Bouw HT in kelder

Started by Sjaak_Banaan, February 14, 2015, 22:04:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

denoontje

Bruut


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Sjaak_Banaan

Quote from: morca on May 20, 2020, 01:41:40
Wauw vet man!
Wat een subwoofer  :wub:

Thanks! Ik wilde eigenlijk voor de 12.17 Edge gaan, dat was waarschijnlijk ook voldoende, maar toen las ik over poortruis issues en was ik bang dat ik een miskoop zou doen.... Deze sub kennen we inmiddels al, dus hebben we iets meer uitgegeven, maar dan heb je ook wat. :D

Quote from: PascalP on May 20, 2020, 06:13:09
Wow wow wow!

Al ideeën waar je hem gaat plaatsen?
Ik heb mijn beide subs nu op 1/4 en of 3/4 van de breedte van de muur staan voorin en dit werkt verrassend goed (d.m.v. de room mode calculator waar we het laatst al een keer over hadden)

Gisteren ben ik nog aan het zoeken geweest, inderdaad ook met die roommodecalculator van Harman, waar ik 'm tactisch maar ook praktisch kan plaatsen om roommodes op te lossen. Het liefst plaats ik 'm voor, achter het scherm, dan is die uit het zicht, maar ik denk dat het beter is wanneer ik deze achter in de ruimte plaats (zelfde als waar de Klipsch stond, maar dan moet ik een beetje slopen om ruimte te maken).

Het scheelt dat ik veel headroom heb, dus met de MiniDSP kan ik dadelijk ook nog heel veel.

Komende week anders maar een op wielen zetten en gewoon langs de wand afrijden, markeren en meten.
Ik krijg er wel steeds meer handigheid in, ook met het EQ deel van REW, dus het gaat wel goed komen.

Quote from: fluissie on May 20, 2020, 06:35:12
Gaaf man !  :wub:  :worship:

Jeah, I blame you!  :devil:
Toen jij die van marktplaats had gekocht begon het toch wel te kriebelen om er een tweede neer te zetten, toen had ik nog hoop dat die hier terecht zou komen. :P
Met de vroege belastingteruggave en het vakantiegeld op komst had ik een beetje een f*ck it moment... dan maar zo  :D

Quote from: Kamidioblitz on May 20, 2020, 06:48:57
Wauw. Wat een druk moet dat kunnen geven!!! Wat zijn nu de verdere plannen?

Eerst maar eens beginnen met dit te optimaliseren en lekker genieten.
Uiteindelijk wil ik wel een keer een mooi commercieel scherm plaatsen ipv ons DIY-scherm, denk dat daar veel winst te behalen is.
Dan ook een keer een nieuwe projector, hopelijk kan ik het opbrengen te wachten tot ten minste volgend jaar.
Als ik alles heb zoals ik het wil ga ik denk pas verder aan de afwerking van de ruimte. Met de lamp aan ziet het er nu niet zo mooi uit met alle kabelspaghetti en panelen die her en der staan of juist niet. :P Met de lamp uit is het nu al genieten, dus dat heeft geen haast.

Quote from: Martijn90 on May 20, 2020, 08:31:59
Super vet zeg! Twee van zulke monsters  :clapping:

Thanks, ik kan niet wachten totdat ze op en top zijn geplaatst en ingesteld. Dadelijk kan de ButtKicker misschien weer weg. :P

Quote from: clockwork on May 20, 2020, 08:57:56
Impressive! Ik kan me nauwelijks voorstellen wat voor geweld dat moet geven tijdens een leuke film... :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy:

Gefeliciteerd ermee.... :clapping:

Dankjewel, als ik het t.z.t. naar wens heb kan ik misschien wel wat meet en greets organiseren, dan kun je komen luisteren.

Quote from: LS2 on May 20, 2020, 09:10:51

Beetje behelpen hoor.... doe dan 12x12

:angel:

LOL, mijn vriendin accepteert heel veel, maar ik verwacht dat ik dan een grens overschrijd. :P

Quote from: skyfox on May 20, 2020, 09:54:31
Héél gaaf dit! Kan dit nog wel subtiel spelen als het moet? De drukopbouw zal in ieder geval dik in orde zijn [emoji3]

Als het goed ingeregeld wordt zal dat alleen maar makkelijker zijn verwacht ik.
Ook heeft de MiniDSP 4 configs die met de remote direct gewisseld kunnen worden, dus kan het voor laag volume of muziek apart instellen als ik dat straks zou willen.

Quote from: denoontje on May 20, 2020, 10:46:38
Bruut

;D
Klipsch KL-650-THX® Ultra2 • Klipsch RF-83 • Klipsch RB-81 II • Klipsch RS-62 II • 21" DIY sub 18Sound • dual Klipsch SPL-150  •  dual XTZ Cinema 3x12 • Marantz SR7013 • Marantz UD7007 • Sony KDL-55HX850 • JVC X5900BE • 3m DIY screen

Bouw HT in kelder

fluissie

Als er een meet en Greet komt hoor ik het meer dan graag :headbanging:, weet wat 1 exemplaar doet maar met 2 ... :wow:

Enne ; sorry man  :D :tounge:

flakkees

Philips pus7805 ambilight 65''/ Panasonic DMP-BDT310
Denon avc X4700H / Onkyo PA-MC 5500 / Emotiva XPA 5
Klipsch / RF-83 / RC-64 / RS-52 / RB-61 / RB-15 / RB-51
dual Monoprice Monolth 12'' V2 Thx

morca

Staat je huis nog Sjaak  :clapping:

Quote from: fluissie on May 20, 2020, 11:45:22
Als er een meet en Greet komt hoor ik het meer dan graag :headbanging:, weet wat 1 exemplaar doet maar met 2 ... :wow:

Enne ; sorry man  :D :tounge:
Ja dat zou ik ook wel eens willen horen en voelen  :headbanging:

clockwork

Heb jij de XTZ overigens rechtop staan of toch horizontaal? Zo achter het scherm is inderdaad een mooie oplossing. Dat kan bij mij helaas niet.

Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Raymond187

Mooiste vind ik dat je Luffy hebt staan B-)

1 van mijn favo anime characters. MOet nog beginnen aan de wano arc

ja 12 subs is ook best leuk hoor :D :D

Sjaak_Banaan

Quote from: fluissie on May 20, 2020, 11:45:22
Als er een meet en Greet komt hoor ik het meer dan graag :headbanging:, weet wat 1 exemplaar doet maar met 2 ... :wow:

Enne ; sorry man  :D :tounge:

Hehe, NP. Het zal wel even duren voordat ik alles goed heb, vooral het beeld is eigenlijk matig... ik wil wel wat te showwen hebben.

Quote from: flakkees on May 20, 2020, 11:47:51
6 x 12  :wub: :wub: :thumbs-up:

:D

Quote from: morca on May 20, 2020, 13:00:07
Staat je huis nog Sjaak  :clapping:
Ja dat zou ik ook wel eens willen horen en voelen  :headbanging:

Ja hoor, ik hoop dadelijk ook gewoon op rete strak, niet op enkel super grof geweld.
Ook jij bent tzt welkom. :)

Quote from: clockwork on May 20, 2020, 13:38:35
Heb jij de XTZ overigens rechtop staan of toch horizontaal? Zo achter het scherm is inderdaad een mooie oplossing. Dat kan bij mij helaas niet.

Hier staan ze nog rechtop, maar ik denk er ook over om ze te kantelen om meer spreiding te krijgen, daar doel jij ook op toch?
Er zal dan wel een schuine rand onder moeten, anders mikt de sub iets naar beneden. De voorzijde is smaller dan de achterzijde.

Quote from: Raymond187 on May 20, 2020, 14:07:08
Mooiste vind ik dat je Luffy hebt staan B-)

1 van mijn favo anime characters. MOet nog beginnen aan de wano arc

ja 12 subs is ook best leuk hoor :D :D


Arigatō :D

Heb er altijd graag naar gekeken, maar moet bekennen dat ik er een paar jaar geleden mee gestopt ben.
Misschien eens uitvogelen waar ik ben gebleven en weer oppikken.
De laatste film, Stampede, heb ik wel gekeken in ons HT en daarbij heb ik mij weer goed vermaakt. :)
Klipsch KL-650-THX® Ultra2 • Klipsch RF-83 • Klipsch RB-81 II • Klipsch RS-62 II • 21" DIY sub 18Sound • dual Klipsch SPL-150  •  dual XTZ Cinema 3x12 • Marantz SR7013 • Marantz UD7007 • Sony KDL-55HX850 • JVC X5900BE • 3m DIY screen

Bouw HT in kelder

morca

Test maar eens met dat neerleggen.
Ik ben wel benieuwd wat beter klinkt.

Een woofer wat hoger(zoals nu), kan je response goed doen heb ik vaker gelezen.
Nooit zelf getest mbv metingen btw.

Retestrak grof geweld bedoel je  ;D
Dat gaat jouw zeker lukken

clockwork

Quote from: Sjaak_Banaan on May 20, 2020, 20:29:42
Hier staan ze nog rechtop, maar ik denk er ook over om ze te kantelen om meer spreiding te krijgen, daar doel jij ook op toch?
Er zal dan wel een schuine rand onder moeten, anders mikt de sub iets naar beneden. De voorzijde is smaller dan de achterzijde.

Ja daar doelde ik inderdaad op en ik vroeg me af hoe jij dat opgelost had. Ik zat zelf te denken aan een houten balkje met vloerbedekking erop zodat het niet opvalt.
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Sjaak_Banaan

Quote from: morca on May 20, 2020, 20:47:04
Test maar eens met dat neerleggen.
Ik ben wel benieuwd wat beter klinkt.

Een woofer wat hoger(zoals nu), kan je response goed doen heb ik vaker gelezen.
Nooit zelf getest mbv metingen btw.

Retestrak grof geweld bedoel je  ;D
Dat gaat jouw zeker lukken

Heb je net een DM teruggestuurd met de plannen over de plaatsing, eerst even de theorie beter opnemen...

Quote from: clockwork on May 20, 2020, 21:37:25
Ja daar doelde ik inderdaad op en ik vroeg me af hoe jij dat opgelost had. Ik zat zelf te denken aan een houten balkje met vloerbedekking erop zodat het niet opvalt.


Denk gewoon even de hoek opmeten, uitzagen en een plaat erop met foam of tapijt inderdaad, zodat er iig niets beschadigt. Op het eind een opstaande rand zodat de sub er niet vanaf kan glijden. Het hoeft hier niet mooi te zijn want het staat toch uit het zicht.

Liggend achter het scherm heeft bij ons ook nog het voordeel dat die grotendeels onder het scherm door blaast. Het scherm is behoorlijk akoestisch transparant, maar als die sub gaat blazen kun je het een enkele keer toch wel zien bewegen.
Klipsch KL-650-THX® Ultra2 • Klipsch RF-83 • Klipsch RB-81 II • Klipsch RS-62 II • 21" DIY sub 18Sound • dual Klipsch SPL-150  •  dual XTZ Cinema 3x12 • Marantz SR7013 • Marantz UD7007 • Sony KDL-55HX850 • JVC X5900BE • 3m DIY screen

Bouw HT in kelder

Sjaak_Banaan

LoL, dan denk je wat te hebben en het te snappen, ziet er eigenlijk best netjes uit...
Het doel was om over de 3 voorste zitplaatsen gelijke laagweergave te hebben, de 2e rij vind ik minder belangrijk.




Target was 93 dB vlak, maximale afwijking 2dB, x-over 80 Hz, cuttoff 12 Hz zodat die onder de 16 Hz naar beneden knalt.
In Audyssey dan een 'housecurve' aanzetten d.m.v. Dynamic EQ
.







...en dan ga je de overige zitplaatsen meten....



Zucht.... :P

Nog maar wat meer met delay en invert spelen, daar valt behoorlijk veel te winnen heb ik gemerkt.
En anders wordt het weer schuiven... we geven nog niet op!
Klipsch KL-650-THX® Ultra2 • Klipsch RF-83 • Klipsch RB-81 II • Klipsch RS-62 II • 21" DIY sub 18Sound • dual Klipsch SPL-150  •  dual XTZ Cinema 3x12 • Marantz SR7013 • Marantz UD7007 • Sony KDL-55HX850 • JVC X5900BE • 3m DIY screen

Bouw HT in kelder


PascalP

En hoe gaat het hier met die 6x12?  :headbanging:
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

Sjaak_Banaan

Ik moet nodig eens een dagje vrijmaken om hier verder te gaan, de sub staat, maar de op- en afstelling is ver van perfect.
Het is prima te doen, daar niet van, maar het kan altijd beter!

Het weer motiveert nog niet zo om in de kelder te zitten, liever buiten bij de barbecue.  8)

Onlangs nog wel wat kleine tweaks gedaan, zoals die LightDims waar we het bij jou over hadden.
Dat scheelt behoorlijk veel! Ik heb die met 100% blokkering, dus het is weer wat donkerder hier.
Ook nog een nieuwe kabel gekocht voor naar de MiniDSP, 9 meter was wat lang voor in het rack. :P
Klipsch KL-650-THX® Ultra2 • Klipsch RF-83 • Klipsch RB-81 II • Klipsch RS-62 II • 21" DIY sub 18Sound • dual Klipsch SPL-150  •  dual XTZ Cinema 3x12 • Marantz SR7013 • Marantz UD7007 • Sony KDL-55HX850 • JVC X5900BE • 3m DIY screen

Bouw HT in kelder

jvanhambelgium

Quote from: Sjaak_Banaan on May 20, 2020, 01:01:48
Nog een applaus voor mijn vriendin voor het tillen van dit beest, incl. de verpakking toch wel 86,4 kg!  :clapping:  :pompom:

Elk van m'n SVS PB13-Ultra's (=1 driver) weegt ook een nette 70.5kg zonder verpakking ;-) "Build like a tank, zowel enclosure als driver"  :headbanging:
Omdat jij daar een torentje drivers hebt (stacked) heb je wel meer output, maar ideaal zou je dus meerdere van die dingen hebben (= minstens 2)
Plat gaan leggen in de hoop "beter spreiding" te krijgen gaat hier niet (veel) uithalen, daar zouden ze wel wat verder voor uit elkaar moeten.

Staat allesinds wel indrukwekkend  :devil:
HT Zolder Topic : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=107044.0
A multichannel audio system is intended to be a social experience,
shared among several listeners. It is not like stereo, an antisocial
experience, if it is to be heard properly. (Floyd E. Toole, Ph. D.)

PascalP

Quote from: Sjaak_Banaan on June 23, 2020, 16:30:46
Ik moet nodig eens een dagje vrijmaken om hier verder te gaan, de sub staat, maar de op- en afstelling is ver van perfect.
Het is prima te doen, daar niet van, maar het kan altijd beter!

Het weer motiveert nog niet zo om in de kelder te zitten, liever buiten bij de barbecue.  8)

Onlangs nog wel wat kleine tweaks gedaan, zoals die LightDims waar we het bij jou over hadden.
Dat scheelt behoorlijk veel! Ik heb die met 100% blokkering, dus het is weer wat donkerder hier.
Ook nog een nieuwe kabel gekocht voor naar de MiniDSP, 9 meter was wat lang voor in het rack. :P

Ben eens benieuwd dan icm met de MiniDSP hoe het straks gaat klinken!
En ja die lightdims zijn echt top of niet? Kost ook net niks.
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

Sjaak_Banaan

Quote from: jvanhambelgium on June 24, 2020, 07:47:15
Elk van m'n SVS PB13-Ultra's (=1 driver) weegt ook een nette 70.5kg zonder verpakking ;-) "Build like a tank, zowel enclosure als driver"  :headbanging:
Omdat jij daar een torentje drivers hebt (stacked) heb je wel meer output, maar ideaal zou je dus meerdere van die dingen hebben (= minstens 2)
Plat gaan leggen in de hoop "beter spreiding" te krijgen gaat hier niet (veel) uithalen, daar zouden ze wel wat verder voor uit elkaar moeten.

Staat allesinds wel indrukwekkend  :devil:

We hebben er ook twee :)
Ben het met je eens dat nog meer subs, zeg 4, nog beter was geweest, mooi eentje in iedere hoek en met dsp strak trekken.
Helaas is ons budget niet eindeloos en hebben we met deze jongens geluk gehad waardoor ze interessant waren.

Beide voorin en horizontaal zou bijna de helft van de breedte vol leggen, dat zal wel schelen denk ik.
Maas helaas zitten wij in een roommode die ik niet oplos door de subs beide voorin te plaatsen.
Eentje voor (midden) en eentje achter (midden) lost 'm wel mooi op, zo hebben we het nu.

Wat ik nog overweg is om de ruimte achter het scherm (80 cm)dicht te maken, mogelijk kunnen we dan de roommode wegwerken, aan de achterzijde kunnen we ook 55 cm inkorten als dat moet, dan zouden ze wel beide voorin kunnen.
Moet nog wel berekenen of het iets uithaalt, zoals ik al aangaf, ik moet er een keertje voor zitten.

@Pascal, t.z.t. maar weer eens komen luisteren, ik vind de MiniDSP wel erg makkelijk i.i.g., nieuwe filter inladen en meten gaat super snel.
LightDims zou iedereen hier moeten hebben, 5 euro voor 100 stickertjes en een groot vel cadeau gekregen.  8)
Klipsch KL-650-THX® Ultra2 • Klipsch RF-83 • Klipsch RB-81 II • Klipsch RS-62 II • 21" DIY sub 18Sound • dual Klipsch SPL-150  •  dual XTZ Cinema 3x12 • Marantz SR7013 • Marantz UD7007 • Sony KDL-55HX850 • JVC X5900BE • 3m DIY screen

Bouw HT in kelder

HTLeroy

Quote from: Sjaak_Banaan on June 24, 2020, 13:46:42
LightDims zou iedereen hier moeten hebben, 5 euro voor 100 stickertjes en een groot vel cadeau gekregen.  8)
Ik heb ze hier ook liggen in verschillende dim gradaties en ik ben fan :)

jvanhambelgium

Quote from: Sjaak_Banaan on June 24, 2020, 13:46:42
Wat ik nog overweg is om de ruimte achter het scherm (80 cm)dicht te maken, mogelijk kunnen we dan de roommode wegwerken, aan de achterzijde kunnen we ook 55 cm inkorten als dat moet, dan zouden ze wel beide voorin kunnen.
Moet nog wel berekenen of het iets uithaalt, zoals ik al aangaf, ik moet er een keertje voor zitten.

Ga je die 80cm dan ook volstoppen met pakweg rockwool oid ? Want "inkorten" is relatief, gewoon een plaatje ervoor gaat het 'm niet doen tenzij alles goed luchtdicht is afwerkt en voldoende "massa" heeft want anders gaat je wandje flexen als een membraan...Met voldoende massa bedoel ik dan Vb 18cm hout (OSB/Betonplex) + 2 x 12mm Gyproc + 18cm hout (OSB/Betonplex). Je zou wat opzoekwerk moeten of bedoel je de boel toe te metsen met stenen/betonblokken ?
HT Zolder Topic : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=107044.0
A multichannel audio system is intended to be a social experience,
shared among several listeners. It is not like stereo, an antisocial
experience, if it is to be heard properly. (Floyd E. Toole, Ph. D.)

Sjaak_Banaan

Het nog niet doordachte idee was om een houden frame te maken en deze in eerste instantie dicht te maken met rockfon plafondplaten die ik nog heb liggen. Daarachter rockwool, waardoor ik een flink absorber zou moeten hebben.
De constructie verstevigen met gipsplaten zou vrij simpel moeten zijn lijkt me.

De luidsprekers zou ik daar dan in weg kunnen werken wat gunstig is voor de reflecties.
Klipsch KL-650-THX® Ultra2 • Klipsch RF-83 • Klipsch RB-81 II • Klipsch RS-62 II • 21" DIY sub 18Sound • dual Klipsch SPL-150  •  dual XTZ Cinema 3x12 • Marantz SR7013 • Marantz UD7007 • Sony KDL-55HX850 • JVC X5900BE • 3m DIY screen

Bouw HT in kelder

IndianaJ

Heb je ook een foto van het eindresultaat in de kelder.
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het er uiteindelijk uit is komen te zien.

De foto's die ik gezien heb zijn indrukwekkend iig.
My topic: https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=167501.0

Onkyo TX-NR807 | Onkyo TX-RZ900 | Optoma UHD35 | Main Quadral Platinum M40 | Centre Quadral Platinum M10 | Back Quadral Quintas 500F | Sub SVS PB12 Plus |

RonG

Die Lightdimms, kun je deze makkelijk weer verwijderen?

MLCinema

Quote from: RonG on July  6, 2020, 16:26:25
Die Lightdimms, kun je deze makkelijk weer verwijderen?
Upgrade kriebels[emoji6]?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

PascalP

Quote from: RonG on July  6, 2020, 16:26:25
Die Lightdimms, kun je deze makkelijk weer verwijderen?

Ja hoor, werkt super die dingen.
Ik had ze toen nog in de US besteld, maar zijn tegenwoordig ook al op Amazon.nl te koop zag ik net.
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono