Zijn er hier nog Fan's van AZ ...................... stadion

Started by bokkes, January 31, 2015, 07:46:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bokkes

Of van het evenement dat op zaterdag 7 en zondag 8 februari plaats zal vinden in het AZ stadion.
Op Hifi.nl staat meer informatie over de deelnemers.

Ik vind het te Link om een Link te plaatsen

bokkes

Roksan

KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

Rusher


rovinggecko

HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

clockwork

Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

michel69

Ik en mijn vrouwlief zijn zaterdag ook van de partij.....ook leuk om het AZ stadion eens van binnen te zien als Ajacied ;D
StereoKharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-GamuT m250-Audio Research DAC 1-20-IsoAcoustics Gaia II  -Marantz SA-11S1-Marantz NA 6005-Bassocontinuo-Transparent powerlink reference-Furukawa powercord 2x-Audioquest Gibraltar full range -Audioquest Colorado-IIIxos Ix1s-Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Sony uhd-1-Sonus Faber toy center- Dali zensor 6-Xtz 99 W12 18 ice- Audioquest pearl 4x

Zymotic

Quote from: michel69 on January 31, 2015, 11:47:42
Ik en mijn vrouwlief zijn zaterdag ook van de partij.....ook leuk om het AZ stadion eens van binnen te zien als Ajacied ;D

Niets stuk maken he!  ;)

Misschien ga ik ook nog even kijken. Kan makkelijk even op de fiets :-D

michel69

Quote from: Zymotic on January 31, 2015, 12:07:52
Niets stuk maken he!  ;)

Misschien ga ik ook nog even kijken. Kan makkelijk even op de fiets :-D

Haha nee hoor wij zijn hele brave supporters....mijn maatje is zelfs voor AZ en hoewel wij ook vrij dichtbij wonen is het toch net ietsje te ver voor op de fiets ;D.

Om 12.00 gaan de deuren toch open?
StereoKharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-GamuT m250-Audio Research DAC 1-20-IsoAcoustics Gaia II  -Marantz SA-11S1-Marantz NA 6005-Bassocontinuo-Transparent powerlink reference-Furukawa powercord 2x-Audioquest Gibraltar full range -Audioquest Colorado-IIIxos Ix1s-Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Sony uhd-1-Sonus Faber toy center- Dali zensor 6-Xtz 99 W12 18 ice- Audioquest pearl 4x

rovinggecko

Openingstijden show

Zaterdag 7 en Zondag 8 februari 2015
van 10.00 – 18.00 uur
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

Spijkie

Ik ga ook even op zaterdag of zondag dat weet ik nog niet, vond het vorige jaar een relaxte show
Lumin,audioquest,Lyngdorf 2170, Cardas,Piega,Supra,Essential Audio Tools.

chansig

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Siddartha

#11
Dusss [emoji1]
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

fietser

Magico A3, Dan D'Agostino Progression Integrated, Audio Anologue AA phono, Crystal Cable Diamond Reference2 speakercable, SME 12A 309 arm, Ortofon Cadenza Red, Crystal Cable Micro Diamond 2 interlink. Bonn N8, Cristal Connect netwerkkabel, Forester F1, Audioquest Monsoon, Audioquest Niagara 1200, HRS EXR rack.

Deleted User

Ik ga zaterdag, vond het wel aardig vorig jaar. Tis zeer relaxted daar.

jeffaudio

Stereo setup: Mcintosh,Vincent,, popcorn,Lapp, van den Hul, Epson
HT Setup 11.1 Atmos/DTS X  Marantz, denon,Klipsch Quadral,Popcorn,  ,Oehlbach , optoma
Slaapkamer Setup  Denon , Teufel 5.1.2,quadral ,Mitsubishi beamer

bert50

devialet 250 expert pro Rega P10 
Luidsprekers Dynaudio Confidence 20.
Furutech 609 NFC stekkerblok met Siltech 880 LS bekabeling. En Siltech 880P

kuiperik

Ik ga zondag kijken, ben benieuwd wat ze hebben staan en hoe relaxed het daar is  ;D
Dream Theater in opbouw, zelfbouwspeakers: Scan Speak Event (TL), Hatt mkIII, Focal TL Sub en wat apparatuur om ze te laten zingen.

Rusher

Voor het eerst, in mijn beleving, hebben ze een mooie website voor de show ingericht:

http://www.audioshowalkmaar.nl

Zodiac

Ik ga zondag ochtend. Iedereen een rode feestneus op, dan herkennen we elkaar...
Devialet Expert 400 * Sonos Magna Ultimo * Xanadu HRS 38 BA *

Zodiac

Devialet Expert 400 * Sonos Magna Ultimo * Xanadu HRS 38 BA *

Lord Elrond

Hoi

Heb vandaag een bliksem bezoek gebracht aan deze audio show  ;D ;D ;D

Er waren twee sets die mij zeer zeker konden boeien de eerste set stond in de kamer van More Music deze set bestond uit  Audio Physic luidsprekers en voor en eind versterking van Pass labs en als bron een Wadia .
Zeer groots muziek beeld en was niet zeer kritisch met luister plek (Sweet spot) de kamer werkte goed mee en het laag weer gave was zeer aangenaam IMHO.


De tweede set was van Gamut zowel luidsprekers ( Zeer grote luidsprekers je moet er wel plek voor hebben en de WAF factor ^ ^) als versterking dit klonk ook zeer mooi maar iet wat doffer en het laag was niet optimaal ( smaken verschillen ).

Terug komende op de kamer van More music vond ik het Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg jammer dat Moon audio weeeer netjes op gesteld stond aan de zijkant en was eigenlijk speciaal naar deze show gekomen voor dit merk .

Al met al was deze Audio show zeeer netjes verzorgd en een zeer prettige en relaxte sfeer ( Behalve dan de zeer aanwezige Beveiligings mannekes ).
Atmos 5.1.4  setup Usher CP6311 > X-616 > 3 paar Usher S520 MkII
Marantz SR7011 en Marantz MM7025 , Sony BDP 800 MkI
Sub Yamaha

fietser

Volgens mij was de bron hier DcS en Aurender. Wadia stond bij Audiac icm Sonus Faber,
More music had volgens mij wel de duurste set staan. Vind het altijd lastig om op een show een set te beoordelen want de luister omstandigheden maken dit moeilijk. Veel burengerucht en geroezemoes.
Persoonlijk vond ik de kleinste set Devialet, CeC en Russel K wel lekker klinken. Gamut klonk vooral hard.
De Dynaudio T&A combi keek indrukwekkend en klonk voor mij te digitaal. Wel leuk om te zien hoever draadloos en high end steeds dichter bij elkaar komen.
De orginaliteits prijs gaat naar importeur Dune Blue voor de hangende bloempotten waar geluid uitkwam. Had voor mij qua geluid weinig impact.
Ik heb een leuke dag gehad en veel indrukken op gedaan. Maar ben wederom tot de conclusie gekomen dat je om echt te luisteren naar een set je een kleinere setting moet zoeken .Nu weer lekker thuis luisteren.
Volgend jaar weer :worship:
Magico A3, Dan D'Agostino Progression Integrated, Audio Anologue AA phono, Crystal Cable Diamond Reference2 speakercable, SME 12A 309 arm, Ortofon Cadenza Red, Crystal Cable Micro Diamond 2 interlink. Bonn N8, Cristal Connect netwerkkabel, Forester F1, Audioquest Monsoon, Audioquest Niagara 1200, HRS EXR rack.

Lord Elrond

@ Fietser

Je hebt gelijk heb wat dingen door elkaar gehaald :o :o
Atmos 5.1.4  setup Usher CP6311 > X-616 > 3 paar Usher S520 MkII
Marantz SR7011 en Marantz MM7025 , Sony BDP 800 MkI
Sub Yamaha

Spijkie

Ik ben gister ook even geweest en vond het eerlijk gezegd meer van hetzelfde  als vorig jaar, ik zou graag wat specifieke onderwerpen willen zien of horen bijvoorbeeld streamen vanaf een NAS, schone stroom hoe en wat. Ik meende een keer in veldhoven een isotek demo te hebben bijgewoond die stap voor stap kon laten horen wat iets deed.

Ondanks dat vond ik de " kleine wadia" set erg goede klinken, speelde met een Mac mini en bonus faber venere + sub. De grote wadia set klonk ook er goed. De show bij Hifinesse vond ik dan weer super goed klinken maar dat mag ook wel voor het geld.

Ook mij konden de hangpotten daar niet bekoren of overtuigen maar dat lijkt me ook erg lastig in die open ruimte.Bijna elke set had een flinke stroomvoorziening erachter hangen, bij Devaliet kom je dan kijken en zie je van crystal cable zeer dunne luidspreker snoeren zitten, dat vond ik dan wel weer leuk om te zien en het klonk zeker goed.

Verder niet te druk en al met al leuk om even heen te gaan maar ik denk dat ik volgend jaar oversla.

Groeten,
Spijkie
Lumin,audioquest,Lyngdorf 2170, Cardas,Piega,Supra,Essential Audio Tools.

Mordante

De beste sets waren wat mij betreft de DSC/Audio Physic/Pass set en de Gamut set. De grote Wadia set vond ik te helder soms. De rest van de sets niet goed of niet goed gehoord.