NEEO - The Thinking Remote

Started by Valkyrie, February 11, 2015, 20:04:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rovinggecko

Quote from: home@the movies on November 20, 2017, 11:37:34
Dat doet de logitec ook hoor, ik ben er nog steeds niet uit of ik de NEEO wel zou uitpakken, hij zit nog steeds netjes in de doos ;)
Tja, mijn oude Harmony deed dat niet :).

Vermoed dat Logitech ondertussen met de elite op hetzelfde niveau zit als de neeo als ik zo snel even naar de specs kijk.
Met het nadeel van Neeo dat ze hun database nog aan het vullen zijn.

Het voordeel van Neeo is dan weer dat ze hun database aan het vullen zijn: en heel actief alle verzoeken van gebruikers oppakken (ik krijg zelfs in het weekend updates...).

Visueel vind ik de neeo mooier, maar da's dan weer heel persoonlijk.

Je kan hem rustig even in de doos laten zitten en afwachten hoe eea zich ontwikkelt. Ik vermoed dat de verkoopbaarheid alleen maar toeneemt...
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

blue-eyes

Ik kom er nog niet uit, moet nog wat research doen, speciaal met POWER ON / OFF functionaliteiten.

Op sommige devices werkt power on / off, op sommige moet ik power toggle gebruiken. Bij het aanmaken van het device werkt de power on / off, met gebruik van eigen recipe werkt deze commando weer niet. Dan moet ik power toggle gebruiken. Dat is soms irritant, iets wat dan al aan staat in de keten gaat dan weer uit, of andersom.

De oplossing, naar ik dacht is een recipe aanmaken met alleen maar power off commando's van alle devices, als je naar bed gaat, 1 druk op de knop. Maar bij het toevoegen van devices werkt het power off wel, maar soms moet ik power toggle gebruiken.
Alleen de Oppo 203 werkt zonder fouten.
De Sony TV doet het gewoon niet, maar met de eigen recipe wel... Recipe TV kijken, alles gaat gewoon aan en uit. Nieuw recipe, zelfde code.... niet werken :(
De Linn werkt, maar alleen met power toggle. Eigen recipe feilloos... Classe power toggle, KPN kabel heeft alleen maar power toggle.

Frusterend. Maar goed, net even een uurtje gespeeld. Eens zoeken of meer mensen dit soort zaken ondervinden.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

rovinggecko

Mijn ervaring is dat als je geen power on en power off gebruikt Neeo niet weet wat de status van de device is.
Voor mijn Meridian G68 gebruik ik bv ' Power on' & ' Input VCR 1' . Met Input VCR 1 gaat hij aan met de juiste device setting, maar als ik dit alleen doe, dan werkt 'Power off'  niet meer.

Overigens heb ik lekker met hun support desk heen en weer gemaild en hebben ze al twee devices netjes voor me aangepast zodat eea prima werkt.
Mijn Sony TV, Meridian G68 en mijn Samsung UHD BR werken nu prima. Ik loop alleen nog te prutten met de egreat A10, maar dat ligt aan hun firmware, niet aan de Neeo.

Mijn Fibaro HC2 was in no time aangehaakt. Dus kan ook het licht in de woonkamer met de Neeo bedienen.

Ik zou ze gewoon even mailen als je vast loopt.

Als een van je devices aangemerkt is al ' stupid', en je weet een knop (anders dan power toggle) waarmee hij aan gaat (zoals bv Play), en je kijkt even hoe lang het duurt voordat het apparaat opgestart is, dan kan je met deze info via support je apparaat ' smart'  laten maken (lees: ze voegen power on/off toe).
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

blue-eyes

Nog wat raars ontdekt.....

Als ik de TV aanzet met NEEO, kan ik hem uitzetten met NEEO. Als ik de TV aanzet met de Sony AB kan ik de TV niet uitzetten met NEEO.

Blijkbaar is de status zoals NEEO deze heeft heilig, dus geen NEEO gebruikt, kan de TV niet aanstaan??



Er zijn al aardig wat discussies omtrent de power on / off / toggle op NEEO sites.


We geven het niet op :)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

rovinggecko

Zou kunnen, maar... NEEO houdt ook devices vast als je switched. Bv als je van de 4kBR naar je XBMC box switched, dan laat hij de 4kBR aan staan. Pas als je de XBMC stopt, dan sluit hij alles af. Dit om snel te kunnen blijven switchen. (deze functie gaan ze overigesn optioneel maken).
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

blue-eyes

#330
Klopt, maar daar doel ik niet op.

Het is domweg raar.... en lastig. Blijkbaar is de code voor het uitzetten niet de code, of NEEO houdt een status bij, NEEO dient zelf het apparaat aan te zetten om te bedienen.... Zal vanavond verder kijken, ik hoop dat dit een incident was. Veel te raar :)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Andere vraag, ga ik later ook nog wel bij NEEO stellen.

Ik kijk vaak TV, geluid van de TV zelf. Ook wel eens via de stereo. Het geluid van de TV gaat dan op 0. Er is een mute knop, maar deze blijft storend in beeld.
De rare truc is dat ik 25 maal een code stuur om het volume te verlagen.

Is er een code, andere truc, etc. om het volume ineens op 0 te zetten, of?
Herkenbaar?
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

papaleo

#332
Quote from: Blue-Eyes on November 26, 2017, 16:37:48
Andere vraag, ga ik later ook nog wel bij NEEO stellen.

Ik kijk vaak TV, geluid van de TV zelf. Ook wel eens via de stereo. Het geluid van de TV gaat dan op 0. Er is een mute knop, maar deze blijft storend in beeld.
De rare truc is dat ik 25 maal een code stuur om het volume te verlagen.

Is er een code, andere truc, etc. om het volume ineens op 0 te zetten, of?
Herkenbaar?

Ik ff gekeken bij mijn Sony tv wanneer ik het geluid mute die hebt dit niet.
Sony tv's nà 2015 hebben dit niet meer,dan verdwijnt de 'mute' uit beeld.
Dus de 'truc' is om gewoon een nieuwere tv aan te schaffen...  ::)

Òf het geluid van je tv gewoon via ARC/HDMI laten verwerken/lopen dan is dit ook opgelost,geluid van de tv speakers gaan uit en de je receiver/pre neemt dit dan over....zo doe ik het met de Neeo.

Edit
Zie zojuist in je onderschrift dat je de SSP-800 hebt,en die heeft volgens mij geen ARC/hdmi...,dus dat gaat ook niet  ???
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

blue-eyes

Je hebt me overtuigt, ik ga dadelijk een nieuwe TV regelen, een 75"  :D :P

In 2018 staat een nieuwe PRE op de lijst, de Classe SSP800 heeft dit soort voorzieningen als ARC niet. Daarnaast gebruik ik 2 PRE's in de keten, ik zal dit op de Linn DSM moeten regelen (HT => Linn DSM in pass through mode).
Ik moet dan nog een upgrade voor de Linn doorvoeren, HDMI 2.0 met ARC à 730 euro. Is wel voor 500 euro te krijgen.

Mbt ARC, dat wordt dan alleen geactiveerd op moment dat de PRE aan gaat, dus regulier kijken blijft volume TV actief, of activeert de TV middels ARC ook de receiver / pre kant?


Mijn huidige keten:
- TV kijken, Sony TV, KPN kastje, volume TV
- TV kijken, Sony TV, KPN kastje, Linn PRE, Classé Audio EV, volume Linn DSM (dus dan de TV volume op 0)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Teejoo

Quote from: Blue-Eyes on November 26, 2017, 17:02:51
Je hebt me overtuigt, ik ga dadelijk een nieuwe TV regelen, een 75"  :D :P

In 2018 staat een nieuwe PRE op de lijst, de Classe SSP800 heeft dit soort voorzieningen als ARC niet. Daarnaast gebruik ik 2 PRE's in de keten, ik zal dit op de Linn DSM moeten regelen (HT => Linn DSM in pass through mode).
Ik moet dan nog een upgrade voor de Linn doorvoeren, HDMI 2.0 met ARC à 730 euro. Is wel voor 500 euro te krijgen.

Mbt ARC, dat wordt dan alleen geactiveerd op moment dat de PRE aan gaat, dus regulier kijken blijft volume TV actief, of activeert de TV middels ARC ook de receiver / pre kant?


Mijn huidige keten:
- TV kijken, Sony TV, KPN kastje, volume TV
- TV kijken, Sony TV, KPN kastje, Linn PRE, Classé Audio EV, volume Linn DSM (dus dan de TV volume op 0)
Ik dacht dat de SSP-800 wel ARC had op HDMI1, mits je de laatste HDMI update hebt.

rovinggecko

#335
Mijn geluid gaat nooit via de TV, dus die staat ingesteld op externe speakers.
Maar eh, dat mute in beeld staat is geen issue van de Neeo neem ik aan, met andere remote had je dit ook?


je kan overigens ook via neo naar het menu, instellingen, en external geluid aan/uit navigeren.
Maar da's niet veel makkelijker dan zachter zachter zachter...
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

blue-eyes

Quote from: Teejoo on November 26, 2017, 19:08:30
Ik dacht dat de SSP-800 wel ARC had op HDMI1, mits je de laatste HDMI update hebt.

Laatste update heb ik niet ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Quote from: rovinggecko on November 26, 2017, 19:13:08
Mijn geluid gaat nooit via de TV, dus die staat ingesteld op externe speakers.
Maar eh, dat mute in beeld staat is geen issue van de Neeo neem ik aan, met andere remote had je dit ook?


je kan overigens ook via neo naar het menu, instellingen, en external geluid aan/uit navigeren.
Maar da's niet veel makkelijker dan zachter zachter zachter...

Nee, zoals je zegt. Dat issue had ik hiervoor ook al. Dus elke keer als ik film kijk, of elke handeling met de stereo in combi met de TV doe ik handmatig het volume van de TV naar 0.

Als ik TV wil kijken via de stereo kan ik of dit via de Classe doen, dus 2 maal PRE, onnodig een extra apparaat (ook stroom kosten) of via de Linn.
De Linn, hoe vernuftig ook, kan geen digitale signalen van de KPN kabel kastje verwerken, want is Dolby, etc.
Het signaal uit de TV is PCM, dat gaat dus wel...
De Classe kan uiteraard wel het KPN signaal verwerken, maar imo onzinnig om 2 pre's aan te hebben als het niet nodig is.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

home@the movies

#338
ik denk dat ik de mijne in de verkoop ga doen, het is de black cat versie nieuw ingepakt in de doos.

Bama

net de Neeo uitgepakt, netjes hoor, ga zo kijken of ik hem aan de praat krijgen

blue-eyes

Quote from: papaleo on November 26, 2017, 16:48:43
Ik ff gekeken bij mijn Sony tv wanneer ik het geluid mute die hebt dit niet.
Sony tv's nà 2015 hebben dit niet meer,dan verdwijnt de 'mute' uit beeld.
Dus de 'truc' is om gewoon een nieuwere tv aan te schaffen...  ::)

Òf het geluid van je tv gewoon via ARC/HDMI laten verwerken/lopen dan is dit ook opgelost,geluid van de tv speakers gaan uit en de je receiver/pre neemt dit dan over....zo doe ik het met de Neeo.

Edit
Zie zojuist in je onderschrift dat je de SSP-800 hebt,en die heeft volgens mij geen ARC/hdmi...,dus dat gaat ook niet  ???


Belofte ingevuld, nieuwe TV aangeschaft :P

En idd, als ik op muts druk gaat het geluid op off (duh  :P ) en is het logootje niet zichtbaar, top!
Echter als ik het signaal naar de Linn zet, muts gebruik, gaat ook het geluidsignaal naar de Linn op 0.....

Ik zal in de instellingen gaan kijken. Er zijn wel instellingen voor, maar dat is erg op Sony receivers, etc. gericht.
ARC biedt wellicht de oplossing, echter heb ik geen ARC op de Linn, en ik ga dat wellicht voor de nieuwe PRE gebruiken.


Even verder zoeken. Iig is met het DVD, BD, mediaplager het issue opgelost, TV op mute!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Bama

De trinnov was aangemeld maar ziet hij nog steeds als een stom apparaat, zou juist fijn zijn als ik daar het volume van kon veranderen die de ab.

rovinggecko

Quote from: Blue-Eyes on December  3, 2017, 11:00:02
Belofte ingevuld, nieuwe TV aangeschaft :P

En idd, als ik op muts druk gaat het geluid op off (duh  :P ) en is het logootje niet zichtbaar, top!
Echter als ik het signaal naar de Linn zet, muts gebruik, gaat ook het geluidsignaal naar de Linn op 0.....

Ik zal in de instellingen gaan kijken. Er zijn wel instellingen voor, maar dat is erg op Sony receivers, etc. gericht.
ARC biedt wellicht de oplossing, echter heb ik geen ARC op de Linn, en ik ga dat wellicht voor de nieuwe PRE gebruiken.


Even verder zoeken. Iig is met het DVD, BD, mediaplager het issue opgelost, TV op mute!
Je zou wellicht in het recept voor de TV\Linn combo in de power on gewoon een mute commando voor de tv op kunnen nemen?
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

rovinggecko

Quote from: Bama on December  3, 2017, 11:22:21
De trinnov was aangemeld maar ziet hij nog steeds als een stom apparaat, zou juist fijn zijn als ik daar het volume van kon veranderen die de ab.
Je kan in het recept voor een ander apparaat niet de trinnov kiezen voor volume?
Als je een step in een recept toe voegt, en dan kiest voor commando en de trinnov, zie je dan volume controls?
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

blue-eyes

Als ik zelf een recipe maak kan ik niet de volume optie kiezen.

De truc die ik dan doe is dat ik een bron, bijv. KPN kastje, nogmaals als device toevoeg en vanuit daar een recipe maak. Dan heb ik wel de optie om volume controls aan te passen, toe te voegen.


Ik heb dus het device KPN tweemaal aangemaakt. 1 Voor TV kijken / geluid TV en en 1 voor TV kijken / Geluid via Linn.


Je moet dus af en toe truccen.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Bama

Quote from: rovinggecko on December  3, 2017, 11:41:42
Je kan in het recept voor een ander apparaat niet de trinnov kiezen voor volume?
Als je een step in een recept toe voegt, en dan kiest voor commando en de trinnov, zie je dan volume controls?

Top, werkt nu. :clapping: (ik ben hier echt slecht in en 0 geduld)

Kan je me ook nog op weg helpen met de inputs, want die krijg ik wel zichtbaar van de trinnov maar kan ze niet veranderen/switchen?

rovinggecko

Quote from: Bama on December  3, 2017, 11:56:49
Top, werkt nu. :clapping: (ik ben hier echt slecht in en 0 geduld)

Kan je me ook nog op weg helpen met de inputs, want die krijg ik wel zichtbaar van de trinnov maar kan ze niet veranderen/switchen?
Hoe bedoel je wel zichtbaar maar kan niet switchen?

In princiepe voeg je eerst de Trinnov toe aan NEEO en dan vervolgens alle bronnen.
In het recept van de bron pas je dan eea aan:
- power on voor de Trinnov
- zet de input voor deze bron
en in het power off recept zet je de Trinnov weer uit.
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

rovinggecko

Quote from: Blue-Eyes on December  3, 2017, 11:48:47
Als ik zelf een recipe maak kan ik niet de volume optie kiezen.
Ja, vanuit een bron device beginnen (en eventueel meerdere keren toevoegen als je die bron anders wilt, maar wel opletten dat je het switch gedrag niet om zeep helpt).
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

blue-eyes

#348
Quote from: rovinggecko on December  3, 2017, 12:16:01
Ja, vanuit een bron device beginnen (en eventueel meerdere keren toevoegen als je die bron anders wilt, maar wel opletten dat je het switch gedrag niet om zeep helpt).

Precies, dat zeg ik dus ook, maar met andere woorden :)

Nu even wat werken, dan veenmiddag, of andersom, de nieuwe TV in de NEEO zetten en kijken of het mute werkt zoals door ons bedacht. En dat lijkt me van wel ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

rovinggecko

Ik ben nog even in de ping pong met Egreat, ze hebben een beta firmware met discrete IR aan/uit commandos. Maar die is helaas werkt dit nog niet. Maar dat ligt niet aan NEEO.

Vanmiddag de kerstlichtjes maar eens in de tuin prakken (ja ja, ze gaan pas aan na de klaas), inprogrammeren in de Fibaro HC2 en dan ook op de NEEO een kerst verlichting menu.

Oftewel, hier bevalt ie voorlopig prima.
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer