Stageplaats Meubelmaker BOL 3 gezocht

Started by klaasje11, January 12, 2015, 21:58:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

klaasje11

Hallo Allemaal,

Mijn naam is Luuk en ik zit in het eerste leerjaar van de BOL 3 meubelmakers opleiding aan het Hout- en MeubileringsCollege te Amsterdam.
Begin Maart gaat bij mij op school de vierde periode in, wat voor mij betekend dat ik tien weken stage moet gaan lopen.

Nu ben ik opzoek naar een leuke audiogerelateerde stageplaats.

Heeft iemand nog tips qua bedrijven?

Ik woon in de buurt van Amersfoort maar reizen hoeft geen probleem te zijn.
Elac FS57.2 -- Sony TA-N55 ES -- Aristona Voorversterker -- Luxman T-240 -- Sony CDP-M19 -- Sony MDS-JE500 -- Beyer Dynamic DT 770 Pro -- Choseal Q-854 -- Roccat ISKU -- Roccat SAVU -- jaren 70 Philips broodrooster

koen1985

Je hebt wat ik zo weet kharma (breda) en xanadu (flevoland) . Er zullen er vast nog wel meer zijn
2 boxen met wat kabeltjes en zo een ding met een volumeknop . Beetje prik en knallen maar . Hoog eind

holco

Quote from: klaasje11 on January 12, 2015, 21:58:44
Hallo Allemaal,

Mijn naam is Luuk en ik zit in het eerste leerjaar van de BOL 3 meubelmakers opleiding aan het Hout- en MeubileringsCollege te Amsterdam.
Begin Maart gaat bij mij op school de vierde periode in, wat voor mij betekend dat ik tien weken stage moet gaan lopen.

Nu ben ik opzoek naar een leuke audiogerelateerde stageplaats.

Heeft iemand nog tips qua bedrijven?

Ik woon in de buurt van Amersfoort maar reizen hoeft geen probleem te zijn.

Ik snap je insteek maar dit soort bedrijven zijn heel smalbandig en meestal ingesteld op serie werk, oftewel je leert daar niet zo veel.

Als leerling wil je juist zo veel mogelijk info en skils opdoen, mijn tip als allround meubelmaker, probeer bij De Vries jachtbouw in Aalsmeer binnen te komen of een ander Feadship bedrijf, daar leer je echt wat van top vak mannen / vrouwen en mooier werk als daar ga je echt niet vinden ;)
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

klaasje11

Bedankt voor de tips!  ^^

Ik ga het uitzoeken!
Elac FS57.2 -- Sony TA-N55 ES -- Aristona Voorversterker -- Luxman T-240 -- Sony CDP-M19 -- Sony MDS-JE500 -- Beyer Dynamic DT 770 Pro -- Choseal Q-854 -- Roccat ISKU -- Roccat SAVU -- jaren 70 Philips broodrooster

martin778

Neem ook een kijkje op stageplaza en stagemarkt!

Maikel_audionerd

Veel succes en plezier !
Ik weet helaas helemaal niks van hout  :-X
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0