk, vind het vooral leuk dat ie wat meer jazzy/country mix achtig wordt naar mate de cd verder speelt.
Quote
ook via sonja gekocht? echt een mooike om je SF's mee te beluisteren  8)
WTF is sonja? Ebay is the magic word here... Klinkt zekers op de nieuwe jongens.
Quote
waarom ben je trouwens voor de concerto's gegaan ipv concertino's met sub?

Heb met bjorn afgesproken om de concerto's gewoon hier in te spelen en besloten om deze te behouden. De concerto's geven gewoon het complete beeld. De ruimte bleek geen probleem te zijn in de lengte opstelling. Dat scheelt zo enorm veel. Dus ze mochten blijven O0. Je hoort het vanzelf wel een keer.

myself

Quote from: Ruben on August 13, 2005, 13:37:14
Ja heerlijk, vind het vooral leuk dat ie wat meer jazzy/country mix achtig wordt naar mate de cd verder speelt.
WTF is sonja? Ebay is the magic word here... Klinkt zekers op de nieuwe jongens.
degene waarvan ik hem ook uit australie gekocht hebt (ook via ebay) buglet03baby geloof ik  ;D
Quote
Heb met bjorn afgesproken om de concerto's gewoon hier in te spelen en besloten om deze te behouden. De concerto's geven gewoon het complete beeld. De ruimte bleek geen probleem te zijn in de lengte opstelling. Dat scheelt zo enorm veel. Dus ze mochten blijven O0. Je hoort het vanzelf wel een keer.
nice. nog gefeli trouwens. Als ze ingespeeld zijn moest ik maar eens met mijn RD's langs komen ;)
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

R

Quote from: myself on August 13, 2005, 14:15:22
degene waarvan ik hem ook uit australie gekocht hebt (ook via ebay) buglet03baby geloof ik  ;D
Ha, klinkt bekend. Scheelde een hoop.
Quote
nice. nog gefeli trouwens. Als ze ingespeeld zijn moest ik maar eens met mijn RD's langs komen ;)

Deal.

R

Zoals het er nu naar uit ziet, zal woensdagmiddag het 1e forumlid hier gezellig komen luisteren(na bjorn dan). Myself komt woensdag langs en neemt meteen wat spullen mee. Zijn siltech interlinks om te vergelijken met mijn RD's. Hij neemt zijn RD's mee om mijn keten eens helemaal van RD's te voorzien. Daarnaast zal ook de dv79 als speeltje meekomen >:D.. Als dat maar goed gaat :D.. Hoewel de speakers nog niet voor de volle 100% ingespeeld zullen zijn, klinkt al erg goed. Laat maar komen dus.