Sony GTZ380, the beast

Started by home@the movies, February 16, 2021, 15:04:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

home@the movies

Ja hoor, deze morgen stond deze mooie jongen voor mijn deur  ;D 51kg aan projector, droog aan de haak, zonder lens dan nog  :tongue2:

Ik weet weer even wat te doen de komende dagen, alsof dat nog niet het geval was  ;D ;D

10000 Lumen, even een nieuwe zonnebril en wat sunscreen kopen alvorens ik deze in de stekker ga stoppen denk ik.

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

home@the movies

Quote from: reza on February 16, 2021, 15:05:51
Ga je hem reviewen?

Dat is de bedoeling ja, ik heb hem maar een paar dagen dus ik probeer het in mijn schema in te proppen.

reza

Ik ben heel benieuwd hoe je deze vind tegenover een NX9 met lens..
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

home@the movies

Quote from: reza on February 16, 2021, 15:16:57
Ik ben heel benieuwd hoe je deze vind tegenover een NX9 met lens..

Is denk ik niet direct een eerlijke vergelijking, wat contrast betreft zal de Sony zeker niet zo goed presteren als de NX9, dat kan ook niet anders met een lichtopbrengst van 10000 lumen. Dit toestel is echt gemaakt voor enorm grote schermen die heel veel licht nodig hebben, ik ga hem uittesten op ons 5 meter brede Dreamscreen doek, dat gaat echt wel knallen.

Waar ik wel benieuwd naar ben is de volledige afdekking van de color space, aangezien deze kan bereikt worden zonder kleurenfilter gaat de volledige lichtopbrengst in HDR met volledig kleurenbereik beschikbaar zijn. :tongue2: :tongue2:

reza

Klinkt zeer leuk indd. Toch ben ik benieuwd naar het vergelijk met een NX9  :tounge2:
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"