Forum op ipad

Started by Jumping Jack, December 1, 2014, 20:29:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Xander32

... ik wacht nog maar ff met d/l en install van 8.1.1  8).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

fugazi_2009

Gewoon Tapatalk gebruiken als je op een tablet werkt
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

denoontje

Quote from: fugazi_2009 on December 10, 2014, 14:24:27
Gewoon Tapatalk gebruiken als je op een tablet werkt

krijg ik ook rare dingen mee op de i pad retina

tekst die ineens niet meer weergegeven wordt bij overschakelen naar een ander topic bijvoorbeeld.

App weer sluiten en weer opstarten

jasjenl

Quote from: fugazi_2009 on December 10, 2014, 14:24:27
Gewoon Tapatalk gebruiken als je op een tablet werkt
Dat moet niet nodig zijn, andere forums werken ook gewoon goed in de browser en ik vind het veel handiger om gewoon in safari forums te bezoeken.
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

jasjenl

Inmiddels zijn we al weer bijna een maand verder, is er misschien al gekeken naar het copy/paste probleem onder iOS?
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

Mario D

Quote from: jasjenl on January 12, 2015, 14:41:23
Inmiddels zijn we al weer bijna een maand verder, is er misschien al gekeken naar het copy/paste probleem onder iOS?

Als je JavaScript uitschakeld op de iPad werkt de copy/past wel.

papaleo

Quote from: kalimero on January 12, 2015, 15:58:11
Als je JavaScript uitschakeld op de iPad werkt de copy/past wel.
Waar en hoe moet je dit doen?
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

papaleo

Quote from: papaleo on January 12, 2015, 17:37:06
Waar en hoe moet je dit doen?
Gevonden en uitgeschakeld...😉 thx!
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Mario D

Dat is dus :instellingen/safari/geavanceerd/JavaScript.  :colgate:

papaleo

Quote from: kalimero on January 12, 2015, 19:40:19
Dat is dus :instellingen/safari/geavanceerd/JavaScript.  :colgate:
Ben er nu wel achter dat je deze optie niet aan,of beter gezegd,uit kunt/wil laten staan want ik ben er sinds dat ik deze optie heb geactiveerd,ik bv niet meer mijn router kan benaderen,en ik ook mijn domotica (via de webbrowser) kan bedienen.
Dus zalig makend is deze optie nu ook weer niet...,jammer.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Mario D

Quote from: papaleo on January 12, 2015, 19:46:36
Ben er nu wel achter dat je deze optie niet aan,of beter gezegd,uit kunt/wil laten staan want ik ben er sinds dat ik deze optie heb geactiveerd,ik bv niet meer mijn router kan benaderen,en ik ook mijn domotica (via de webbrowser) kan bedienen.
Dus zalig makend is deze optie nu ook weer niet...,jammer.

Ik laat JavaScript zelf ook altijd aan staan, alles werkt iets beter met.
Juist voor copy/past schakel ik het ook steeds uit, het is dus maar een pleister op de wond.  :D

donron


mijkie

Dat gebruik ik ook maar, vind de laatste update op ios er niet overzichtelijker op geworden, werkt wel top !!
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

konijntje

Volgens twitter komt er zsm een update. Na alle extreem slechte reviews in de Appstore

mdoe

Ik heb eigenlijk weinig problemen met het forum op de iPad met de laatste iOS update.

Benieuwd naar hoe de beelden dan zijn?
Marantz NR1603 | Boston Acoustics A25 | A23 | Dynaudio 3X | SVSound SB-1000 | Dune HD D1 | Apple TV | Sony Bravia 40" | Logitech Harmony Ultimate

jasjenl

Nogmaals, tapatalk en 'oplossingen' als javascript uitschakelen zijn naar mijn mening geen oplossing: het probleem doet zich alleen op dit forum voor en niet op andere sites en het heeft ooit goed gewerkt, dus er moet een oplossing te vinden zijn aan de kant van htforum.
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

Alex Groningen

Quote from: jasjenl on January 13, 2015, 14:07:42
Nogmaals, tapatalk en 'oplossingen' als javascript uitschakelen zijn naar mijn mening geen oplossing: het probleem doet zich alleen op dit forum voor en niet op andere sites en het heeft ooit goed gewerkt, dus er moet een oplossing te vinden zijn aan de kant van htforum.

+1

Op andere forums ook geen last van, alleen hier.
Dacht dat het aan m'n vorige iPad lag, maar nu ook met de nieuwe.
Hoop dat het probleem hier snel opgelost zal worden!

jasjenl

Inmiddels zijn we al weer een paar maanden verder en tekst pasten in een reply werkt nog steeds niet fatsoenlijk onder iOS...
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

Alex Groningen

En volgens mij kunnen we er nog maanden op wachten. Als er al wat mee gaat gebeuren.

jasjenl

Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

advr

Gelukkig geen last met Android
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Joris1971

Coypy / paste probleen op zowel iphone als ipad.. Wanneer wordt dit eens opgelost?!

Alex Groningen

Kan hier nou helemaal geen reactie komen van de forum beheerders?

Gaat hier nog wat aan gedaan worden of niet? Een beetje duidelijkheid zal wel leuk zijn.
Ja, hier doen we wat aan. Nee, hier valt niks aan te doen. Zo moeilijk kan het toch niet zijn? ;)

LittleNinja

#48
Dit ligt voor het grootste deel aan iOS. Op mijn iPad 1 heb ik namelijk nergens last van, maar op de iPhones en mijn iPad mini 2 wel.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Alex Groningen

Hmmmm, zowel op de 1 als m'n nieuwste....het lukt niet!