Author Topic: NEEO - The Thinking Remote  (Read 50794 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Peerless Monster

• Mr. Plinius
  • HT forum donateur
  • Beyond The Elite Upper Class
  • Trade Count: (+54)
  • Total likes: 39
  • Note to my self: Don't lose it!!!
Re: NEEO - The Thinking Remote
« Reply #400 on: February 17, 2019, 15:18:03 »
Ja misschien nog een black cat erbij ;) ik gebruik sindskort een homey in het geheel, daar koppel ik alle zwave/zigbee/433mhz apparaten op en die bedien ik middels de NEEO. Ik heb begrepen dat dat niet via de cloud gaat, dus ik kan gewoon virtual devices toe blijven voegen. Echter is het natuurlijk wel prettig als de fysieke knoppen ook programmeerbaar worden.

Ik denk dat als je voor 150 euro eentje op pikt dat je na 2 jaar wel lol hebt gehad voor dat geld.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Hmmm maar na die twee jaar wil ik er nog steeds lol van denk ik.
Heeft iemand ervaring met de neeo met Sonos software? Een ab voor Sonos is ook reteduur (115 eu of zo) en de Neeo kan veel meer... dus heb daar denk ik toch wel trek in.
Stereo: CA-plates | Jeff Synergy II | Jeff Rowland model six | Genesis V of Acoustat model one + one 2x of Avalon Avatar | Test RS cables | Sonos Connect | Michell | Dual CS510 platenspeler | Akai AM75 | Mark Levinson DAC 36 | Sennheiser HD800
HT: JVC HD750 | CA-plate Diamond 2 en 3 | Marantz AV8802A nog geen ev | Acoustat model one gemodificeerd door Audiofiel 2x| Acoustat model one 2x |  Acoustat Spectra 1100 1x center | Subwoofer Teufel M 9500 SW THX Ultra 2| Apple TV 3 |Dune HD

Offline W.Otter

• Highly esteemed member group
  • Trade Count: (+15)
  • Total likes: 36
  • ik ben het, W.Otter
« Reply #401 on: February 17, 2019, 18:00:04 »
Hmmm maar na die twee jaar wil ik er nog steeds lol van denk ik.
Heeft iemand ervaring met de neeo met Sonos software? Een ab voor Sonos is ook reteduur (115 eu of zo) en de Neeo kan veel meer... dus heb daar denk ik toch wel trek in.
Ja dat gaat prima, thumbnails worden allemaal weergegeven. Werkt gewoon.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Online home@the movies

« Reply #402 on: February 17, 2019, 19:45:13 »
Ik heb hier nog steeds een volledig ingepakte NEEO staan van de kickstarter campagne, het is zelfs die speciale uitvoering.
Mocht iemand interesse hebben  ;) ;D

Offline Peerless Monster

• Mr. Plinius
  • HT forum donateur
« Reply #403 on: February 17, 2019, 19:49:35 »
Ik heb hier nog steeds een volledig ingepakte NEEO staan van de kickstarter campagne, het is zelfs die speciale uitvoering.
Mocht iemand interesse hebben  ;) ;D

Ingepakt? 😄
Is hij nieuw en niet gebruikt?

« Last Edit: February 18, 2019, 19:00:11 by Peerless Monster »
Stereo: CA-plates | Jeff Synergy II | Jeff Rowland model six | Genesis V of Acoustat model one + one 2x of Avalon Avatar | Test RS cables | Sonos Connect | Michell | Dual CS510 platenspeler | Akai AM75 | Mark Levinson DAC 36 | Sennheiser HD800
HT: JVC HD750 | CA-plate Diamond 2 en 3 | Marantz AV8802A nog geen ev | Acoustat model one gemodificeerd door Audiofiel 2x| Acoustat model one 2x |  Acoustat Spectra 1100 1x center | Subwoofer Teufel M 9500 SW THX Ultra 2| Apple TV 3 |Dune HD

Online home@the movies

« Reply #404 on: February 18, 2019, 11:12:32 »
Ingepakt? 😄

Yep, ingepakt nooit gebruikt zelfs de plastic folie zit nog rond de doos  ;D ;D

Offline Peerless Monster

• Mr. Plinius
  • HT forum donateur
« Reply #405 on: February 18, 2019, 19:00:23 »
Ingepakt? 😄

Fijn forum toch ook.
Ik vraag er naar en iemand doet een bod van 160 euro, omdat deze persoon heeft gelezen dat ik hem voor 150 euro kan kopen...
marktplaats figuren. Echt koop hem maar! Maar bedenk wel dat het niet heel sjiek is!

Bedankt voor je pm Werner. Ik heb je een pm teruggestuurd...