R's stereo set | voorlopig weer even klaar ;)

Started by R, February 29, 2004, 23:45:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

R


W

Makkelijk lijstje Ruben!

FrankB

Kun je ook even zo'n lijstje maken voor mijn topic ? ;D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

R

jahoor, kijk maar :P

Quote from: FrankB on January 10, 2007, 15:33:34
Kun je ook even zo'n lijstje maken voor mijn topic ? ;D

reMC

LOL Maar ik zag het aankomen ;D

Jean Sibelius

Quote from: Ruben on January 10, 2007, 13:56:24
Ik heb de index van het toch wel vrij lange topic maar even bijgewerkt. We zijn weer bij :D
Inderdaad handig (als het zo'n takkeweer blijft vandaag, dan weet ik wat ik kan gaan doen) ;)

SHIT, had even gemist dat je ziek was :-[. Beterschap en hopelijk ben je weer snel opgeknapt!
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

FrankB

2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

VDM

Wow dat is een hele gave kleur voor de LV's!

Gefeliciteerd met de geweldige speakers en beterschap ;)

R

Thanks. ben er ook erg blij mee (de speakers dan ;))

Quote from: VDM on January 12, 2007, 22:21:46
Wow dat is een hele gave kleur voor de LV's!

Gefeliciteerd met de geweldige speakers en beterschap ;)

Maximus_Aurelius

Ruben even vraag.

Hoe ver staan jou Luidsprekers van elkaar af. Ik zie ze op de foto staan maar ik kan geen inschatting doen hoe ver ze van elkaar af staan. Ze lijken op de foto best wel dicht op elkaar te staan. Maar dat kan ook gezichtsbedrog zijn  ;)
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Audiotwin

Ik gok zo'n 2 meter 20  ;D
Tevredenheid!!!

R

Bijna. Het is 211 cm op precies te zijn.

Quote from: Audiotwin on January 14, 2007, 14:02:39
Ik gok zo'n 2 meter 20  ;D

Daklem

Heel mooi Ruben.

Vooral die kleur is stukken beter dan het demo paar.  O0

Nog de beste wensen btw, en veel luisterplezier in 2007!

R

Thanks. Net de eerste demo gegeven, die persoon was aardig onder de indruk. Ondanks dat ze nog verder moeten inspelen..

Quote from: Daklem on January 14, 2007, 14:41:29
Vooral die kleur is stukken beter dan het demo paar.  O0

TheSpeedSkater

Quote from: Ruben on January 14, 2007, 16:33:29
Thanks. Net de eerste demo gegeven, die persoon was aardig onder de indruk. Ondanks dat ze nog verder moeten inspelen..

Haha, ja dat was hij zeker  ;)
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

R

Je mag wel een verslagje doen in de showcase ;)

Quote from: TheSpeedSkater on January 14, 2007, 21:00:23
Haha, ja dat was hij zeker  ;)

TheSpeedSkater

Zal ik van de week even doen. Ben nu eerst zelf aan het spelen  ;D
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

TheSpeedSkater

#2092
Ik heb een verslag van de demo geplaatst in de showcase!

http://www.htforum.nl/~showcase/usersetreview.php?id=38&review=5
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

R

Leuk, bedankt. Klopt als een bus wat er staat. Het was ook leuk je eens te ontmoeten en een prima demo al zeg ik het zelf ;)

W

Quote from: TheSpeedSkater on January 16, 2007, 13:38:16
Ik heb een verslag van de demo geplaatst in de showcase!

http://www.htforum.nl/~showcase/usersetreview.php?id=38&review=5

Simon & Ruben,

Even een vraagje naar aanleiding van het verslag. De keren dat ik bij Ruben ben wezen luisteren vond ik juist dat de set de kamer veel groter maakte dan hij was, en het geluid dus niet klem zit zegmaar. Is dit nu met LV's anders??? of is nu de beleving van Simon gewoon anders dan die van mij!?

TheSpeedSkater

Quote from: WyGo on January 16, 2007, 17:58:58
Simon & Ruben,

Even een vraagje naar aanleiding van het verslag. De keren dat ik bij Ruben ben wezen luisteren vond ik juist dat de set de kamer veel groter maakte dan hij was, en het geluid dus niet klem zit zegmaar. Is dit nu met LV's anders??? of is nu de beleving van Simon gewoon anders dan die van mij!?
Ik heb de Sonus Faber natuurlijk nooit gehoord in Ruben zijn ruimte, dus daar kan ik niets over zeggen. Het geluid zat ook niet klem, maar ik denk dat de speakers nog beter tot hun recht komen in een grotere kamer...Niet dat ik afbreuk wil doen aan zijn set hoor, want hij heeft het perfect voor elkaar, zoals ik ook beschijf in het laatste stukje.
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

frank2

speedskater; denk ook eens aan de usher 6 serie, demo's worden bij je thuis gegeven.
Hoewel ik rubens speakers niet ken maar wel de smaak van bjorn denk ik dat je de usher ook wel eens mooi kunt vinden.
http://www.usheraudio.nl/ of bel even naar wenw audio:  http://www.wenwaudio.nl/

Ik schrijf dit omdat ik zelf nu ook (grote) ushers heb staan en ik nu een echt live gebeuren hoor, en ik net lees dat je ook naar speakers aan het kijken bent.

Je zou bij mij wel mogen luisteren maar de A32 heeft niet genoeg power voor mijn ushers, bij vol. 44 gaat ie de mist in.

sorry voor vervuiling van je topic ruben.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

bmateijsen

Frank, mijn smaak komt niet per definitie tot uiting in de demo die je bij mij hebt gekregen... ;).

Quote from: frank2 on January 16, 2007, 18:31:32
speedskater; denk ook eens aan de usher 6 serie, demo's worden bij je thuis gegeven.
Hoewel ik rubens speakers niet ken maar wel de smaak van bjorn denk ik dat je de usher ook wel eens mooi kunt vinden.
http://www.usheraudio.nl/ of bel even naar wenw audio:  http://www.wenwaudio.nl/

Ik schrijf dit omdat ik zelf nu ook (grote) ushers heb staan en ik nu een echt live gebeuren hoor, en ik net lees dat je ook naar speakers aan het kijken bent.

Je zou bij mij wel mogen luisteren maar de A32 heeft niet genoeg power voor mijn ushers, bij vol. 44 gaat ie de mist in.

sorry voor vervuiling van je topic ruben.

frank2

dat verwacht ik ook niet bjorn, maar als ik alle berichten zo lees dan denk ik dat de living voice een wat meer directe luidspreker is dan de WB. Daarom gaf ik speedskater deze tip. Ik vind dat je altijd meerdere speakers moet beluisteren zoals ikzelf ook heb gedaan.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Audiofiel

Sonus Faber en Usher ligt ook vele malen dichter bij elkaar dan Wilson Benesch of Living Voice. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.