R's stereo set | voorlopig weer even klaar ;)

Started by R, February 29, 2004, 23:45:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Maximus_Aurelius

Een zeer grote pluim R , dit vind ik nou eens een zelfbouw rack die erg mooi is.
Qua afwerking en alles. O0 8)

Meestal bij een zelfbouw rack is de afwerking dikke str*nt. Maar dit mag er echt wel zijn.

Zijn die poten doorgetrokken tot op de vloer , rust het rack op deze poten of heb je er pucks onder of kegels?
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

R

#2401
Thanks heren. MA: je antwoord staat in het zelfbouw topic:

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=61295.msg981874#msg981874



Quote from: Maximus_Aurelius on September 17, 2007, 22:25:40
Een zeer grote pluim R , dit vind ik nou eens een zelfbouw rack die erg mooi is.
Qua afwerking en alles. O0 8)

Meestal bij een zelfbouw rack is de afwerking dikke str*nt. Maar dit mag er echt wel zijn.

Zijn die poten doorgetrokken tot op de vloer , rust het rack op deze poten of heb je er pucks onder of kegels?

Stefan S.

Heel netjes Ruben, respect!  :D


Joep

Ook dit rack is weer erg mooi!  :) Maar aan de vorige vond ik al weinig schorten. Wat zijn voor jouw de verbeteringen met dit nieuwe rack? Ik doel dan op afwerking, klank, esthetiek, etc.

R

Thanks. Dat is niet echt heel moeilijk. Die andere was wel berken multiplex, maar afgewerkt met mdf laagje, dus werking eigenlijk teniet. Deze is veel strakker afgewerkt en de gebruikte materialen zijn veel mooier. Ook dat is de kick van het bouwen. Dit rack is ook open, wat ik zelf toch mooier vind, en je kan overal een stuk makkelijker bij. Er is ook meer binnenruimte, waardoor er eventueel ook meer in kan ;).

De klank is nog wat moeilijk te zeggen, alhoewel het al erg goed klonk met de eerste noten, en dat terwijl alles meer dan een dag heeft uitgestaan. Heel veel rust in het beeld. Beiden apparaten rusten op 36 mm berken multiplex en mooie alu spikes. Als alles weer ingespeeld is, dan gaan we eens rustig luisteren, maar het valt nu al op!

Quote from: Proprius on September 18, 2007, 09:33:09
Ook dit rack is weer erg mooi!  :) Maar aan de vorige vond ik al weinig schorten. Wat zijn voor jouw de verbeteringen met dit nieuwe rack? Ik doel dan op afwerking, klank, esthetiek, etc.

Maximus_Aurelius

Quote from: R on September 17, 2007, 22:50:33
Thanks heren. MA: je antwoord staat in het zelfbouw topic:

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=61295.msg981874#msg981874




Ok thx wist het topic niet te staan en is wel wat veel leesvoer ;D  :-[
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

R

Je kan ook alleen plaatjes kijken :P

Door de jpeg compressie lijken sommige delen grijs, gelukkig is dat niet zo :P.





Quote from: Maximus_Aurelius on September 18, 2007, 13:33:06
Ok thx wist het topic niet te staan en is wel wat veel leesvoer ;D  :-[

Sk

Erg mooi rack. Ik had hem denk ik alleen mooier gevonden als die pijpen aan de bovenkant gelijk zou zijn met de bovenste plaat.
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

W

Ik vind die marantz nu alleen niet meer passen :P

-madison-

Quote from: WyGo on September 18, 2007, 17:52:08
Ik vind die marantz nu alleen niet meer passen :P
Ik wou het niet zeggen :-X Misschien een mooie arcam? ;D
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

R

Heb ik geschetst en getest, was niet mooier imho.

Quote from: Sk on September 18, 2007, 17:42:14
Erg mooi rack. Ik had hem denk ik alleen mooier gevonden als die pijpen aan de bovenkant gelijk zou zijn met de bovenste plaat.

R

Ha ha, voorlopig even niets :P Maar jullie hebben we gelijk.

Quote from: WyGo on September 18, 2007, 17:52:08
Ik vind die marantz nu alleen niet meer passen :P
Quote from: -madison- on September 18, 2007, 18:00:09
Ik wou het niet zeggen :-X Misschien een mooie arcam? ;D

Boontje

petje af, klasse!  8)

meubel past goed bij de tv en de arcams steken er mooi bij af  O0
Linn Majik DSM / Monitor Audio GS60

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

frank2

heel netjes, ik kan nog wat van je leren!
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

R

Ach, is ook het verschil tussen 1 dag met je buurman klussen en 3 maanden en heel veel uren werk ;)

Quote from: frank2 on September 18, 2007, 18:50:20
heel netjes, ik kan nog wat van je leren!

robbie73

ziet er erg mooi uit r handige handjes wa  ;D ;D

reMC

Mooi hoor! Gaat donderdag door?

R


Sjors

Nogmaals petje af  R. 8)



Groet, Sjors

Ramius

Bij ons zeggen ze "chapeau" (= petje af)  8) 8) 8)

Grtz
Ramius

Pioneer |KRP-500M|
Yamaha |RX-V3067|BD-S1067|
Monitor Audio |GS 60|GSW12|Radius 250|Radius 90|
Van den Hul |Bay C5|HDMI|HDMI Flat|Octocoupler|Digicoupler|Videolink 75 Antenna|First Ultimate MKII| IsoTek |Sigmas|New Optimum|

R


R

Morgen komt remc langs met wat leuk 47 labs kabelwerk om eens te testen! leuk hoor.

R

Remko weer de deur uit. Bedankt!

De living voice speakers weer eens lekker laten zingen vanavond met verschillende kabels. Zal morgen een klein stukje typen en verslag.

R

.