Guardians of the galaxy

Started by hdnoob, January 2, 2015, 22:53:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hdnoob

Het verbaast me een beetje dat niemand het heeft over Guardians of the Galaxy. http://www.imdb.com/title/tt2015381/

We hebben met 5 in 3D gekeken en iedereen vond hem goed. Het gaf me een Star Wars gevoel dat ik voor het laatst had in de jaren 80 :)

In meerdere Marvel films hebben ze het steeds meer over de Infinity Stones en nu is wel duidelijk dat Thanos een god gaat worden :)  Ik heb de comics nog ergens op zolder liggen. Maar het kan niet anders dat er een teamup gaat komen met The Avengers en het zou mooi zijn (als de rechten van de filmmaatschappijen het toelaten  :sadlike:) ook met de X-Men, Fantastic Four en Spiderman.


Duck Twacy

Ik las hier toen ik in (november 2014) de UK was ook postieve dingen over.  Wil hem zeker zien/kopen

Raymond187

Ik hem me zeer vermaakt met deze film hoor  :popcorn: moest ff wennen aan het soort humor in deze categorie film.

larsonator

Goed film met humor-referenties naar de '80's.  :popcorn:
Oh en niet te vergeten de fantastische effecten!

W.Otter

ik vond 'm eerlijk gezegd zeer tegenvallen.. beetje kinderachtig op een of andere manier. geluid/beeld was wel smullen
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Xstream

Heb me prima vermaakt. Is wat jolig, maar dat vind ik eigenlijk wel verfrissend na al die serieuze comic verfilmingen.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

MVG

 ^^ Ik heb me kostelijk vermaakt tijdens deze film, oa. door wat Xstream aanhaalt!  En dan die muziek  :headbanging: :popcorn:

En W.Otter, niet zo serieus man  ;) 8)

W.Otter

 :D het is niet echt mijn humor dus vandaar dat ik het een beetje slap vindt. maar het beeld/geluid was geweldig, en dan the awesome mix uiteraard ;) die knalt er lekker overheen.

ik vroeg me al eens af (in een topic daarover) of iemand al eens heeft achterhaald of die DTS-HD soundtracks ook te downloaden zijn. dan zou ik ze dus moeten rippen (met het achtergrondgeluid erin). sommige nummers zijn wel echt demo materiaal
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

larsonator

Quote from: W.Otter on January  8, 2015, 15:29:29
:D het is niet echt mijn humor dus vandaar dat ik het een beetje slap vindt. maar het beeld/geluid was geweldig, en dan the awesome mix uiteraard ;) die knalt er lekker overheen.

ik vroeg me al eens af (in een topic daarover) of iemand al eens heeft achterhaald of die DTS-HD soundtracks ook te downloaden zijn. dan zou ik ze dus moeten rippen (met het achtergrondgeluid erin). sommige nummers zijn wel echt demo materiaal
Je kan de soundtrack er gewoon uit muxen. Daarna kan je met hetzelfde programma (TSmuxer) de betreffende tracks eruit kunnen muxen met behulp van begin- en eindtijd  :popcorn:

W.Otter

thnx!  :D dan zit je uiteraard nog wel met de effects die er door heen gesampled zijn... maarja, dat moet dan maar ;)
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Erik

#10
Quote from: W.Otter on January  8, 2015, 10:18:00
ik vond 'm eerlijk gezegd zeer tegenvallen.. beetje kinderachtig op een of andere manier. geluid/beeld was wel smullen
Dat had ik dus ook dat gevoel alsof het voor 14 jarigen was gemaakt. Heb hem in drie keer moeten zien.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Siddartha

vond het wel grappig, vooral de special effects vond ik wel mooi. Het 'verhaal' zeer matig en daardoor ook weinig boeiend, dan is 2 uur wel lang.
De humor was met vlagen wel leuk, maar ook vrij flauw. Niet zo fantastisch dus, maar ook niet heel slecht.
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

KillerbeeNL

Quote from: Siddartha on January  9, 2015, 13:09:28
vond het wel grappig, vooral de special effects vond ik wel mooi. Het 'verhaal' zeer matig en daardoor ook weinig boeiend, dan is 2 uur wel lang.
De humor was met vlagen wel leuk, maar ook vrij flauw. Niet zo fantastisch dus, maar ook niet heel slecht.
de een kick van een oud draadje welke ik tegen kwam.

te veel flauwe humor en voelt als een film voor de jongeren.

niet boeiend en we zijn afgehaakt
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

Xstream

Vind dit de beste Marvel films. Heerlijk vermaak en de humor ligt me goed.
Ik walg inmiddels ook wel van die Comic films die zichzelf veel te serieus nemen, terwijl het thema, backstory en de vertelling redelijk simplistisch en vaak redelijk belachelijk is. Dan kan ik 't nooit zo serieus nemen. Er zijn er echt maar een paar die ik goed vond, en de Guardians horen hier zeker bij! Die hoef je namelijk niet serieus te nemen ;-)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

KillerbeeNL

Quote from: Xstream on October  2, 2018, 17:56:57
Vind dit de beste Marvel films. Heerlijk vermaak en de humor ligt me goed.
Ik walg inmiddels ook wel van die Comic films die zichzelf veel te serieus nemen, terwijl het thema, backstory en de vertelling redelijk simplistisch en vaak redelijk belachelijk is. Dan kan ik 't nooit zo serieus nemen. Er zijn er echt maar een paar die ik goed vond, en de Guardians horen hier zeker bij! Die hoef je namelijk niet serieus te nemen ;-)
Smaken verschillen natuurlijk , maar als ik een humoristische film wil zien zijn er smaken genoeg en daar past een sciencefictionfilm naar mijn mening niet in.

Er mag natuurlijk wel wat humor in zitten maar het gevoel dat ik op het puntje van mijn stoel zit moet bij mij wel overheersen.

[emoji6]
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

Xstream

#15
Quote from: KillerbeeNL on November 10, 2018, 12:17:33
Er mag natuurlijk wel wat humor in zitten maar het gevoel dat ik op het puntje van mijn stoel zit moet bij mij wel overheersen.

[emoji6]
Het is al zeldzaam wil een superhelden film ala Marvel of DC me op het puntje van de stoel krijgen. Vermakelijk soms wel, eye candy, maar spannend? Verre van. Als er iets voorspelbaar is ... Zit jij met Spiderman, Superman, Avengers etc op 't puntje van je stoel?
Is natuurlijk smaak, maar ik vind Sci-Fi en comedy juist een super combo. Zeker als de setting zo over de top niet realistisch is. 1+1 is 2. Moet ik ineens aan Galaxy Quest denken, ook al zo'n geweldige Sci-Fi comedy, of wat te denken van de klassieker Spaceballs :D
Zoveel goede comedy is er niet vind ik ... en ik vind Guardians behoorlijk origineel. Anders zijn al die films helemaal 1 pot nat.
Doe mij maar een goede thriller, spannende speelfilm of mysterie om me op 't puntje van de stoel te krijgen ;-)

Bottom-line blijft inderdaad smaak :-)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub