Final Destination

Started by Oracle, February 25, 2004, 17:39:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Oracle

Nu voor 4,99 bij de Blokker... alleen nu nog een Blokker vinden die hem nog op voorraad heeft...  :-\

Groet,
Mark

Spacebass

Ik kijk wel ff bij mij in de buurt  :)

willempie

Quote from: Mark Lemmens on February 25, 2004, 17:39:49
Nu voor 4,99 bij de Blokker... alleen nu nog een Blokker vinden die hem nog op voorraad heeft...  :-\

Groet,
Mark

Hallo Mark,

In Haren zag ik deze nog te koop bij de blokker!

mvg
willem
Projector: Sony VPL-HW590ES/ Screen: Carada Brilliant White 106"/ Receiver: Arcam AVR350, Denon AVR4300/ Speakers: B&W CM7, B&W CM1, B&W Center S1, B&W AM-1 / Mediaplayer: Dune HD Pro  4k, PS4 pro/ ISOL-8 Mini Sub 2 / Synology DS412+

Oracle

Gisteren gezien: 6,99 bij Van Leest.

Groet,
Mark

Spacebass

Zou zaterdag weer in de schappen liggen bij de blokker...heb ik vernomen  :)

Sullivan

#5
Mark,

Ik heb er eentje extra bij de Blokker meegenomen voor je, intresse? Dan stuur ik hem even naar je op.

mvg,
Frank

PS. Geen probleem als je hem niet wilt hoor, raak hem zo kwijt!

Oracle

Stuur maar op!

(en bedankt!  :D)

Groet,
Mark

Spacebass

Gloeiende alle 4,99 dvd's waren weg  :'(
Nou ja mijn schoonmoeder gaat het proberen in een of ander afgelegen filiaal  ;D

Oracle

Voor dat geld, zal ze nogal wat zaken langs moeten beng ik bang! Ze waren overal uitverkocht hoorde ik...  :)

Sterkte aan je schoonmoeder!  ;)

Groet,
Mark

Spacebass


Erik

Er lag vandaag weer een hele stapel (+/- 50 stuks)  bij blokker. Plus nog een hele hoop andere films voor maar 5 euro. De meeste zeiden me eigenlijk niets. Heb voor die 5 euro ook nog wel even "liberty stands still" meegenomen.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Spacebass

#11
Final Destination Box (1+2) gekocht voor 14,95 bij Electronic Game store , zag hem ook liggen bij Bart Smit voor hetzelfde bedrag, maar ja 30 klanten voor je en maar 1 kassa open  ::)

FrankB

Quote from: Spacebass on April 24, 2004, 17:19:47
Final Destination Box (1+2) gekocht voor 14,95 bij Electronic Game store , zag hem ook liggen bij Bart Smit voor hetzelfde bedrag, maar ja 30 klanten voor je en maar 1 kassa open  ::)

Verschillende de dvd's nog onderling van kwaliteit  :P
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Spacebass

Valt reuze mee eigenlijk, heb mij er in iedergeval niet aan geergerd  ;)
Ik had ze ook nog niet gezien. Tegenwoordig kost een DVDtje huren 5 euro nou dan wil ik voor die 5 euro extra ze best wel kopen  ;)

Oracle

Nu bij Van Leest: Final Destination 1 & 2 in een box, voor 14,99, of 11,- als je er nog 2 dvd's bij koopt...

Groet,
Mark

zonewarrior

nu te koop bij de frs in een box deel 1 en 2 voor 14.99
En als je er nog 2 films bij neemt  actie korting  3 titels voor 33 euro

Oracle

FRS en Van Leest zijn van dezelfde moedermaatschappij, dus dat is inderdaad wel logisch...  ;D

Groet,
Mark