Smartphone fotografie topic 📱📷

Started by LittleNinja, December 30, 2014, 00:50:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik

Yep s avonds pas, zit ook niet op de centrumroute als je geen auto hebt.

Camera deed veel zelf, ik vond de camera app toen echt een ramp om mee te werken. heb er nog een op 1 sec maar die is erg vaag door bewegingsonscherpte.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Zodiac

Devialet Expert 400 * Sonos Magna Ultimo * Xanadu HRS 38 BA *

VTEC_genieter

Man man man (Rob van de Smaakpolitie)......
De laatste ziet er heel goed uit voor een smartphone!
En dan is dit niet eens het origineel!
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

LittleNinja

Hagenaar inderdaad.. ;)

Strakke foto Zodiac. Veel detail en weinig ruis.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

koosnaampje-audiofiel

Wat foto's van onze zondagse boswandeling.
Klipsch, Denon.

Erik

#55
Met m'n oude iPhone 5 genomen niks bijzonders. Donkerste moest eigenlijk onder maar er ging iets mis met selecteren.
Alleen als het echt te donker wordt gaat hij nat.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

LittleNinja

#56
Gevangen met een Nokia Lumia 920. Het is niet zozeer de details die mij pakten, maar meer het beestje op de voorgrond en mijn mannetje op de achtergrond dat het beestje zat te bestuderen ( veilig achter het glas.. :D ).

Standaard "Camera" app. Hij werkt erg makkelijk en snel, maar heeft weinig mogelijkheden om instellingen te verrichten.

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

LittleNinja

@Erik,

De iPhone 5 heeft hier best nog wat moeite om zonder ruis vast te leggen. Is ook lastig volgens mij in het donker.


De mooie kant van de stad. ;)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Jumping Jack

Quote from: LittleNinja on January  5, 2015, 10:53:21
Gevangen met een Nokia Lumia 920. Het is niet zozeer de details die mij pakten, maar meer het beestje op de voorgrond en mijn mannetje op de achtergrond dat het beestje zat te bestuderen ( veilig achter het glas.. :D ).

Standaard "Camera" app. Hij werkt erg makkelijk en snel, maar heeft weinig mogelijkheden om instellingen te verrichten.

Het beest in kwestie is een vedermot...  ;)
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

LittleNinja

Dank je... Ik had inderdaad geen idee! :D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Erik

Quote from: LittleNinja on January  5, 2015, 10:58:26
@Erik,

De iPhone 5 heeft hier best nog wat moeite om zonder ruis vast te leggen. Is ook lastig volgens mij in het donker.


De mooie kant van de stad. ;)
klopt daglicht kunnen ze allemaal wel meekomen maar bij slecht licht merk je pas echt wat hij kan zeg ik altijd.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

danielo

zittend op een bankje na een vervelende werk meeting in St.Gallen met iphone 5s

denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

LittleNinja

Mooi strak gazonnetje zo voor je vakantie optrekje. 8)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

danielo

Quote from: LittleNinja on January  5, 2015, 13:36:12
Mooi strak gazonnetje zo voor je vakantie optrekje. 8)

Moet er niet aan denken zeg, dit was de enigste aardige plek daar (ok was ook 1 wel aardig drinkplek).. teveel bergen in dat land ben blij dat ik in Nederland geboren ben. Soms wordt je tijdens meetings van Europese projecten zelfs gedrongen buiten te werken en in de avond het is een schande hier bewijs iphone 4 denk ik (2010) op mykonos waar we teveel meetings hebben. Hier kan je echt wel zien hoeveel we vooruit zijn gegaan in een paar jaar met sensors.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

snicky

Marantz Cinema 40 / B&W M-1 / B&W ASW CDM

RonG

Met een Galaxy S2 (Nov 2011 genomen)




Zelfde plek en tijd met een Lumia 930 (Nov 2014 genomen)


RonG

En nog eentje met een Galaxy S3 (Juni 2014 genomen)

LittleNinja

Mooi landschap Ron! En nette foto's, vooral van de Galaxy maar dat zal aan de weersomstandigheden. ;)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

BuSpu

Die van de galaxy vind ik wel erg fraai! Complimenten.

RonG

Thnx :). Was het smorgens op weg naar her werk, natuurlijk enkel mijn gsm bij me en geen normaal fototoestel. Ben toch gestopt om er wat van te maken, zo mooi was het.

modde239

iphone 4 in 2011.....


modde239

LG G2 in 2014.....

BuSpu

Quote from: RonG on January  5, 2015, 18:12:02
Thnx :). Was het smorgens op weg naar her werk, natuurlijk enkel mijn gsm bij me en geen normaal fototoestel. Ben toch gestopt om er wat van te maken, zo mooi was het.
is het in Limburg of elders?

KillerbeeNL

Galaxy S3 rooted met Note 2 camera app

Zeeland Breskens en laatste foto Brugge , beide tijdens de zomervakantie

Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

Zodiac

Iphone 5S oktober namiddag
Devialet Expert 400 * Sonos Magna Ultimo * Xanadu HRS 38 BA *