Notify

Started by Arno P, February 28, 2004, 20:18:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Arno P

Het verbaasde mij dat ik bepaalde replies op mijn eigen topics niet in mijn mail ontving...maar het blijkt dat je ondanks dat het je eigen topic is, toch de "notify" aan moet vinken....

Kan het weer zo gemaakt worden dat dit laatste altijd als default staat ingesteld?

Johan Van Gompel

Quote from: Arno P on February 28, 2004, 20:18:10
Het verbaasde mij dat ik bepaalde replies op mijn eigen topics niet in mijn mail ontving...maar het blijkt dat je ondanks dat het je eigen topic is, toch de "notify" aan moet vinken....

Kan het weer zo gemaakt worden dat dit laatste altijd als default staat ingesteld?

Hi,

In "Profiel\Laat berichten zien" krijg je een lijst van al je recente posts en kan je doorklikken om te kijken of er replies zijn op je eigen topics. Verder lijkt het me een kleine moeite om even de notify aan te vinken als je absoluut verwittigd wil worden bij posts die echt van belang zijn voor je. Als dit toch te zwaar doorweegt dan kan je alsnog "Profiel\Thema voorkeuren\Turn notification on when you post or reply to a topic" aanvinken. Denk eraan: minimale notifications = maximale forumsnelheid. ;)
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

Arno P

Aha...dat van die voorkeurinstellingen wist ik nog niet en is precies wat ik zocht....bedankt.. ;)

Bart_M

Ik heb gemerkt dat ik niet op alle topics meer een notify krijg. Ook op topics waarbij het tot voorheen goed gewerkt heeft. Als ik op de notify button klik in het topic, dan vraagt hij of ik de notify wil uitzetten. Blijkbaar sta ik er dus nog wel tussen, maar stuurt hij niets door.
Meer mensen met dit probleem?

Grtn,
Bart