R's stereo set | voorlopig weer even klaar ;)

Started by R, February 29, 2004, 23:45:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Spacebass

#75
Quote from: Ruben on January 17, 2005, 18:17:57
Vandaag contact gehad met de verkoper en met de TD van audiac. Het is geen NL apparaat, maar arcam heeft europese garantie die met aankoopbon overdraagbaar is. Heb een afspraak staan in belgie op 24 jan. dan ga ik hem ophalen...
Volgens mij zelf wereldwijd, zolang hij maar ooit via een erkende arcamdealer aangeschaft is  :)

En alvast gefeliciteerd en veel luisterplezier!  O0

R

Tnx allemaal, wereldwijd weet ik niet... maar zover hoef ik niet voor een shootout.:D

Spacebass

Quote from: Ruben on January 17, 2005, 22:53:08
Tnx allemaal, wereldwijd weet ik niet... maar zover hoef ik niet voor een shootout.:D
Tja je moet ook eenmailtje naar arcam sturen en niet naar de importeur  :D

R

Als ik garantie moet claimen, moet ik toch via de importeur. Dan heb ik niet zo veel aan arcam. het is wel goed om te weten.

Spacebass

Quote from: Ruben on January 18, 2005, 09:57:09
Als ik garantie moet claimen, moet ik toch via de importeur. Dan heb ik niet zo veel aan arcam. het is wel goed om te weten.
Ik doelde meer op de vraag of hij wereldwijd gedekt is of niet ;) De meeste importeurs slaan op hol als je iets in een ander land hebt gekocht. Mocht het een product van buiten europa zijn en arcam geeft aan dat dat wel onder de garantie hoort, kan je het mailtje gewoon bij de importeur neerleggen.

R

Net de Silver Streak binnen gekregen.. Met een douanesticker erop met een aanduiding van de waarde : 30 $ :D. Ziet er als nieuw uit, in doos met boekjes. :D Vanavond meer na aansluiten.

R

Na het aansluiten en wat cdtjes te hebben beluisterd een klein oordeel. Aangezien het laat is, heb ik het volume wat getempered, maar kan vast concluderen wat deze wat meer open is dan de Hero. Het lijkt wat zuiverder. Iets meer lucht om de slaginstrumenten. Moet wel zeggen dat de verschillen met een Hero niet gigantisch zijn, maar de kabel moet nog wat inspelen. Hoewel hij 2dehands is gekocht, is hij net nieuw. Die WBT 147 zijn mooie plugjes zeg. Ik vind ze beter en makkelijker dan de 144.

R

En nog even wat nieuwe plaatjes.

R

nog een

R

Laatste

Sjors

Netjes!

Een vraag: vind je het nou niet jammer of vervelend dat je je dropveter van de Marantz niet vervangen kan voor een mooi powercord? (zonder te slopen)  ;)

Groet, Sjors

R

Ja, heel erg. Als de garantie eraf is...

R

Aankoop van de cd 33 is een week uitgesteld wegens sportblessure van mijn kant. Onmogelijk om auto te rijden... Dan nog maar een weekje wachten.

VlisChris

Je schreef dat je enkelbanden gescheurd zijn: heel erg veel beterschap!
Zelf een keer mijn enkelband zeer zwaar verrekt en inderdaad ook een tijdje uit de running geweest. Dat was al geen fijne ervaring. Gescheurd zal nog meer pijn doen.....
Niemand in je omgeving die je trouwens naar de verkoper van je CD33 kan en wil brengen?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

R

ja, als de verkoper tijd heeft misschien dit weekend met een maatje. gescheurd is niet zeker, gewoon 6 weken rust moet genoeg zijn.

Spacebass


R

Hij is vandaag binnen. Eerste indruk is super. Betere review volgt nog wel. Nu alleen even wat plaatjes.

R

next

R

laatste

reMC

Gefeliciteerd!!  8)

Al enige idee wanneer ik hem bij mij thuis mag beluisteren? .. ::)

Laten we hopen dat er een betere review komt dan "Eerste indruk is super." ;D

R

Wanneer ik naar lelystad kom weet ik nog niet. Voetje(enkel) is niet echt super, dus zal nog wel een paar weekjes duren.

Review zal ook nog wel op zich laten wachten. Eerst eens goed en grondig luisteren. Klein tipje, op het eerste gehoor een veel rustiger geluidsbeeld, minder forward.

reMC

Quote from: Ruben on February  1, 2005, 13:04:06
Wanneer ik naar lelystad kom weet ik nog niet. Voetje(enkel) is niet echt super, dus zal nog wel een paar weekjes duren.

Review zal ook nog wel op zich laten wachten. Eerst eens goed en grondig luisteren. Klein tipje, op het eerste gehoor een veel rustiger geluidsbeeld, minder forward.

Logisch allebei!

Ga eerst maar genieten! Heb je ook het idee dat het wat minder 'digitaal' klinkt? Dus wat minder rafelig en wat vanzelfsprekender?

R

Ik vind het vooral soepeler klinken, het loopt lekkerder. Of ik dat minder digitaal kan noemen, geen idee. Het blijft een cd :D

Raphie

Mooi man,  komt goed uit dat je nu niet zo mobiel bent, kan je lekker luisteren ;D
Wat voor kegels heb je er nu onder gezet?
JBL PRX Power!

Daklem

Quote from: Raphie on February  1, 2005, 15:18:27
Mooi man,  komt goed uit dat je nu niet zo mobiel bent, kan je lekker luisteren ;D
Wat voor kegels heb je er nu onder gezet?


nordost pulsarpoints zijn dat als ik mij niet vergis :)