Masterkale`s mansion jvc nx-9 cinemike, JL F113 v2 geinstalleerd

Started by Masterkale, December 28, 2014, 11:50:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Masterkale

Quote from: WillyP on November  2, 2015, 20:42:20
Dag Masterkale,

Mooi hoor. En dat voor een Atmos speaker. Menigeen zou al blij zijn als dat de front speakers waren.

Groet,

WillyP

Ja bedankt, het ligt eraan waar je je prioriteit legt. Veel mensen geven graag niet veel geld uit aan speakers maar die staan met een dikke 7 serie te betalen bij de pomp om vervolgens weer in de file te staan.  ;D
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D  2x FRC-C - 1x FRC-D 5x custom accuton Atmos/Auro3d speakers -- Sub: SVS SB13ultra on a subdude HD  -  Preamp: Datasat RS20I Cinemike Amp: Marantz MM8077 Cinemike bridged 5 channel  + MM8077 cinemike  Mediaplayer: Oppo UDP-203 cinemike ultimate - Cables: Inakustik Referenz LS-1002-  Beamer: JVC NX9 cinemike - Screen:IVISIONS Cinema HD-Series 112 inch

Masterkale

1 weekje de Theta casablanca 5.1 op bezoek gehad. Deze unit veegt de vloer aan met de 8802. Meer helderheid, meer diepte, meer surround bubble dus meer beleving. Ik moet de 8802CM nog besluisteren en de RS20i. Daarna maak ik een keuze welke richting op ga.
Ik hoop eigenlijk dat de 8802CM hetzelfde beeld neerzet want ik heb eigenlijk niet echt de ruimte voor de overige units.
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D  2x FRC-C - 1x FRC-D 5x custom accuton Atmos/Auro3d speakers -- Sub: SVS SB13ultra on a subdude HD  -  Preamp: Datasat RS20I Cinemike Amp: Marantz MM8077 Cinemike bridged 5 channel  + MM8077 cinemike  Mediaplayer: Oppo UDP-203 cinemike ultimate - Cables: Inakustik Referenz LS-1002-  Beamer: JVC NX9 cinemike - Screen:IVISIONS Cinema HD-Series 112 inch

vik

Theta vs AV 8802 daar zit ook wel een prijs verschil van +- €20.000 en zou gek zijn als het niet zo was  :D



Quote from: Masterkale on November  6, 2015, 21:55:02
1 weekje de Theta casablanca 5.1 op bezoek gehad. Deze unit veegt de vloer aan met de 8802. Meer helderheid, meer diepte, meer surround bubble dus meer beleving. Ik moet de 8802CM nog besluisteren en de RS20i. Daarna maak ik een keuze welke richting op ga.
Ik hoop eigenlijk dat de 8802CM hetzelfde beeld neerzet want ik heb eigenlijk niet echt de ruimte voor de overige units.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

papaleo

Quote from: vik on November  7, 2015, 09:27:49
Theta vs AV 8802 daar zit ook wel een prijs verschil van +- €20.000 en zou gek zijn als het niet zo was  :D
+1
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Masterkale

Quote from: vik on November  7, 2015, 09:27:49
Theta vs AV 8802 daar zit ook wel een prijs verschil van +- €20.000 en zou gek zijn als het niet zo was  :D

Dat is zeker zo.. Maar altijd leuk om de verschillen te horen.
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D  2x FRC-C - 1x FRC-D 5x custom accuton Atmos/Auro3d speakers -- Sub: SVS SB13ultra on a subdude HD  -  Preamp: Datasat RS20I Cinemike Amp: Marantz MM8077 Cinemike bridged 5 channel  + MM8077 cinemike  Mediaplayer: Oppo UDP-203 cinemike ultimate - Cables: Inakustik Referenz LS-1002-  Beamer: JVC NX9 cinemike - Screen:IVISIONS Cinema HD-Series 112 inch

jaco

Kun je op die theta dan ook Atmos, DTS:X en Auro3d afspelen ?

Masterkale

Quote from: jaco on November  8, 2015, 10:34:40
Kun je op die theta dan ook Atmos, DTS:X en Auro3d afspelen ?

Op degene die ik had geleend niet, dat was de casablanca 3HD. De nieuwe 4 schijnt het wel te kunnen.
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D  2x FRC-C - 1x FRC-D 5x custom accuton Atmos/Auro3d speakers -- Sub: SVS SB13ultra on a subdude HD  -  Preamp: Datasat RS20I Cinemike Amp: Marantz MM8077 Cinemike bridged 5 channel  + MM8077 cinemike  Mediaplayer: Oppo UDP-203 cinemike ultimate - Cables: Inakustik Referenz LS-1002-  Beamer: JVC NX9 cinemike - Screen:IVISIONS Cinema HD-Series 112 inch

jaco

Quote from: Masterkale on November  8, 2015, 11:21:32
Op degene die ik had geleend niet, dat was de casablanca 3HD. De nieuwe 4 schijnt het wel te kunnen.

Volgens: http://www.thetadigital.com/casablanca_iv_controller_specifications.shtml

Channels Supported
Left, Right, Center, Left Surround, Right Surround, Center Surround, Left Front Sub, Right Front Sub, Left Surround Sub, Right surround Sub, Center Sub, Left Side, Right Side


Modes
Matrix, Special Matrix, Dolby Pro Logic, Dolby Pro Logic IIx, Dolby Digital, Dolby Digital Plus, Dolby TrueHD, DTS Neo:6, DTS, DTS-ES, DTS 96/24, DTS High Resolution Audio, DTS-HD Master Audio, LPCM, Stereo, Mono, Analog Direct, Analog Matrix

Masterkale

Quote from: jaco on November  8, 2015, 15:41:55
Volgens: http://www.thetadigital.com/casablanca_iv_controller_specifications.shtml

Channels Supported
Left, Right, Center, Left Surround, Right Surround, Center Surround, Left Front Sub, Right Front Sub, Left Surround Sub, Right surround Sub, Center Sub, Left Side, Right Side


Modes
Matrix, Special Matrix, Dolby Pro Logic, Dolby Pro Logic IIx, Dolby Digital, Dolby Digital Plus, Dolby TrueHD, DTS Neo:6, DTS, DTS-ES, DTS 96/24, DTS High Resolution Audio, DTS-HD Master Audio, LPCM, Stereo, Mono, Analog Direct, Analog Matrix

Er komt een 4A versie uit .. Dat staat bij news
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D  2x FRC-C - 1x FRC-D 5x custom accuton Atmos/Auro3d speakers -- Sub: SVS SB13ultra on a subdude HD  -  Preamp: Datasat RS20I Cinemike Amp: Marantz MM8077 Cinemike bridged 5 channel  + MM8077 cinemike  Mediaplayer: Oppo UDP-203 cinemike ultimate - Cables: Inakustik Referenz LS-1002-  Beamer: JVC NX9 cinemike - Screen:IVISIONS Cinema HD-Series 112 inch

vik

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Masterkale

Zojuist de keuze gemaakt voor de datsat rs20i
De unit staat bij mij thuis en ben nog het eea aan het inregelen.
De datasat is erg handig als je over een lastige luisterruimte beschikt zoals ik. Qua muzikaliteit moet je wel iets inleveren maar je krijgt weer wat voordelen terug. Het liefste zou ik nog iets van een cinemike tuning op de rs20i willen hebben, dan is hij echt helemaal compleet. Het is voornamelijk de grote en diepte van de soundstage die wat is afgenomen tov de av8801cm of 8802cm of de theta. Daarintegen heb ik wel hetzelfde detail niveau als op de overige units. De bass is door de dirac van een whooop effect naar een maagtriller getoverd, de surround effecten lopen perfect over omdat de speakers allemaal dezelfde klank geeft. Dit zorgt voor ook voor goede verstaanbaarheid.
Mijn volgende upgrade wordt een cinemike 4k speler... de 3313 cm laat de datasat nog op een hoger niveau spelen dan de oppo 103 cm.

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D  2x FRC-C - 1x FRC-D 5x custom accuton Atmos/Auro3d speakers -- Sub: SVS SB13ultra on a subdude HD  -  Preamp: Datasat RS20I Cinemike Amp: Marantz MM8077 Cinemike bridged 5 channel  + MM8077 cinemike  Mediaplayer: Oppo UDP-203 cinemike ultimate - Cables: Inakustik Referenz LS-1002-  Beamer: JVC NX9 cinemike - Screen:IVISIONS Cinema HD-Series 112 inch

vik

Veel plezier met je nieuwe speeltje Tom.  ^^

Ik kan altijd informeren wat er mogelijk is met de Datasat. Zou eerst bekeken moeten worden. De voeding is sowieso al een winst.

De 4K speler van D&M (als die komt) dat zal nog wel even duren schat ik.


Quote from: Masterkale on March  2, 2016, 00:00:27
Zojuist de keuze gemaakt voor de datsat rs20i
De unit staat bij mij thuis en ben nog het eea aan het inregelen.
De datasat is erg handig als je over een lastige luisterruimte beschikt zoals ik. Qua muzikaliteit moet je wel iets inleveren maar je krijgt weer wat voordelen terug. Het liefste zou ik nog iets van een cinemike tuning op de rs20i willen hebben, dan is hij echt helemaal compleet. Het is voornamelijk de grote en diepte van de soundstage die wat is afgenomen tov de av8801cm of 8802cm of de theta. Daarintegen heb ik wel hetzelfde detail niveau als op de overige units. De bass is door de dirac van een whooop effect naar een maagtriller getoverd, de surround effecten lopen perfect over omdat de speakers allemaal dezelfde klank geeft. Dit zorgt voor ook voor goede verstaanbaarheid.
Mijn volgende upgrade wordt een cinemike 4k speler... de 3313 cm laat de datasat nog op een hoger niveau spelen dan de oppo 103 cm.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

WillyP

Quote from: Masterkale on March  2, 2016, 00:00:27
Qua muzikaliteit moet je wel iets inleveren maar je krijgt weer wat voordelen terug. Het liefste zou ik nog iets van een cinemike tuning op de rs20i willen hebben, dan is hij echt helemaal compleet. Het is voornamelijk de grote en diepte van de soundstage die wat is afgenomen tov de av8801cm of 8802cm of de theta.
Dat klinkt als een weloverwogen keuze, waar je nog veel plezier van kunt hebben! Kun je wat meer vertellen over de verschillen met de Marantz en de Theta? Zo te horen leveren de CM versies van Markants erg veel kwaliteit als ze op sommige punten de Datasat nog overtreffen.

Groet,

Willy

Masterkale

Quote from: vik on March  2, 2016, 09:04:26
Veel plezier met je nieuwe speeltje Tom.  ^^

Ik kan altijd informeren wat er mogelijk is met de Datasat. Zou eerst bekeken moeten worden. De voeding is sowieso al een winst.

De 4K speler van D&M (als die komt) dat zal nog wel even duren schat ik.

Ja graag Vik, dankje.
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D  2x FRC-C - 1x FRC-D 5x custom accuton Atmos/Auro3d speakers -- Sub: SVS SB13ultra on a subdude HD  -  Preamp: Datasat RS20I Cinemike Amp: Marantz MM8077 Cinemike bridged 5 channel  + MM8077 cinemike  Mediaplayer: Oppo UDP-203 cinemike ultimate - Cables: Inakustik Referenz LS-1002-  Beamer: JVC NX9 cinemike - Screen:IVISIONS Cinema HD-Series 112 inch

Masterkale

Quote from: WillyP on March  2, 2016, 09:43:48
Dat klinkt als een weloverwogen keuze, waar je nog veel plezier van kunt hebben! Kun je wat meer vertellen over de verschillen met de Marantz en de Theta? Zo te horen leveren de CM versies van Markants erg veel kwaliteit als ze op sommige punten de Datasat nog overtreffen.

Groet,

Willy

De theta is een verhaal apart, op 1 of andere manier gaf deze voorversterker het beste geluid tijdens muziek met een standaard speler. Als je de unit voorziet van een 3313CM verandert er niet gek veel. De datasat en de marantz units hadden hier wel baat bij.
Met een basis speler is de Theta een erg goede keuze, het nadeel is echter dat ze 2de hands niet te slijten zijn en ivm importkosten vanuit amerika zijn ze niet bepaald goedkoop.
De av8802CM klinkt met een 3313CM aangesloten het beste en met de RS20I is dat hetzelfde verhaal, zet je ze beide in een akoestisch goede ruimte dan is de cinemike versie zeker de winaar. Omdat mijn ruimte dat totaal niet is heb ik gekozen voor de datasat.

Voor het mooie zou ik de theta 4 met xtreme-D3 dacs/dirac  moeten horen, echter niemand heeft er hier 1. Persoonlijk denk ik wel dat dit een unit is die veel potentie heeft.
Echter de bediening is een ramp en customizen kan je vergeten.

Bij de gegeven 3 voorversterkers vis je sowieso niet naast het net, elke unit heeft zijn eigen voor en nadelen.


Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D  2x FRC-C - 1x FRC-D 5x custom accuton Atmos/Auro3d speakers -- Sub: SVS SB13ultra on a subdude HD  -  Preamp: Datasat RS20I Cinemike Amp: Marantz MM8077 Cinemike bridged 5 channel  + MM8077 cinemike  Mediaplayer: Oppo UDP-203 cinemike ultimate - Cables: Inakustik Referenz LS-1002-  Beamer: JVC NX9 cinemike - Screen:IVISIONS Cinema HD-Series 112 inch

WillyP

Dank voor je uitvoerige antwoord. Het valt nog niet mee om een processor te vinden die het bij muziek kan opnemen tegen een topklasse stereoversterker. Heb je Trinnov overwogen? Op papier lijken de Altitude en de Amplitude erg interessant. De Amethyst heb ik een aantal malen kort gehoord.

Groet,

Willy

blue-eyes

Dat is imo ook utopisch........ Als jij een multichannel PRE wilt hebben met de ultieme stereo kwaliteiten ga je fors in je buidel tasten.
Dat zijn 2 eigen werelden, beiden extreem goed bestaat niet.
Het is een compromis.

Echter niet gezegd hebbende dat de multi PRE niet een waanzinnig plaatje kunnen neerzetten! In vergelijk verlies je van een dedicated stereo, of fors betalen.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Masterkale

Mannen vergis je niet in de muziek kwaliteiten van de 8802cm en de theta. De theta heeft dezelfde dacs als de generation VIII-3. Het is zeker wel mogelijk.
Fors betalen komt het wel op neer inderdaad... maar dat doe je sowieso als je op hoge kwaliteit surround wilt.
Ohja nog een nadeel van de theta is dat er geen atmos of auro opzit... en hoe ze dat op gaan lossen met speaker layouts (als je wilt wisselen tussen atmos of auro) is nog onduidelijk
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D  2x FRC-C - 1x FRC-D 5x custom accuton Atmos/Auro3d speakers -- Sub: SVS SB13ultra on a subdude HD  -  Preamp: Datasat RS20I Cinemike Amp: Marantz MM8077 Cinemike bridged 5 channel  + MM8077 cinemike  Mediaplayer: Oppo UDP-203 cinemike ultimate - Cables: Inakustik Referenz LS-1002-  Beamer: JVC NX9 cinemike - Screen:IVISIONS Cinema HD-Series 112 inch

Masterkale

Quote from: WillyP on March  2, 2016, 11:38:40
Dank voor je uitvoerige antwoord. Het valt nog niet mee om een processor te vinden die het bij muziek kan opnemen tegen een topklasse stereoversterker. Heb je Trinnov overwogen? Op papier lijken de Altitude en de Amplitude erg interessant. De Amethyst heb ik een aantal malen kort gehoord.

Groet,

Willy
Nee de trinnov heb ik nooit meegenomen. Ik las hier wel goede berichten over maar niemand die echt hylarisch was hierover daarom heb ik die snel laten vallen als optie.
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D  2x FRC-C - 1x FRC-D 5x custom accuton Atmos/Auro3d speakers -- Sub: SVS SB13ultra on a subdude HD  -  Preamp: Datasat RS20I Cinemike Amp: Marantz MM8077 Cinemike bridged 5 channel  + MM8077 cinemike  Mediaplayer: Oppo UDP-203 cinemike ultimate - Cables: Inakustik Referenz LS-1002-  Beamer: JVC NX9 cinemike - Screen:IVISIONS Cinema HD-Series 112 inch

blue-eyes

Quote from: Masterkale on March  2, 2016, 13:05:07
Mannen vergis je niet in de muziek kwaliteiten van de 8802cm en de theta. De theta heeft dezelfde dacs als de generation VIII-3. Het is zeker wel mogelijk.
Fors betalen komt het wel op neer inderdaad... maar dat doe je sowieso als je op hoge kwaliteit surround wilt.
Ohja nog een nadeel van de theta is dat er geen atmos of auro opzit... en hoe ze dat op gaan lossen met speaker layouts (als je wilt wisselen tussen atmos of auro) is nog onduidelijk

Dan ga ik die 10.000 euro ipv een multi PRE in een stereo PRE steken......... Welke is beter? Precies.

Overigens twijfel ik er niet aan, ook MC pre's presteren waanzinnig. Ik heb zelf de SSP800, ook niet slecht op stereo gebied, verslaag menig dedicated stereo pre. Maar als het echt serieus wordt haakt de mijne echt wel af.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Masterkale

Quote from: Blue-Eyes on March  2, 2016, 14:05:22
Dan ga ik die 10.000 euro ipv een multi PRE in een stereo PRE steken......... Welke is beter? Precies.

Overigens twijfel ik er niet aan, ook MC pre's presteren waanzinnig. Ik heb zelf de SSP800, ook niet slecht op stereo gebied, verslaag menig dedicated stereo pre. Maar als het echt serieus wordt haakt de mijne echt wel af.

Onder welke noemer valt bij jou de serieuze stereo spul? Ik verdiep me niet echt in stereo maar zou wel graag willen weten wat hierin een beetje de top is. Ik heb bijvoorbeeld bij wilbert audio hun stereo setup geluisterd op de nieuwste B&W speakers en gehele moon setup. Klonk goed maar ik heb pre`s beter horen spelen.
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D  2x FRC-C - 1x FRC-D 5x custom accuton Atmos/Auro3d speakers -- Sub: SVS SB13ultra on a subdude HD  -  Preamp: Datasat RS20I Cinemike Amp: Marantz MM8077 Cinemike bridged 5 channel  + MM8077 cinemike  Mediaplayer: Oppo UDP-203 cinemike ultimate - Cables: Inakustik Referenz LS-1002-  Beamer: JVC NX9 cinemike - Screen:IVISIONS Cinema HD-Series 112 inch

blue-eyes

Er is genoeg exotisch spul te krijgen. Denk niet regulier, maar bijzonder. Je kan stereo PRE's kopen van vele 10-duizenden euro's. Idem voor MC PRE's.
MC is een vakgebied. Stereo ook. Een combi van die twee geeft imo per def. een comprimis.


Maar dat is niet mijn punt. Mijn punt is dat hoe goed een MC pre is, een dedicated stereo PRE met de dezelfde prijs insteek normaliter minder zal zijn.
Lees minder niet als slecht!
Vgl. Een Ferrari verslaat een dikke Porsche, nogmaals als voorbeeld. Maakt dat de Porsche dan slecht? Zeker niet. Nog steeds top waar 99,99% "slechter" (of anders?) is.


Maar goed, ander topic, andere discussie :)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

bmateijsen

Quote from: Masterkale on March  2, 2016, 13:07:07
Nee de trinnov heb ik nooit meegenomen. Ik las hier wel goede berichten over maar niemand die echt hylarisch was hierover daarom heb ik die snel laten vallen als optie.

Datasat is erg gaaf! Gefeliciteerd! Dirac correct implementeren is echt een klus, daar moet je voldoende kennis van hebben om het echt goed te doen. Maar als het kwartje dan ook valt, heb je echt een waanzinnige setup.

Vwb de Trinnov: Jean Sibelius hier op het forum is toch echt wel lyrisch.... ;). Ik denk dat ze erg gewaagd aan elkaar zijn waarbij Trinnov wat mij betreft net een streepje voor heeft. Maar ik heb ze nog nooit naast elkaar gehoord.

Masterkale

Quote from: bmateijsen on March  2, 2016, 18:38:16
Datasat is erg gaaf! Gefeliciteerd! Dirac correct implementeren is echt een klus, daar moet je voldoende kennis van hebben om het echt goed te doen. Maar als het kwartje dan ook valt, heb je echt een waanzinnige setup.

Vwb de Trinnov: Jean Sibelius hier op het forum is toch echt wel lyrisch.... ;). Ik denk dat ze erg gewaagd aan elkaar zijn waarbij Trinnov wat mij betreft net een streepje voor heeft. Maar ik heb ze nog nooit naast elkaar gehoord.
Dankje. Heb je nog tips bij het dirac gebruik. Ik gebruik dirac 2.
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D  2x FRC-C - 1x FRC-D 5x custom accuton Atmos/Auro3d speakers -- Sub: SVS SB13ultra on a subdude HD  -  Preamp: Datasat RS20I Cinemike Amp: Marantz MM8077 Cinemike bridged 5 channel  + MM8077 cinemike  Mediaplayer: Oppo UDP-203 cinemike ultimate - Cables: Inakustik Referenz LS-1002-  Beamer: JVC NX9 cinemike - Screen:IVISIONS Cinema HD-Series 112 inch

bmateijsen

Quote from: Masterkale on March  2, 2016, 18:40:15
Dankje. Heb je nog tips bij het dirac gebruik. Ik gebruik dirac 2.

Heeft je dealer je hierbij niet geholpen? Er zijn waanzinnig veel ins-and-outs. Een goede basis setup zou ik prefereren, waarna je als klant zelf verder kan experimenteren. Lijkt mij de must als je dit soort processors aanschaft....