R's stereo set | voorlopig weer even klaar ;)

Started by R, February 29, 2004, 23:45:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

R

Gaat wel erg hard ja.

-madison-

Mag ook wel met zo'n mooie set 8)
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

R

#2452
Thanks!!

Nog even te forummen met astronaut - spinvis op de achtergrond... lekker hoor  8) 8)

garmtz


R


garmtz


R

Vandaag mijn huisdealer weer even een bezoekje gebracht. Even mogen luisteren naar de nieuwe cremona auditors M. Daarna ook nog wat anders mee naar huis genomen om te testen. Vrij nieuw, vrij high-end en vrij anders... later meer ;)

Jean Sibelius

Quote from: R on December 19, 2007, 19:56:12
later meer ;)
Het werd tijd... was alweer een tijdje stil in dit topic ;D
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

molle

Ben benieuwd. Tipje van de sluier misschien :)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

R

#2459
Als test heb ik even de nieuwe Lexicon RV-5 staan. Ik wil eens testen hoe ver hij mee kan in stereo. Het lijkt me namelijk prachtig om 1 apparaat te hebben staan (in het zicht) voor film en stereo. Inmiddels het film gedeelte even geprobeerd. Zelfs in 2.1 (na auto-inregeling) viel mijn mond echt open!! Wat een geweldige beleving...

De serieuze stereo-test volgt later.

BBG vast bedankt ;)

TheSpeedSkater

Nice R!

Veel plezier de komende dagen. Ben benieuwd naar je stereo ervaringen..! Anders moet de A32 toch de deur uit!  ;)
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

molle

VET!!! O0

Zelfs als in 2.1. Feestje he ;D
Ben beniewd hoe deze er volgens jou gaat uitkomen op stereo gebied.
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

Audiofiel

Quote from: TheSpeedSkater on December 19, 2007, 23:18:02
Veel plezier de komende dagen. Ben benieuwd naar je stereo ervaringen..! Anders moet de A32 toch de deur uit!  ;)

Precies! Zou ook wel tijd worden, de rest van je spullen verdient wel meer dan een A32... ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

R


TheSpeedSkater

Quote from: Audiofiel on December 20, 2007, 01:11:13
Precies! Zou ook wel tijd worden, de rest van je spullen verdient wel meer dan een A32... ;D
Oeps.. Had ik dat nou maar niet op geschreven.... ;D
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

R

Ha ha ja, dan ben jij natuurlijk nog meer aan de beurt ;)

Quote from: TheSpeedSkater on December 20, 2007, 08:34:44
Oeps.. Had ik dat nou maar niet op geschreven.... ;D

Joris1971

Quote from: R on December 19, 2007, 19:56:12
Vandaag mijn huisdealer weer even een bezoekje gebracht. Even mogen luisteren naar de nieuwe cremona auditors M. Daarna ook nog wat anders mee naar huis genomen om te testen. Vrij nieuw, vrij high-end en vrij anders... later meer ;)

Gaan je Living Voice auditoriums de deur uit dan?

TheSpeedSkater

Quote from: R on December 20, 2007, 08:50:04
Ha ha ja, dan ben jij natuurlijk nog meer aan de beurt ;)

:-X ;D
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

DV79

Lexicon, erg mooi, ben benieuwd.
Linn Majik DSM/2  |  Linn Akurate 2200  |  Dynaudio Contour 20  |  Linn Black  |  Tellurium Q Black II  |  Audioquest Pearl HDMI  |  Philips 65 OLED 854

Raphie

Ben benieuwd of die in de buurt komt van de TAG AV32r, zeker wel een upgrade t.o.v. je ARCAM!
kom op R. je set verdient het!  ;D
JBL PRX Power!

R

Zo vlug zal dat niet gaan. De LV is echt een enorm mooie en veelzijdige speaker. Voor mij heeft de cremona een bepaalde aantrekkingskracht en ik wilde hem graag horen. De komende maanden zal ik van woonruimte gaan veranderen, en dan wordt voor mij een monitor ook een erg mooie optie. Op dit moment ben ik mijn referentie dus aan het uitbreiden op dat gebied. Ik heb wel echt genoten gister. Wat een absurd mooie monitor.

Quote from: Joris1971 on December 20, 2007, 08:57:26
Gaan je Living Voice auditoriums de deur uit dan?

R

Ik heb de lex even aan gehad en de eerste indrukken qua film zijn echt fantastisch. Wat een klasse apart zeg O0 O0. Ik draai 2.1, maar hoe deze receiver alles laat oplossen in het frontbeeld!! Er is natuurlijk geen surround bubble, maar man wat gaaf!! Tav van de sr 4300 echt 100 stappen vooruit. (hij is wel ruim 10 keer duurder ;)). De sub integreert ontzettend mooi na de auto-calibratie en de phantom center doet zijn werk enorm goed.

In stereo wordt het natuurlijk de echte test. Onderschat de A32 niet. Gelukkig is er altijd nog een pre/pro variant ;)

Quote from: DV79 on December 20, 2007, 08:59:23
Lexicon, erg mooi, ben benieuwd.

Quote from: Raphie on December 20, 2007, 09:05:19
Ben benieuwd of die in de buurt komt van de TAG AV32r, zeker wel een upgrade t.o.v. je ARCAM!
kom op R. je set verdient het!  ;D

TheSpeedSkater

Al een klein idee over de stereo kwaliteit?
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

R

#2473
Nope, hele dag de deur uit geweest.

De 100 pagina's bereikt!!! wow.

TheSpeedSkater

Haha, dat is inderdaad best veel. Hoeveel pagina's zouden er overblijven als je alle zooi eruit zou halen? ;)

Vanavond dan maar testen! :D
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog