Mike Parker mod 1.3 voor H3DII leverbaar

Started by J.A.F._Doorhof, February 23, 2004, 18:34:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Over 1-2 weken komen ze binnen.

Nederlandse prijzen worden € 288,00.

In principe zullen we de standaard RGBHV boards voorlopig NIET meer leveren daar het verschil het geld meer dan waard schijnt te zijn.

Voor de gebruikers van het oude board is er een tijdelijke return aktie, je betaald in totaal € 185,00 voor de upgrade.

kijk voor meer info op www.wisdom-technologies.com

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Johan Van Gompel

Detailfoto's alsjeblieft. We willen ons eerst vergewissen van de constructiekwaliteit van het produkt. ;)
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

J.A.F._Doorhof

Kijk op de website zou ik zeggen ;D.
De kwaliteit is fantastisch neem ik aan.
De MP mod op de Radeon werkte ook als een klein wonder en dit schijnt nog beter te zijn omdat het signaal van de H3DII een stuk schoner is, dus ik ben ZEER benieuwd, we krijgen er binnenkort 10 binnen.

Dus dan lees je het wel.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"


jaco

Ziet er op zich niet verkeerd uit. Nette trekontlasting voor de stroomvoorziening.

Ben benieuwd.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Erik

#5
trekontlasting ??? misschien een hele domme vraag maar wat is trekontlasting?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Spacebass

Hij is dan beveiligd voor het per ongeluk te hard trekken aan het kabeltje...
(hierzo middels de tie wrap)

jaco

Quote from: Erik on February 25, 2004, 22:06:59
trekontlasting ??? misschien een hele domme vraag maar wat is trekontlasting?
Had jij hier al weer andere gedachten mee, alleen geschikt voor Xrated movies of zo ?
Het is inderdaad die ty-wrap om de kabel die aan de voeding komt te hangen. Dan kun je die niet per ongeluk lostrekken van het punt waarop ze vastgesoldeerd zitten.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

SiR-ROUND

Ah, voor de lomp gevingerden onder ons...

En nee, weer niet schunnig...

Erik

Nee hoor Jaco, geen vieze gedachten (niet toen in ieder geval ;D ), het woord kwam me wel vaag bekend voor. Maar ik zag niets zitten dus vandaar.
Ik dacht dus dat jullie dat grote witte blok bedoelden wat aan dat zwart/rode kabbeltje vastzat en dat leek me nou niet echt een geweldige trekontlasting.
Maar nu jullie "ty rap"zegen". zie ik nu idd dat hele kleine dingetje (moet wel verdomd goed kijken).
Sterker nog, ik moet nog beter kijken want ik zie nu net, het is niet dat zwarte dingetje, maar een doorzichtig geval.

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Spacebass


jaco

Samenstelling van vastmaken: "Tie" en iets eromheen doen "wrap"  dus.

p.s. goede site van 3M, klik op 'view product information' en kirjg vervolgens: 
QuoteSorry, but the page you are looking for was not found.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Spacebass

Idd heb ik ook een aantal keer gehad  ::)
Van zo'n gigant verwacht ik wel een betere site...mja, ze houden de site waarschijnlijk met plakband en tie wraps bij elkaar  ;D

Michel

Nou mag ik aanmemen dat dit ding inderdaad best een behoorlijk beeld zal produceren, maar €288,00 kan het aan de hand van deze foto's nooit waard zijn. Er zit maximaal 20 euro materiaal in. Mike rijd zeker tegenwoordig wel een flinke auto ???

Michel
56" JVC HD-ILA
Dreambox DM7025-S/7020S/500S
Onkyo TX-DS797
Panasonic DVD-RA82 SDI Snazi Netcinema DVD Ceratec Effeqt MKII, Effeqt W, Effect CS, CeraSub 'Veto'

J.A.F._Doorhof

Als jij er een paar voor me kan maken heel graag ;D.
De H3DII zitten ook maar een paar onderdelen op ;D.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Michel

#15
Dat is bullshit. De Holo3d II zit op een 4 laags gelayerde PCB en heeft o.a. een erg dure Xilinx SPARTAN on board. Dat kost echt wel een paar stuivers, maar ja je hebt gelijk ook deze kaart is veel te duur. Ik heb hem nu overigens wel gekocht.

Dat 'ding' van Mike Parker is echter gewoon een zelf ge-etst single layer PCB'tje met vrijwel alleen DIL onderdelen er op. Dat mag in productie nooit meer dan 20 euro aan materiaal kosten en als hij dan vier keer over de kop gaat zeg ik nog ok, maar 14,4 keer over de kop is wel wat veel vind je ook niet?

Michel
56" JVC HD-ILA
Dreambox DM7025-S/7020S/500S
Onkyo TX-DS797
Panasonic DVD-RA82 SDI Snazi Netcinema DVD Ceratec Effeqt MKII, Effeqt W, Effect CS, CeraSub 'Veto'

Robbo


J.A.F._Doorhof

#17
Michel, wat ik vindt is niet belangrijk.
Ik wil ook het liefst alles voor € 20,00 aanbieden.
Maar DIT is de prijs die eraan hangt en ik moet heel eerlijk zeggen dat de MP mod op mijn Radeon zijn geld DUBBEL en dwars waard is geweest, ik kan niet wachten totdat ik het zie op de H3DII welke een veel schonere output heeft.

Vergeet trouwens niet dat in de NL prijs een gedeelte transport en BTW + invoer zit. We bestellen er maar een kleine hoeveelheid tegelijkertijd dus de shipping van ongeveer € 75,00 moet verdeeld worden over bv 5-7 kaarten.

Die 20 Euro is trouwens niet helemaal waar en dat weet je ook wel  ;D,
Alleen 5 BNC delen kosten je al ongeveer € 12,00.
Ik weet verder niet wat electronica onderdelen precies kosten maar ik neem aan dat er voor veel meer opzit dan € 20,00 ik weet namelijk dat er testen zijn geweest om de MP mods na te bouwen en dat dit tot nu toe niet gelukt is voor € 20,00.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Michel

Maar daar gaat het ook slechts om hele kleine aantallen.
Als je die MP met 250 tegelijk laat maken door een bedrijfje dan ben je max 20 kwijt. Geloof me maar:)

Ik neem jou niets kwalijk hoor.  Ik weet ook wel dat ze gewoon via de uitbuiter van ome Mike zo duur zijn. Jammer want dat is niet voor een groot(er) publiek weg gelegd. Ik koop zoiets gewoon uit principe al niet.

Michel.

Ps. Waar vind ik dat schema van de RGB out header naar BNC nou?:):)
56" JVC HD-ILA
Dreambox DM7025-S/7020S/500S
Onkyo TX-DS797
Panasonic DVD-RA82 SDI Snazi Netcinema DVD Ceratec Effeqt MKII, Effeqt W, Effect CS, CeraSub 'Veto'

J.A.F._Doorhof

Dat schema is redelijk simpel maar ik heb het ook zo niet bij de hand.

Maar wacht even, je draait toch hoop ik niet met Windows he ?
Als we het namelijk hebben over onnodig duur :D

Ik vindt dat echt een onzin opmerking (sorry), ik vindt het ook ERG ERG duur, maar als ik naar het resultaat kijk en gegarandeerd het werk wat Mike erin heeft zitten dan heb ik daar volledig vrede mee.
Er zijn wel meer dingen extreem duur die ik toch wel wil hebben ;D.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jaco

Je moet het denk ik ook zo zien dat Mike er van leven moet. Dan moet hij er nog al een paar verkopen om de tent draaiende te houden als ze voor $20 per stuk gaan.
Dat kan economisch nooit uit natuurlijk want er zijn misschien 1000 a 2000 Holo's verkocht schat ik in.  Stel dat 50% van die mensen zo'n ding wil hebben. Dan is dat $20.000 omzet. Als er dan de kosten etc vanaf gehaald worden, dan wint hij $5 per stuk ? dus $5000 winst.
Als je daarvoor een product moet ontwikkelen kun je er beter mee ophouden denk ik.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Rob_Dingen

Hoi

Het maakt verder niet uit wat het kost als het maar werkt overigens kun je je eigen flink vergissen in de prijs van de opamps die hij gebruikt.

Rob

Michel

Zet mij maar op je bestel lijst Frank. Ik wil het risiko wel nemen. Als ik het nix vind verkoop ik hem wel weer:)

Michel
56" JVC HD-ILA
Dreambox DM7025-S/7020S/500S
Onkyo TX-DS797
Panasonic DVD-RA82 SDI Snazi Netcinema DVD Ceratec Effeqt MKII, Effeqt W, Effect CS, CeraSub 'Veto'

J.A.F._Doorhof

Als hij net zo goed is als de Radeon mod dan hou je hem zeker.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

HTH

Hoi

Hoe ga je het doen voor de tijdelijke terug actie?
Is het alleen voor de eerste 10 of 20 Mike Parker mod 1.3.

Hans



Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Onze vlag is blauw, wit en:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview