Welke film is dat met deze bepaalde poster ?

Started by beatbrother, November 26, 2014, 11:31:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

beatbrother

Ik herinner mij ergens een poster waarop je een kasteel ziet staan
in het spiegelbeeld boven elkaar.
Welke film is dit ?
Ik dacht dat dit een fantasy film is van een aantal jaren geleden, maar ik kan niet op de naam komen.
Wie o wie kan me helpen ?  ;D

Mediasluis

Je had wel de film Upside Down, over 2 werelden die ondersteboven boven mekaar hingen en mekaar konden zien.
Daar worden er 2 verliefd op mekaar die over proberen te klimmen.
Ik kan me alleen geen kasteel herinneren.
Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar info@mediasluis.nl of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  op  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide review van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

beatbrother

Quote from: Mediasluis on November 26, 2014, 11:44:01
Je had wel de film Upside Down, over 2 werelden die ondersteboven boven mekaar hingen en mekaar konden zien.
Daar worden er 2 verliefd op mekaar die over proberen te klimmen.
Ik kan me alleen geen kasteel herinneren.

Nee, dat is m niet, maar ik dacht dat de film meer in de stijl was van Divergent & twilight of dergelijke.
Dus je had de gewone wereld en dan ook nog de donkere wereld of dergelijke.

beatbrother

Ik heb m gevonden !  ;D

Mortal Instruments : City of Bones


Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

beatbrother

Quote from: Jumping Jack on November 26, 2014, 16:43:29
Ja maar, dat is geen kasteel é.  ;D

Haha ...
Maar de weerspiegeling in het water toch wel hè ... ? :p

Mediasluis

Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar info@mediasluis.nl of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  op  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide review van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis

beatbrother