Dac-loze gaat streamen

Started by ET64, January 28, 2015, 23:09:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ET64

Quote from: doorofnight on August  6, 2018, 20:54:46
Hmm, ik hoor het anders en dat is niet zo gek. Cash was een Amerikaan met bijbehorende tongval (waar Britten een harde "t" uistspreken bij woorden met een "t" in het midden, laten Amerikanen vaak een "d" horen. Zoals in woorden "better" -> fonetisch met Amerikaanse tongval: "bedder" (met een snelle droge "d").
Best interessante beschouwing, ik denk dat je gelijk hebt.

ET64

Quote from: notoxus on August  6, 2018, 20:25:19
Bij mij is de Hugo wat strakker/lichter gaan klinken met de schitt eatr er tussen en dan via de coax aansluiting. Ik vind je omschrijving van de  Hugo herkenbaar en het volgen van de zang is met de extra digitale omzetter wat fijner geworden. 
Ik vond stemmen met de Hugo altijd prima te volgen, maar de Brooklyn+ laat horen dat het nog een tandje duidelijker kan. Toch kan ik prima leven met de Hugo, ik zou deze niet voor de Brooklyn+ willen inruilen. Is allemaal erg persoonlijk natuurlijk.

chansig

Huh.....iemand goed kunnen verstaan is een smaak dingetje ?

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

ET64

Nou, iemand niet goed kunnen verstaan is een smaak dingetje. Vooral als het mijn leidinggevende betreft!  :hehe:

notoxus

Dat door een minimaal verschil de focus kan worden verschoven is wel smaakvol.
Die steve guttenberg op YouTube speelt de stereo ook met een brooklyn dac. Vind zijn dagelijkse show wel amusant.
Groeten
Musical Fidelity A1000 | Klipsch Forte III | Sonore Microrendu | Metrum Onyx