R's stereo set | voorlopig weer even klaar ;)

Started by R, February 29, 2004, 23:45:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

R

Nee, die hebben hier nooit gestaan namelijk. Ik heb de concertino's op bezoek gehad. Hier komen dus de vloerstaanders te staan.

Raphie

Oh, je hebt gelijk, wel mooi man dat in zwart pianolak: geweldig O0 Red Dawn ertussen en smullen maar
JBL PRX Power!

bryan vd B

Quote from: Ruben on July 31, 2005, 12:46:07
Jazeker. Hoewel het een sloot geld is voor rationeel denkend nederland, zijn dit echtekoopjes.

Inmiddels is bekend dat waarschijnlijk zaterdag als alles goed gaat, een setje Sonus Faber Domus Concerto's in pianolaque zwart mijn luisterruimte op komt sieren.

tuurlijk blijft het een hoop geld maar voor wat je ervoor krijgt is het zeker niet duurt te noemen.
Goed nieuws dat ze jouw kant op komen, blijf je topic dan ook op de voet volgen ;)

Bryan
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

FrankB

Quote from: Ruben on July 31, 2005, 12:46:07
Jazeker. Hoewel het een sloot geld is voor rationeel denkend nederland, zijn dit echtekoopjes.

Inmiddels is bekend dat waarschijnlijk zaterdag als alles goed gaat, een setje Sonus Faber Domus Concerto's in pianolaque zwart mijn luisterruimte op komt sieren.

Permanent opsieren of tijdelijk?
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

R

Permanent, of het moet verkeerd uitpakken, maar daar gaan we niet van uit.

FrankB

Quote from: Ruben on July 31, 2005, 14:00:53
Permanent, of het moet verkeerd uitpakken, maar daar gaan we niet van uit.

:D :D

Erg cool! Bij mij komt woensdag de Lavardin onder dezelfde voorwaarden langs  8)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

R

Zeker niet minder cool!!! ;D

Hebben we dezelfde dealer? ;)

FrankB

Quote from: Ruben on July 31, 2005, 14:20:58
Zeker niet minder cool!!! ;D

Hebben we dezelfde dealer? ;)

Kan niet missen ;D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

R

dan maar effe off topic in mijn eigen topic(jij hebt er geen he?) Welke uitvoering lavardin gaat er komen? en is het die van garmt, of een eigen ;)

FrankB

#534
Quote from: Ruben on July 31, 2005, 14:34:56
dan maar effe off topic in mijn eigen topic(jij hebt er geen he?) Welke uitvoering lavardin gaat er komen? en is het die van garmt, of een eigen ;)

Ik heb BB&G maar de kans gegeven een stapje terug in de lijn te vergelijken en heb de IS Reference genomen ;)

PS off-topic in je eigen topic kan toch niet  ::) ;D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

R


beunky

"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

FrankB

2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

R

Kwam net nog een plaatje tegen om vast over te kwijlen ;).. Aangezien er nog niet zo veel afbeeldingen van zijn, om maar even te delen..


bryan vd B

Quote from: Ruben on August  1, 2005, 16:31:12
Kwam net nog een plaatje tegen om vast over te kwijlen ;).. Aangezien er nog niet zo veel afbeeldingen van zijn, om maar even te delen..



8) 8) 8) 8) 8) 8)

Bryan
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

Rody


Raphie

Wat duurt wachten dan lang he? Echt supercoole speaker 8)
JBL PRX Power!

R

Hmm, valt wel mee te leven. Ik zie er wel erg naar uit, maar veel tijd om er over na te denken heb ik niet..tentamens:( (leren doe ik tussen het posten door ;) )

molle

Ga hier toch een emmer naast mij moeten gaan zetten als die foto's zo gaan blijven komen :-\ Weeral kwijl, kwijl :P
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

R

Quote from: molle on August  1, 2005, 23:36:53
Ga hier toch een emmer naast mij moeten gaan zetten als die foto's zo gaan blijven komen :-\ Weeral kwijl, kwijl :P

Ha ha, dan zal ik maar geen foto's plaatsen als ze er zijn ;D

molle

Jawel jawel. Zal men eigen dan nog net kunnen bedwingen(hoop ik :-\) ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

Jimmy Conway

SF is nice  8).

Ik heb pas geleden de Concertino`s mogen beluisteren op een Prologue 2 buizenversterker.
Als ik ze zou moeten beschrijven: zeer relaxed en 3 dimensionaal.
Radicaal anders in vergelijking met mijn Piega`s.
Alleen lage weergave ietsje tekort, maar dat is logisch met deze monitoren.

Dus ik denk dat de concerto`s een perfecte keuze is.

Groeten,
Jimmy C.

R

Dat denk ik ook... Ik ben benieuwd. Leuk om te lezen dat de rest ook zo benieuwd is ;D

MarcoV

Mooie upgrade Ruben  :D

Marco

R

Ho ho, nu staan de oude er nog. Nog even lekker te spelen, zeker weten.

zaterdag weten we meer.