Cambridge Stream Magic 6

Started by Former member 78, June 11, 2012, 21:23:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dennisgaal

Zit nu te proberen met de app van Synology, van de NAS, en die lijkt goed te werken! Had ik al eens eerder geprobeerd maar toen ging dat niet zo super. Dat zou top zijn, eigenlijk werkt alles van Synology erg goed en intuïtief dus DS Audio hopelijk ook

dennisgaal

Ja, helemaal goed. DS Audio werkt soepel, niks mis mee. Voor de wat meer geavanceerde instellingen (voorversterkersettings, radiozenders kiezen etc) moet wel de eigen app gebruikt worden. Maar voor het scrollen door de library van de NAS is de app van Synology top. Zelfs het volume kun je ermee regelen. Op een goede tweede plaats: upnp monkey.

hanseman

#177
Welkom Hanseman,

Je gaf het zelf al aan maar je post was te offtopic, als in: hij voldeed niet aan de regels. Voor verkoop is er de markt. Daar kun je posten als je 50 (zinvolle) posts hebt geplaatst op het forum, of wanneer je donateur wordt.

dus zodoende heb ik je post leeggehaald.

hanseman

OK, geen probleem. Als ik pas iets kan posten als ik 50 zinvolle posts heb gedaan, dan ben ik exit. mazzel.

klipschref5

Ik ben ook van plan om deze streamer te kopen. Ik gebruik een Apple Airport Extreme router (de platte nog) en nu las ik dat deze router geen UPnP aan kan. Nu is mijn vraag zijn er hier mensen die deze router hebben met een NAS en de streamer? Het moet wel samen kunnen werken anders heb ik er niets aan. Welke NAS (Qnap/Synology) en welke HDD daarbij zijn geschikt? Aan 2x 2tb heb ik wel voldoende  :P

RZeemering

Aha! Zou dat dan de reden zijn dat ik na de laatste update mijn app niet meer kan gebruiken? Het werkte tot een maandje of 2 geleden prima. Maar sindsdien kan de app niet connecten. Zeer frustrerend. Nu loop ik al 2 maand oldskool naar de speler toe....
Nuc7i3 Roon ROCK server, Auralic Aries G1 streamer, Holo Audio Spring 2 level 1 DAC, Prima Luna Prologue Three voorversterker, Bryston 4bSST eindversterker, Driade Flow 405 kabels, Magnepan 20.1 speakers.

peterrr

OK , er is een nieuwe app!

Voor ........Android en ja geloof het of niet het is een. Beta
Streammagic lite
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

dennisgaal

#182
Inderdaad! En nog een goede ook!  :smile:
Ik heb me twee jaar zitten ergeren aan de oude app, er zijn er nu zelfs twee: Stream magic lite, en Cambridge Connect. Voor zover ik heb kunnen zien lijken ze best op elkaar, en ze doen het ook allebei. Gelukkig gaat het bladeren door de bibliotheek ook veel makkelijker, ik ben zeer tevreden ☺