R's stereo set | voorlopig weer even klaar ;)

Started by R, February 29, 2004, 23:45:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Raphie

Quote from: Ruben on January 14, 2005, 18:11:05
Goed nieuwe eindelijk weer. Morgen kan ik mijn a32 weer ophalen. Hobo heeft toch nog wat registers opgetrokken nadat ik zelf contact had opgenomen met audiac... Hij is getest en staat op me te wachten...

eindelijk wordt een mooie dag voor je morgen, veel aansluit en luisterplezier
JBL PRX Power!

R

Edit. als het gaat lukken, misschien redelijk snel een cd 33 om hem te vergezellen...

Raphie

Quote from: Ruben on January 14, 2005, 19:28:03
Edit. als het gaat lukken, misschien redelijk snel een cd 33 om hem te vergezellen...

Weer signature aanpassen dan CD33 wel erg mooi ;D dan wordt het zo langzamerhand dan wel eens tijd voor een luistersessie met de geupdate configuratie
JBL PRX Power!

R

Nee, ik loop niet te hard van stapel, moet eerst nog wat  materiĆ«le activa omzetten in liquide middelen. En checken of alles oke is met het apparaat.

VlisChris

Succes morgen :D
Nu maar hopen dat ze niet opbellen dat het toch niet doorgaat ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

R

Ha ha, nee ze hadden vandaag al gebeld.

@raphie, mits alles loopt zoals ik graag wil, kunnen we wel wat afspreken. Wil de Xq's ook wel een keer horen.. :D

Raphie

Goed plan,  ergens eind deze maand?
JBL PRX Power!

R

Ik heb de 27ste al een shootout in lelystad... zie: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=25428.0

ook geen idee of ik dan een cd 33 heb. Anders moet het een cd 73 zijn:( Ergens in febr. dan maar.. Ik zie dat je ook al van flevoland bent... Weer zo'n pokken eind rijden..:D

Raphie

Quote from: Ruben on January 14, 2005, 20:37:19
Ik heb de 27ste al een shootout in lelystad... zie: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=25428.0

ook geen idee of ik dan een cd 33 heb. Anders moet het een cd 73 zijn:( Ergens in febr. dan maar.. Ik zie dat je ook al van flevoland bent... Weer zo'n pokken eind rijden..:D

Woon ook in Lelystad, misschien is het e.e.a te combineren,
JBL PRX Power!

R


myself

ik weet nog wel ergens een (zilveren) CD33 te koop
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

R

Ik ook, hier op het forum bedoel je. Ik ben daarmee al in contact. Mis alleen nog wat financiƫn.

myself

ja de bedoel ik. Ik ben even een weekje in het buitenland geweest en voor mijn vakantie was ik al in contact met die man. Heb hem ook aangeraden om hier op het forum te posten. Had nog niet gezien dat ie er al op stond  :o
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

R

Nou kleine update... financiering is bijna rond :D. Daarnaast heb ik vanmiddag mijn versterker opgepikt. hij staat nu even een paar uur te acclimatiseren en dan kan het gas er weer op..

myself

gefeliciteerd met je amp en straks ook nog met die mooie aanwinst die CD33 heet  8)
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

R

Ja financiering is rond. Als ik op tijd ben, en alles is in orde dan mag je het vast als aanwinst zien. cd 73 iemand? hier heb ik al een koper voor.

R

wat plaatjes.

R

#67
meer.

R

laatste

Raphie

Hoe klinkt dat nu, nou alles er weer op en aan zit?
JBL PRX Power!

Daklem

Altijd mooi om te zien, die fotos van jouw setje!

kleine vraag:

Welke speakerkabel heb je er nu aanhangen. Eerst had je toc hde 8TC?

R

@raphie: Een beetje kil nog, hij heeft 8 weken uitgestaan en moet allemaal nog wat los komen. Ook kwam ie uit een onverwarmd magazijn, dus hij moest eerst goed op temp komen. Ik moet zeggen dat ie redelijk snel bij trekt, vooral in dynamiek komt ie wat meer los. Moet de aux nog testen, maar op het testrapport staat dat ie weer goed is. Nu snel een FMJ CD 33 erbij.. :D

@daklem: klopt, de 8 TC heeft na veel goede verhalen te hebben gehoord plaatst gemaakt voor de 47 labs speakerkabel. Deze speakerkabel zit nog in de inspeelfase, maar het beloofd veel goed. Heel erg veel rust, en dynamiek ( zoals op mijn leen yamaha uit de vorige eeuw). Hij is niet forward in mijn oren, maar het maakt het beeld heel erg mooi af. Hij moet nog wel wat weken inspelen, maar het komt goed. Btw, hij is ook erg goedkoop :D.

R

Vandaag contact gehad met de verkoper en met de TD van audiac. Het is geen NL apparaat, maar arcam heeft europese garantie die met aankoopbon overdraagbaar is. Heb een afspraak staan in belgie op 24 jan. dan ga ik hem ophalen...

reMC

Quote from: Ruben on January 17, 2005, 18:17:57
Vandaag contact gehad met de verkoper en met de TD van audiac. Het is geen NL apparaat, maar arcam heeft europese garantie die met aankoopbon overdraagbaar is. Heb een afspraak staan in belgie op 24 jan. dan ga ik hem ophalen...

Nice 8) Alvast gefeliciteerd :D Komt het toch allemaal goed de 27ste ;)

Raphie

JBL PRX Power!