ervaringen shiit europe/sonoroty audio?

Started by ikkeenjij36, November 24, 2014, 18:12:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ikkeenjij36

Hallo allemaal,door mis communicatie met mijn dealer heb ik na 4 dagen wachten nog steeds mijn dac niet binnen.
Nu wil ik graag die morgen binnnen hebben maar de enige plek waar ik de specifieke dacc kan kopen is sonoroty audio/shiit europe.
Zijn er hier mensen die daar ook wel eens wat besteld en gekocht hebben?
En hoe snel warne de spullen thusi geleverd?
Graag jullie ervaringen/tips.
MARANTZ SR7008/Marantz PM8005/Taga 606v3 Se 5.0/Taga tsw200 sub/Fronts ls kabel canare 8s4/Center  ls kabel jib-hf004//rears standaard 2.5mm vd rol(onbekend).
squeezbox touch/pm8005 voor stereo/peout front jib hf-004 interlinks

H&C Hifi

4 dagen is toch niet zo heel lang ?
Ga je elders bestellen ben je ook zo weer 3-4 dagen verder (het is namelijk niet een heel doorsnee product)

erik s.

Quote from: HcHifi.nl on November 24, 2014, 19:40:07
4 dagen is toch niet zo heel lang ?
Ga je elders bestellen ben je ook zo weer 3-4 dagen verder (het is namelijk niet een heel doorsnee product)
en dan hebben we het nog niet over het weekeinde dat er tussen zit.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

LeonArdusS

Ik heb goede ervaringen met Sonority.
En zoals de anderen ook aangeven. Wat zijn 4 dagen incl. het weekend.
Het is geen BOL.
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

KayaRahnee

Quote from: ikkeenjij36 on November 24, 2014, 18:12:38
Hallo allemaal,door mis communicatie met mijn dealer heb ik na 4 dagen wachten nog steeds mijn dac niet binnen.

4 dagen ........ik heb 14 dagen gewacht op een stekkerblok dat uit Duitsland moest komen, wist dat de firma te vertrouwen was en dan vind ik wachten op een mooi gewenst product niet erg.
Heb echter al bestellingen gehad die in record tempo werden geleverd maar niet het product bevatte dat was besteld ...... opnieuw verzenden enz ...... dan duurt het pas lang.

Quote from: ikkeenjij36 on November 24, 2014, 18:12:38
Nu wil ik graag die morgen binnnen hebben maar de enige plek waar ik de specifieke dacc kan kopen is sonoroty audio/shiit europe.
Zijn er hier mensen die daar ook wel eens wat besteld en gekocht hebben?
Graag jullie ervaringen/tips.


Ik ben momenteel in onderhandeling met ze voor een Schiit amp die ik eventueel wil ontmantelen en een ander kleurtje geven.
Ik moet zeggen dat ze alles uit de kast halen om me te kunnen helpen ivm garantie die dan komt te vervallen!!!!!!!
Goedkope Chinese versterkers: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Audio Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / Tube DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.

DofN


Is betrouwbaar, ik heb  weleens een schiit usb DAC gekocht bij Dennis. Levering ging niet heel snel. En ik heb weleens een mooie versterker geleend.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Thanatos

Betrouwbaar adres. En sneller Schiit producten kopen zal je niet lukken want dan moet je het in de US bestellen.

Mocht je heel erg omhoog zitten vraag eens of je het mag komen ophalen als het item voorradig is..

ikkeenjij36

UPDATE:nou gisyeravond kwam de bevestigingsmail binnen met betalings gegevens enz.
Dat geeft in ieder geval beetje rust,geld overgemaakt en nu maar wachten op levering.
Het is gewoon jammer datik hem niet eerder heb omdat ik vd week thuis ben en dan mooi had kunnen uit testen.
MARANTZ SR7008/Marantz PM8005/Taga 606v3 Se 5.0/Taga tsw200 sub/Fronts ls kabel canare 8s4/Center  ls kabel jib-hf004//rears standaard 2.5mm vd rol(onbekend).
squeezbox touch/pm8005 voor stereo/peout front jib hf-004 interlinks

Miesepies

Zullen vast een betrouwbare leverancier zijn, maar communicatief zijn ze niet erg sterk.

Heb geprobeerd om een luister afspraak te maken voor de Alpha Dogs, maar je moet er elke keer achter aan omdat ze hun mail niet beantwoorden. Is dus ook fout gelopen waardoor luisteren niet is gelukt. Potentiele klant minder...  :-\

Vind het ook niet echt handig dat e-mail de enige manier van communicatie is.