19 t/m 21 maart 2015: Tube Days bij Triple M Audio Shop

Started by Pjotr, January 20, 2015, 08:00:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pjotr

Van 19 tot en met 21 maart 2015 vinden bij Triple M audio shop de jaarlijkse Tube Days plaats. Tijdens deze Tube Days zijn er verschillende demonstraties met buizen apparatuur. Ook kunt u de verschillen komen beluisteren tussen buizen en worden service beurten aan buizen apparatuur en het testen van uw buizen gratis uitgevoerd.

Nieuw tijdens de Tube Days is dat we extra aandacht geven aan "tube friendly" luidsprekers. We constateren regelmatig dat klanten niet tevreden zijn over de performance van hun buizenversterker, wat grotendeels is te wijten aan een verkeerde match met de gebruikte luidsprekers.

Bach luidsprekers, waarvan Triple M audio shop dealer is, heeft een uitgebreid assortiment luidsprekers die erg goed matchen met buizen versterkers. Tijdens de Tube Days wordt de geheel vernieuwde lijn van Bach luidsprekers gepresenteerd op diverse buizen apparatuur. Bij deze presentatie is de ontwerper/eigenaar van Bach luidsprekers aanwezig om zijn modellen toe te lichten en al uw vragen te beantwoorden.

De Tube Days zijn uitermate geschikt om u te oriënteren in de wereld van de audiobuis, maar bent u al in bezit van buizenapparatuur dan zijn de Tube Days zeker de moeite waard om te bezoeken. Veel (high-end) apparatuur welke wordt verkocht zijn voorzien van nieuwe productie buizen, vervang deze door NOS buizen en uw apparatuur speelt een niveau hoger. Triple M audio shop heeft ruim 60.000 buizen op voorraad en biedt u tijdens de Tube Days de mogelijkheid om in uw eigen apparatuur te ervaren wat deze buizen doen. Tevens geldt op alle NOS buizen tijdens de Tube Days een korting van 10% en wilt u de buizen houden, dan is het plaatsen hiervan kosteloos.

Triple M audioshop
van Deventerstraat 10
3911KH Rhenen
0317-612358


Bron: http://triplemaudioshop.nl/doc/tubedays/tube_days_2015.pdf
Mijn Set: Panasonic TX-P42G20ES - Heed Obelisk Si II - Heed Obelisk X2 - Heed Obelisk DA - Denon DVD-1940 - Raspberry Pi 3B - Google Chromecast 2 - Logitech Squeezebox Duet - Takumi TT level2 met Ortofon 2M Bronze - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+

Pjotr

Excuses, ik lees in de regels dat ik geen events van commerciële partijen mag aanmelden :embarassed: En ik wilde alleen maar wat delen met de forumleden :bigsmile:
Ik kan het topic zelf niet verwijderen, dus als een van de mods dit zou willen doen.
Mijn Set: Panasonic TX-P42G20ES - Heed Obelisk Si II - Heed Obelisk X2 - Heed Obelisk DA - Denon DVD-1940 - Raspberry Pi 3B - Google Chromecast 2 - Logitech Squeezebox Duet - Takumi TT level2 met Ortofon 2M Bronze - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+

erik s.

Quote from: Pjotr on January 20, 2015, 08:07:32
Excuses, ik lees in de regels dat ik geen events van commerciële partijen mag aanmelden :embarassed: En ik wilde alleen maar wat delen met de forumleden :bigsmile:
Ik kan het topic zelf niet verwijderen, dus als een van de mods dit zou willen doen.
dat is geloof ik geen probleem zolang je er maar niet direct heen linkt.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

VlisChris

#3
Quote from: Pjotr on January 20, 2015, 08:07:32
Excuses, ik lees in de regels dat ik geen events van commerciële partijen mag aanmelden :embarassed: En ik wilde alleen maar wat delen met de forumleden :bigsmile:
Ik kan het topic zelf niet verwijderen, dus als een van de mods dit zou willen doen.

Volgens mij (en 1 van de andere admins) is het geen probleem. In de regels staat dat er niet gelinkt mag worden naar de sites van niet-sponsoren. Is daar geen sprake van zou het volgens de regels dus geen probleem moeten zijn :)
Dus het enige is: de link even weghalen, en posten dat er meer info op de site van dat bedrijf staat.

Als ik er naast zit (wat ik niet verwacht) komt dat vanzelf wel goed ;)



Edit. Handig. Er staat in dit deel van het forum een los stukje extra regels :-X En daarin staat inderdaad dat er inderdaad geen commerciele evenementen mogen worden gepost. Helaas. Het topic gaat dus inderdaad op slot.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.