R's stereo set | voorlopig weer even klaar ;)

Started by R, February 29, 2004, 23:45:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

reMC

Gefeliciteerd!

Laat maar snel weten wat je ervan vindt...

Audiofiel

Verkoop je het doosje ook los?
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

R

Ha ha, wat bied je..
dan moet dan wel erg goed zijn.

Bionica

Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

R


Matheus

Quote from: Ruben on March 10, 2005, 17:19:09
Nieuwe interlink op de deurmat vandaag. Het tweede setje is nog onderweg vanuit griekenland.


Aansluiten doen we zo. resultaat komt nog wel.

Vette interlink hoor, zeer hoog pats gehalte O0..

Max
Unison Research | Marantz | Mordaunt-Short | PS3

reMC

Nou Ruben, wat zijn de indrukken?

R

Heb ik je gister al verteld.:D

reMC

Quote from: Ruben on March 11, 2005, 10:50:15
Heb ik je gister al verteld.:D

Is dat alles?? ;D

Ik wil een op z'n minst 600 woorden tellende review :D

B.J.

Bizarre koffer toch. Het is MAAR een kabel. Wel een dure maar het stelt eigenlijk niks voor. Zo'n koffer verwacht ik om een kilo goud!

R

eens bas, hoort allemaal bij de marketing.

Kerstmanno

Quote from: Bas Janssen on March 11, 2005, 10:58:57
Zo'n koffer verwacht ik om een kilo goud!

Precies, daar gebruik ik ze ook meestal voor.

Raphie

Quote from: Menno-ert on March 11, 2005, 11:03:52
Precies, daar gebruik ik ze ook meestal voor.

;D ;D ;D, die koffer was volgens de sticker wel van een 10M kabel?!? Is dus geen orginele koffer Ruben ;D ;D ;D (maar daarom niet minder stoer)
JBL PRX Power!

patrick_vdb

Hi,

Hmmm volgens mij staat er toch gewoon .5m op het labeltje ::)

mvrg

Patrick

R

Was het maar 10 meter kabel. Dan was ik redelijk rijk geweest. Er zijn gewoon mensen die alleen die koffer willen kopen.. pfft. En dan te bedenken dat er nog een onderweg is.

Ik zal vanmiddag korte review schrijven.

Raphie

Quote from: patrick_vdb on March 11, 2005, 11:28:18
Hi,

Hmmm volgens mij staat er toch gewoon .5m op het labeltje ::)

mvrg

Patrick

Je hebt gelijk, ik keek verkeerd :P
JBL PRX Power!

patrick_vdb

Quote from: Raphie on March 11, 2005, 11:30:45
Je hebt gelijk, ik keek verkeerd :P

LOL ;D Het was natuurlijk een verleidelijke opmerking ;D ;)

mvrg

Patrick

Raphie

Quote from: patrick_vdb on March 11, 2005, 11:33:51
LOL ;D Het was natuurlijk een verleidelijke opmerking ;D ;)

mvrg

Patrick

Klopt, omdat het zo'n gruwelijk imposante kabel is. ;D Ben erg benieuwd hoe die gaat klinken  Ruben :D
JBL PRX Power!

R

#143
Ha, het doosje is imposant. Ik moet zeggen dat ie niet echt imposant klinkt. Wel erg geraffineerd. .

Zorg jij nou maar dat ie apparatuur hebt staan als langs kom.

Edit:

Even bijschaven. Het beeld is wel groots, maar niet in your face te noemen. Ik begin er gewend aan te raken en hij klinkt erg goed. Heel anders dan de silverstreak, dat is zeker.

R

Kleine review dan.. zo'n tentamen externe verslaggeving is toch maar saai ;).

Wat ik verwachtte bleek wel waar te zijn. De silverstreak is wel een erg mooi kabeltje, maar te zilver in mijn set. Ik dacht het mooi te vinden, maar begon me er in sommige stukken aan te storen. Het leek gewoon niet helemaal te huwelijken in mijn set.
De ks 1011 net aangesloten gister en precies wat ik verwachter. Het leek verder naar achter te zijn geplaatst, misschien is dat ook wel zo. Het klinkt ronder en de bas is dieper. Ik moet nog serieus gaan zitten, maar terloops luisterend hoor ik veel vooral subtiele verschillen. De lucht en stilte voor en na percussie instrumenten is erg opvallend in mijn (ogen) euh oren. Stemmen klinken voller en natuurlijker ( toch het koper denk ik). Het klinkt gemakkelijker en vloeiender. Dat deed de silverstreak ook al, maar nu zonder de andere bijwerkingen. Neemt niet weg dat die kabel wel weer een flinke stap omhoog is tov de hero. Ik denk sowieso dat de verschillen in de kabel steeds subtieler worden naarmate je hoger in het assortiment uitkomt van een leverancier. Ik weet wel dat ik niet snel en duurdere kabel aan zou schaffen(of goedkoop 2dehands), even relativerend toch wel een rip uit mijn lijf. Zeker met 2 paar.

R

Even mijn set herbekabeld.

R

#146
nog een.

R

laatste

B.J.

Ziet er zeker imposant uit. Beetje veel stof alleen  ;D

Audiofiel

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.