Ontbrekende functie functie antimode 2.0 ???!!

Started by vippo, January 15, 2015, 17:07:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vippo

Hallo,

Ik ben laatse tijd weer bezig met de het geluid. De antimode is het middel ,op dit moment, voor vooruitgang. Doet overigens goed zijn werk. Dat kan ik tegenwoordig meten met REW. Maar het zou zomaar kunnen dat er een paar basstrapps aangekocht moeten worden. Voor ik dat doe wil ik alles uit de antimode gepeurt hebben wat er in zit.
Mijn probleempje is een wat uitbundig laag. De toevoer moet naar beneden.
Nu staat de gebruiksaanwijzing de mogelijkheid om bij geavanceerd calibreren de nivocompensatie uit te zetten. Kijkt in de antimode dan is die er gewoon niet . Ik krijg enkel twee mogelijkheden :compens Norm of volgende. Ik had drie opties verwacht : Uit-norm-max zoals in de manual staat.

Weet iemand eat hier aan de hand is ?

Alvast bedankt,

Vippo



processor : Primare SP32 Eindversterker: Primare A32 dvd speler : Primare dvd26
cd speler: Primare cd31 speaker : Harbeth 40.1

R0N

Quote from: vippo on January 15, 2015, 17:07:10
..........
Nu staat de gebruiksaanwijzing de mogelijkheid om bij geavanceerd calibreren de nivocompensatie uit te zetten. Kijkt in de antimode dan is die er gewoon niet . Ik krijg enkel twee mogelijkheden :compens Norm of volgende. Ik had drie opties verwacht : Uit-norm-max zoals in de manual staat.

Weet iemand eat hier aan de hand is ?

Alvast bedankt,

Vippo

Hoi,

Zodra je in het menu bent, ga je een stap naar boven.
Dan kun je kiezen tussen Norm, Max of Uit.
Vervolgens een stap naar beneden en "volgende" kiezen.

ron
Een nieuwe wetenschappelijke waarheid overwint niet door de tegenstanders te overtuigen en hen het licht te laten zien, maar omdat de tegenstanders ten slotte sterven en er een nieuwe generatie opgroeit die ermee vertrouwd is. (Max Planck, in zijn wetenschappelijke autobiografie.)

vippo

Ja gut , nu voel ik mij toch wel simpel, Je mot met de pijltjes naar links en rechts.

Bedankt in ieder geval

Vippo
processor : Primare SP32 Eindversterker: Primare A32 dvd speler : Primare dvd26
cd speler: Primare cd31 speaker : Harbeth 40.1