R's stereo set | voorlopig weer even klaar ;)

Started by R, February 29, 2004, 23:45:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

R

;D.  Ja ik zag het ook net. Met flitser zie je dat altijd heel erg goed. Zal er wel iets aan doen de week. eerste luisteren :D. en leren :(.

Sjors


R

Kleine update, we zijn weer aan het schuiven.

Had een soundstyle rack opgepikt ergens omdat ik die erg mooi vond en de ruimte enigzins op de schop gaat.Dan gaat er ruimte komen voor een rack. Inmiddels is het rack opgewardeerd naar een lang gezocht spider rack. Garmt is zo vriendelijke de zijne af te staan. Begin juni komt ie deze kant op.

Daarnaast net een KS 1011 interlink aan planeet verkocht. Die was op zoek en ik wilde eigenlijk wat gaan proberen.

Ik heb wat leuke kabels van nordost op het oog en daar gaan we eens lekker me testen(wel eerst even importeren natuurlijk ;)).

Zodra ik wat meer weet of heb... Foto's en verslag.

FrankB

Welke Nordost kabels en waarvandaan ga je ze importeren en hoe kom je daaraan?

Zo he, wat een vragen ;D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

R


FrankB

2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Kerstmanno

Interessante discussie...  ::)

R

Ja,was best interessant.

Kerstmanno


Audiofiel

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

R


FrankB

2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

R

Voor de nieuwsgierige.. Heb wat kabeltjes op het oog. Laat wel even wat als ik de veiling win..>:D...

Kerstmanno

Quote from: Ruben on May 26, 2005, 17:28:46
Voor de nieuwsgierige.. Heb wat kabeltjes op het oog. Laat wel even wat als ik de veiling win..>:D...

Denk wel aan de winner's curse!!!

R


garmtz

Slowchat alert!!  ::) ;D

R

Ja je hebt gelijk... Dat kun je idd veel beter via pm doen ;D....

Kerstmanno


R

Kleine update:
Verschillende interlinks op het oog in verschillende prijsklassen.
- Paartje SPM reference afgewerkt met bullets, maar erg kort. 43 cm
- Paar RD bijna nieuwstaat 60 cm
- Paar quattro fil, wel xlr, maar wacht op opgaaf om deze om te laten bouwen tot rca. 50 cm

Misschien een beetje hoog gegrepen voor een testje, maar heb hoge verwachtingen en anders doen we de 2dehands nordost markt op het forum wat opleven. Gelukkig geen nieuwprijzen, want die zijn gewoon eng hoor voor 50 cm kabel >:D
Halverwege de week zal ik kiezen.

R

En we zijn er uit....

Kerstmanno

Laat ons niet langer in spanning!!  ::)

R

Nou oke, betaling wordt op dit moment gedaan.

Nog even het grote geweld laten staan omdat het maar een testje is.

Het is een setje red dawn interconnect RCA geworden 60 cm afgewerkt met eichman bullet ( schijnt weer een hele goede tweak te zijn). Dan is er geen ombouw nodig(toch maar garmt's advies opgevolgd, hij is tenslotte de adviseur ;)) en hij is op lengte.  Het scheelt ook een slok op een borrel aan geld.

Kerstmanno


Raphie

#173
Veel goede berichten over Nordost de laatste tijd, doen die gasten alles met flatcable?
JBL PRX Power!

R

Nee, hoger in de range zijn er ook "normale" modellen. vanaf de quattro fil is de kabel rond.