Netflix op PS64D8000FSXXN samsung Plasma

Started by CineSmurf, January 9, 2015, 13:52:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

CineSmurf

Ik heb een Samsung Plasma hangen. Ik wilde daar even Netflix op kijken, maar op de een of andere manier is er geen Netflix icoon. Wel van kijk en NPO en dat soort zaken, maar dus geen Netflix. Volgens de site van Samsung en Netflix zou dat wel moeten kunnen.
Ik zie 'm ook niet in de app store en upgrades uitvoeren, factory reset en smart hub reset hebben ook niet geholpen.

Iemand hier een idee?
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.


CineSmurf

Thanks. Ik heb 'm op US ingesteld. Dan krijg ik netflix, maar wel een regio-foutmelding. Bovendien ben je dan je NLse apps allemaal kwijt. Terugzetten naar NL haalt Netflix dan weer weg.  :alien:

Ik heb de vraag ook maar eens bij Samsung neergelegd. Lijkt wel of ze Netflix voor NL gewoon niet in de shop hebben staan.
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

WickedGame

Quote from: CineSmurf on January  9, 2015, 14:25:13
Thanks. Ik heb 'm op US ingesteld. Dan krijg ik netflix, maar wel een regio-foutmelding. Bovendien ben je dan je NLse apps allemaal kwijt. Terugzetten naar NL haalt Netflix dan weer weg.  :alien:

Ik heb de vraag ook maar eens bij Samsung neergelegd. Lijkt wel of ze Netflix voor NL gewoon niet in de shop hebben staan.

Met deze test heb je dat inderdaad geconstateerd ;)

CineSmurf

Probleem opgelost. Ik had kennelijk een hele oude firmware. Bij "software upgrade" gaf ie aan dat het de laatste versie was, maar bij samsung op de website bleek er een nieuwere te zijn. Die geïnstalleerd (via USB) en netflix doet 't.  :pompom:
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.