R's stereo set | voorlopig weer even klaar ;)

Started by R, February 29, 2004, 23:45:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

R

Zo denk ik er idd ook over.Misschien doet het beetje massa misschien nog wel wat goeds.

R

#26
Kleine update dan maar weer. Nieuwe TV sinds een week in huisongeveer. Aangesloten via component aan mijn DV 4400 geeft ie best een mooi plaatje. Denk nog wel dat een callibratie wat kan verbeteren. Wat ik me afvraag, is hoe je zien wat de DVD speler uitstuurt, en wat de TV ontvangt. Misschien een nieuwe DVD speler in de pijplijn die wel PAL progressive uitstuurt.

Ook heb ik de set voor de oplettenden een stuk in zijn geheel ingedraaid. Ben er nog niet uit of het een goed effect geeft, maar ik kan nu wel van overal TV kijken.

OscarTango

Is mooi zo...maar eh, kan je tv progressive signalen aan ? omdat je verwijst naar een eventuele dvd-speler met PS....

Waarom gebruik je de digital out van de dvd-speler niet, eigenlijk ?
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

R

Ja mijn TV is uitgerust DIST en PS in PAL en NTSC.

http://www.jvc.nl/product.php?id=HV-32P40BU&catid=93

geeft-->
Component ingang: geschikt voor 1080i HD (1125i HD) 50/60 Hz
Geschikt voor PAL Progressive en NTSC Progressive

Ik gebruik geen digital out van mijn DVD speler omdat mijn A32 (stereo versterker) geen digitaal in heeft...

OscarTango

Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Sjors

Mooie netsnoeren 8) is het stopkontakt een apparte groep?

Groet, Sjors

R

Het is een bijna schone groep. Er zit geloof ik nog een lamp op, maar die staat niet zo veel aan. Het blijft behelpen als je thuis woont.

Sjors

Quote from: Ruben on November  6, 2004, 17:34:07
Het is een bijna schone groep. Er zit geloof ik nog een lamp op, maar die staat niet zo veel aan.

Dat is nog te overzien, of vrijwel niet te horen  8)

Groet, Sjors

R

Tot mijn grote verbazing kwam ik er achter dat mijn AUX input niet goed functioneerde. Heb de versterker een maand of 11, maar nooit eerder gebruikt. Net van de dealer terug en mijn versterker is onderweg naar audiac(denk ik). Er kwam amper geluid uit via de aux, met welke bron dan ook. Wat er uit kwam, was zwaar vervormd. Flink balen dus en zit nu zonder. Het ging een weer of 2 duren volgens hobo. ik ben benieuwd.

Sjors

Quote from: Ruben on November 18, 2004, 17:40:29
Tot mijn grote verbazing kwam ik er achter dat mijn AUX input niet goed functioneerde. Heb de versterker een maand of 11, maar nooit eerder gebruikt. Net van de dealer terug en mijn versterker is onderweg naar audiac(denk ik). Er kwam amper geluid uit via de aux, met welke bron dan ook. Wat er uit kwam, was zwaar vervormd. Flink balen dus en zit nu zonder. Het ging een weer of 2 duren volgens hobo. ik ben benieuwd.

Das klote zeg :-X gaven ze je niet de mogelijkheid om een 'leen' amp mee te geven? ik heb in het verleden ook wel eens wat met mijn vorige dvd player gehad, die ging terug naar de dealer en heb in de tussentijd een vervangertje gekregen  8)

Groet, Sjors

R

Ja, als het onverhoopt langer ging duren, maar nu wilde ze er nog niet aan.

Sjors

Quote from: Ruben on November 18, 2004, 19:17:08
Ja, als het onverhoopt langer ging duren, maar nu wilde ze er nog niet aan.

Welke vesteging van Hobo?

Groet, Sjors

R


kohns

Quote from: Ruben on November 18, 2004, 17:40:29
Tot mijn grote verbazing kwam ik er achter dat mijn AUX input niet goed functioneerde. Heb de versterker een maand of 11, maar nooit eerder gebruikt. Net van de dealer terug en mijn versterker is onderweg naar audiac(denk ik). Er kwam amper geluid uit via de aux, met welke bron dan ook. Wat er uit kwam, was zwaar vervormd. Flink balen dus en zit nu zonder. Het ging een weer of 2 duren volgens hobo. ik ben benieuwd.

Dat is balen... en je hebt slechts 2 jaar garantie op die toestellen... gelukkig heb je het nu snel gezien...
B&W 802 Diamond, ghost center, CWM DS8 | Primare CD31, SP31, A30.3, A32 | Dune player | Kimber, VDH, Oehlbach | Isotek | Logitech Harmony | Panasonic TH-50PY700F, PTA-900E | Projecta Electrol High contrast M

R

Kleine update. Arcam is nog steeds ter reparatie. Ondertussen flink geshopt. setje kimber hero. setje kimber silver streak, LS kabels van 47 labs. vd hul meter tbv fase.

Hopelijk komt alles volgende week binnen. Dan gaan we weer even serieus aan de slag op alles weer in topconditie te krijgen. tevens krijg het meubel ook een nieuw kleurtje. Natuurlijk met foto's ;D

Jean Pierre

Nice! Maar kan je zonder je amp nog wel spelen dan? :p of heb je al een "leen" amp?

R

Ja ik heb een 2 kanaals leen yamaha van mijn dealer. Die staat echter niet in vergelijking met de  A32.

reMC

Alvast een tip:

Speel de 47labs kabel met de letters mee! (er van uitgaand dat hij eerder ook zo speelde)

Dat maakt namelijk nogal uit..de 'verkeerde' kant op spelen geeft een wat grijs/vlak geluid.

R

tnx, je bent een beetje voorbarig... Ik zal het onthouden.

Pieter-Jan

Hey,

Ik zie dat je je 7 NT's dicht bij je TV hebt staan, maar krijg je dan geen magnetische storing op je beeldbuis? (of is het een plasma of LCD wat veel zou verklaren ...  ;D)

Als ik mijn CDM 9 NT's namelijk maar een beetje in de buurt zet, trekt de hele zijkant van het beeld in een lijnenpatroon  :(

Pieter-Jan
Dutch&Dutch 8C, MK Sound In-wall & In-ceiling ATMOS surround, Arcam AV860, OPPO BDP-105, Sonos Connect, LG OLED E6V

R

Zo dicht staan ze er niet op hoor. Ik kan er nog tussendoorlopen mocht ik het willen. Het is een JVC dist 82 cm. ik heb geen last van vervelende lijnen. Maar goed ook, want veel meer ruimte is er niet.

R

Goed nieuws. Het nieuwe phonoboard is in NL bij de importeur. Mijn dealer liet me weten dat ze uiterste best doen om het asap te regelen. Misschien deze week nog, maar het zal volgende week wel worden. In ieder geval wel vooruitzicht...

Raphie

Quote from: Ruben on January 12, 2005, 21:28:52
Goed nieuws. Het nieuwe phonoboard is in NL bij de importeur. Mijn dealer liet me weten dat ze uiterste best doen om het asap te regelen. Misschien deze week nog, maar het zal volgende week wel worden. In ieder geval wel vooruitzicht...
Zal tijd worden, teveel leuk spul aangeschaft om nog langer te wachten,  nog ff doorbijten Ruben
JBL PRX Power!

R


R

Goed nieuwe eindelijk weer. Morgen kan ik mijn a32 weer ophalen. Hobo heeft toch nog wat registers opgetrokken nadat ik zelf contact had opgenomen met audiac... Hij is getest en staat op me te wachten...