Devialet Phantom en Dialog

Started by Charlemagne, December 16, 2014, 16:16:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bsmpower

#250
Wat denken jullie van de net aangekondigde Devialet Phantom Reactor? Een stuk kleiner dan de eerste Phantom serie maar nog steeds erg indrukwekkende specs met een bereik van 18 Hz tot 21 kHz en geluidsdruk van 95 dB. En een prijs die veel betaalbaarder is. Ik wil hem eerst eens beluisteren, maar zou wel eens de vervanger kunnen worden van mijn huidige KEF LS50W's. Ondanks dat deze al best laag gaan mis ik soms net die extra punch. Benieuwd of, en hoe, de Devialet Phantom dit voor elkaar krijgt. Helaas nog even wachten tot half november  :sigh:


road rebel

Wacht anders tot ergens in 2019 want die reactor zal in eerste instantie enkel mono zijn.

Blijkbaar zullen ze ook een andere platform gebruiken met een nieuwe app?

Dura

#252
Mooi! Ben benieuwd of ze het waar gaan maken: betaalbaarder, compact (formaatje kokosnoot zo ongeveer), goed klinkend, richting full range, het kán een game changer worden.
Harbeth P3ESR, Powernode N330, LG G3 55"

BJF

'Mooi' blijft een kwestie van smaak en ik weet eerlijk gezegd niet of ik de Phantoms mooi vind.
Ik ben best liefhebber van design, strak en functioneel. En zelfs dat is weer voor iedereen anders :ohmy:
De vorm, kleur en het gebruikte materiaal van de Phantom bekoren mij maar matig.

Vwb de klank kan ik alleen uitgaan van die ene keer dat ik kort een Gold hoorde. Die vond ik vooral indrukwekkend qua 'hoeveel' eruit kwam.

Toch blijf ik nieuwsgierig als actiefliefhebber.
NAD M10 V2
Elac FS247

pameijer

Devialet heeft de Phantom Reactor uitgebracht. Een kleinere versie van de Phantom.

https://www.youtube.com/v/ptUPQXhjYW8
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

diceman

Quote from: pameijer on August 11, 2019, 10:42:38
Devialet heeft de Phantom Reactor uitgebracht. Een kleinere versie van de Phantom.

https://www.youtube.com/v/ptUPQXhjYW8

Huh, deze was er toch al, meen eind 2018?

ProXius

Ik zou de reactor 600 toch ook erg graag eens horen. Met name in stereo. Op WhatHiFi krijgt 'ie overigens 'maar' 3 sterren.
- 3-weg zelfbouw prototypes
- ES9038Q2M DAC met Amareno USB
- LG 50pk550 + Epson TW7200 op 123"

twani

#257
Gaaf apparaat.

Geen idee echter waarom ze m nog steeds fabriceren van hetzelfde materiaal als, pak m beet, een sapcentrifuge of een goedkope haarföhn.

Doet me zelfs wel een beetje denken aan een droogkap, zo eentje bij de kapper.......


Zonde, doet veel afbraak aan het gevoel dat een Higend product zou moeten uitstralen.

Ik zou misschien wel in de markt zijn voor iets Phantom achtigs maar ik hoef dit niet eens aan mijn vrouw te laten zien.

Dat heeft KEF met de LSX series bijvoorbeeld veel beter begrepen.....

ProXius

Ik zou wel erg graag ergens de Kef LSX en de Devialet Reactor naast elkaar willen horen en zien.  :notify:
- 3-weg zelfbouw prototypes
- ES9038Q2M DAC met Amareno USB
- LG 50pk550 + Epson TW7200 op 123"

HuubF

Weet iemand al wat over de nieuwe generatie Phantoms?
Roon Rock server, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Atlas Mavros, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)