MacBook Air 12"

Started by Starred, January 9, 2015, 08:27:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Starred

Gaat er goed uitzien  8)


J.A.F._Doorhof

1 USB poort is niet helemaal over nagedacht (dacht nooit dat ik dat zou zeggen over Apple), of ze moeten een extra USB poort in de adaptor hebben.
Je kan dan geen Wacom, HDD etc aansluiten en op de stroom werken.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

HAL


Robbo

Quote from: J.A.F._Doorhof on January  9, 2015, 09:03:40
1 USB poort is niet helemaal over nagedacht (dacht nooit dat ik dat zou zeggen over Apple), of ze moeten een extra USB poort in de adaptor hebben.
Je kan dan geen Wacom, HDD etc aansluiten en op de stroom werken.
Nieuwe USB standaard kan 100w leveren.

Robbo

Werd inderdaad eens tijd dat de laptop fabrikanten de DVD-ROM eens achter zich laten.

KillerbeeNL

Quote from: Robbo on January  9, 2015, 09:33:50
Werd inderdaad eens tijd dat de laptop fabrikanten de DVD-ROM eens achter zich laten.

Daar ben ik het niet mee eens, bij tablet of hybride laptops wel.


Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

Starred

Quote from: Robbo on January  9, 2015, 09:33:50
Werd inderdaad eens tijd dat de laptop fabrikanten de DVD-ROM eens achter zich laten.

Eens

dennism

Ik dacht trouwens dat dit renders waren van een Apple fan en dat er nog niets officieel bekend is qua specs (vrijgegeven voor Apple). Mocht het uiteindelijke model wel zo worden dan denk ik dat ze vooral op connectiviteit de plank enigszins misslaan voor een Ultra portable. O.a. het meeslepen van een USB hub valt daar namelijk imho niet onder, en zul je bij 1 USB poort toch snel nodig hebben daar daisychainen lang niet altijd kan. 12"en Retina zou dan wel weer logisch zijn gezien ook de ontwikkelingen bij andere fabrikanten met UHD schermen in 13,3" Ultrabooks in de nieuwe generaties.

J.A.F._Doorhof

USB poort in de voeding zou ik perfect mee kunnen leven, niet ideaal maar als het moet....
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

HAL

Jongens. Die foto's zijn nep!!!

sam1909

#10
Quote from: HAL on January  9, 2015, 20:18:47
Jongens. Die foto's zijn nep!!!

Zeiden ze over de iPhone 6 ook en kijk hoe die eruit ziet

Erik

Niet iedereen heeft 4 usb poorten nodig. Beeldscherm, lange accuduur, i-net, en toetsenbord hoogstens 1 usb voor je muis, zo licht en plat mogelijk en klaar. 
Wie meer wil neemt maar een ander model :D
Ziet er mooi uit.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Starred

Wees maar niet ongerust. Apple heeft waarschijnlijk wel gedacht voor dat ze iets doen
::)

BJF

Op de foto's (echt of nep) staan helemaal géén USB-poorten. Of mis ik iets?
NAD M10 V2
Elac FS247

HAL

Ik zie een USB- symbool naast een onbestemde ingang en een koptelefoonaansluiting. Meer niet. Als dit waar is, kun je er dus niet eens een beeldscherm aanhangen.

BJF

#15
Enneh, wat te denken van de nieuwe Dell 13" laptop?

Quote from: HAL on January 10, 2015, 08:38:51
Ik zie een USB- symbool naast een onbestemde ingang en een koptelefoonaansluiting. Meer niet. Als dit waar is, kun je er dus niet eens een beeldscherm aanhangen.
Dat is de aansluiting voor de stroomadapter... [edit]... dacht ik. Maar dan is er geen plek voor de stroomadapter in de render  :omg:
NAD M10 V2
Elac FS247

HAL

Kijk hier maar eens: http://www.martinhajek.com/macbook-air-12-3d/. Er staat echt een USB-symbool bij. Volgens 9to5mac zou het om USB-c gaan. Maar ik kan het niet vaak genoeg zeggen. We kijken naar 3D renders die gemaakt zijn op basis van geruchten. Daar staat dat USB-c de thunderboltpoort en de magsafe-poort gaat vervangen. Met andere woorden: je externe monitor je USB-apparaten en je lader gaan allemaal aan die ene USB-poort hangen.  :unhappy:

HAL

Quote from: BJF on January 10, 2015, 08:39:27
Enneh, wat te denken van de nieuwe Dell 13" laptop?

Dat is geen Mac. Onbruikbaar dus. Of een dure presse-papier.

Raphie

#18
Quote from: HAL on January 10, 2015, 10:12:23
Dat is geen Mac. Onbruikbaar dus. Of een dure presse-papier.
anderen noemen het de AIR killer :D en zal vast wel OSX draaien dat doet nagenoeg iedere moderne laptop. De vorige XPS13 deed het ook prima.
JBL PRX Power!

anonieme_user12334-verwijderverzoek

Die Dell is wel aanzienlijk dikker! Dat moet je wel mee willen slepen ;-).

KillerbeeNL

#20
Quote from: ronwiel on January 11, 2015, 13:28:12
Die Dell is wel aanzienlijk dikker! Dat moet je wel mee willen slepen ;-).

dikte bij een laptop of mobiel staat natuurlijk niet in verhouding tot gewicht.

15 uur op de batterij !!

snelste laptop

de 13 inch versie weegt 1.19 kg


als dit alles te veel weegt dan:

       http://www.youtube.com/watch?v=iZzPehp1LN0

Kom op nou...😆😆😆
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

Raphie

Quote from: ronwiel on January 11, 2015, 13:28:12
Die Dell is wel aanzienlijk dikker! Dat moet je wel mee willen slepen ;-).
dikker?!? Tijd voor Hans Anders?
JBL PRX Power!