R's stereo set | voorlopig weer even klaar ;)

Started by R, February 29, 2004, 23:45:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

R

Goed te behappen voor zoveel jaren. 

Quote from: garmtz on December  7, 2006, 16:09:58
Klopt. En 550 SGD is 268,66 Euro. Dat is dus voor 4 woofers.

Audiofiel

#1951
De prijs (als die 300 euro is) per jaar van 75 euro is goed te doen, inderdaad. :D

Je moet je er alleen wel van bewust zijn als je ze koopt. Speakers met rubber randen gaan immers zonder problemen 15-25 jaar mee... En als je een setje koopt dat al 2+ jaar in de doos heeft gestaan (of demo was), moet je dus ook even opletten... ::)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Wijx wondere wereld

laten reconen met rubber  ;D
Versterking: Gryphon Attila
Bron: Benchmark dac 3B
Luidsprekers: Milestones
Bekabeling: XTC (Henno Appel) en Pink Faun

TheSpeedSkater

Beetje late reactie Ruben, maar super mooi hoor! Echt een top kleur.

Gefeliciteerd!
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

R

Ha, thanks!!! O0 O0

Quote from: TheSpeedSkater on December  9, 2006, 14:44:34
Beetje late reactie Ruben, maar super mooi hoor! Echt een top kleur.

Gefeliciteerd!

RuTT

Van Harte,

Een bijzondere keus en luidspreker, deze staat ook op mijn lijst bovenaan om te gaan beluisteren ;D

Gr.RuT

R

Thanks... en moet je zeker eens doen O0

Quote from: RuTT on December 10, 2006, 23:32:23
Van Harte,

Een bijzondere keus en luidspreker, deze staat ook op mijn lijst bovenaan om te gaan beluisteren ;D

Gr.RuT

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

R

Ha ha, ja en nee...

De demo's staan er nog steeds, maar begin me nu toch wel te ergeren aan de kleur :P ;) ;D

Volgens bjorn zouden ze waarschijnlijk rond de 20e in het land zijn. Wanneer ze dan hier zijn hebben we het nog niet over gehad.

Quote from: TheSpeedSkater on December 14, 2006, 20:01:33
Zijn ze er al? ;D

TheSpeedSkater

Quote from: Ruben on December 14, 2006, 20:07:07
Ha ha, ja en nee...

De demo's staan er nog steeds, maar begin me nu toch wel te ergeren aan de kleur :P ;) ;D

Volgens bjorn zouden ze waarschijnlijk rond de 20e in het land zijn. Wanneer ze dan hier zijn hebben we het nog niet over gehad.

Waarschijnlijk dan ook de 20ste !
Bjorn kan ze mooi in de ochtend op het postkantoor ophalen, meteen doorrijden naar jouw huis. De boel installeren en die demo's even bij mij afleveren.....ehhhh! Nee, doe nog maar niet! ;D
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Rody

Worden ze speciaal ingevlogen? :)

R

Jups, samen met wat broertjes... Nu maar hopen dat ze het land in komen ;)

Quote from: Rody on December 14, 2006, 20:18:03
Worden ze speciaal ingevlogen? :)

R

Quote from: TheSpeedSkater on December 14, 2006, 20:17:57
Waarschijnlijk dan ook de 20ste !
Bjorn kan ze mooi in de ochtend op het postkantoor ophalen, meteen doorrijden naar jouw huis. De boel installeren en die demo's even bij mij afleveren.....ehhhh! Nee, doe nog maar niet! ;D

Ha ha, je bent er al bijna... Moet jij niet trainen of zo ? ;)

bmateijsen

Quote from: TheSpeedSkater on December 14, 2006, 20:17:57
Bjorn kan ze mooi in de ochtend op het postkantoor ophalen, meteen doorrijden naar jouw huis. De boel installeren en die demo's even bij mij afleveren.....ehhhh! Nee, doe nog maar niet! ;D

Volgens mij moet jij je concentreren op vlammen dit jaar en niet op audio ;D. (de audio wacht wel en komt als het seizoen voorbij is wel ;). )

R

#1964
Ja, vlammen ja... of ijs dan ;).. Niettemin, GAS erop :P

Quote from: bmateijsen on December 14, 2006, 20:23:44
Volgens mij moet jij je concentreren op vlammen dit jaar en niet op audio ;D. (de audio wacht wel en komt als het seizoen voorbij is wel ;). )

TheSpeedSkater

Hahahaha...
Quote from: Ruben on December 14, 2006, 20:20:40
Ha ha, je bent er al bijna... Moet jij niet trainen of zo ? ;)
Quote from: bmateijsen on December 14, 2006, 20:23:44
Volgens mij moet jij je concentreren op vlammen dit jaar en niet op audio ;D. (de audio wacht wel en komt als het seizoen voorbij is wel ;). )

Blij dat jullie zo met me mee leven...

maar ik zei toch, NOG maar niet. :)
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

bmateijsen

Ik volg het op de voet ;).

Quote from: TheSpeedSkater on December 14, 2006, 20:26:42
Hahahaha...
Blij dat jullie zo met me mee leven...

maar ik zei toch, NOG maar niet. :)

Maximus_Aurelius

Nou Ruben mooie upgrade gefeliciteerd.
De kleur had ik precies hetzelfde gepakt.

Opmerkelijk hoe snel een omslag gemaakt kan worden ;D Je heb/had vloerstaander SF upgrade in planning waarvan de voorkeur monitor ;) en nou in een keer weer vloerstaande luidsprekers  ;D

APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

R

ha, thanks O0. En ja, soms kan het raar lopen. Had ze gewoon niet moeten luisteren. Was te mooi om te laten staan O0

Quote from: Maximus_Aurelius on December 15, 2006, 22:25:49
Nou Ruben mooie upgrade gefeliciteerd.
De kleur had ik precies hetzelfde gepakt.

Opmerkelijk hoe snel een omslag gemaakt kan worden ;D Je heb/had vloerstaander SF upgrade in planning waarvan de voorkeur monitor ;) en nou in een keer weer vloerstaande luidsprekers  ;D



R

#1969
Naast nieuwe speakers zit ik te denken aan de dvd speler te upgraden. Iemand interesse in de DV 6500 ;) ???

Ik wil kijken naar een denon 1930. Iemand daar ervaring mee, of gedachten over?


TheSpeedSkater

Stap je van je merk af? Kom op Ruben, een Arcam staat veeeeeeel mooier bij je set !   ;)
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

R

Dit is voor de iets kleinere portemonnee ;)

Quote from: TheSpeedSkater on December 19, 2006, 22:52:55
Stap je van je merk af? Kom op Ruben, een Arcam staat veeeeeeel mooier bij je set !   ;)

Starred

Quote from: Ruben on December 19, 2006, 22:15:31
Naast nieuwe speakers zit ik te denken aan de dvd speler te upgraden. Iemand interesse in de DV 6500 ;) ???
Ik wil kijken naar een denon 1930. Iemand daar ervaring mee, of gedachten over?

S97, veel betere prijs/kwaliteit  ;D

Over een tijdje komt er trouwens een zeer fraaie DV79 op de markt  ;)

advr

Quote from: Ruben on December 19, 2006, 22:15:31

Ik wil kijken naar een denon 1930. Iemand daar ervaring mee, of gedachten over?



wel met de 3930, een kennis vanme heeft er eentje. ik moet zeggen dat beeld en geluid zeer goed zijn. ;D
maar dat mag ook best voor zo'n prijs.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

myself

Quote from: Starred on December 20, 2006, 00:03:35
Over een tijdje komt er trouwens een zeer fraaie DV79 op de markt  ;)

happen ruben !  8)

staat veel mooier bij je set, onberispelijke kwaliteit en het beeld ken je  ;)
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip