Highlander de serie

Started by J.A.F._Doorhof, March 31, 2002, 18:30:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Ben blij met mijn aankoop van de DVD box, maar er valt me toch iets op dat me nooit was opgevallen toen de serie via de TV werd uitgezonden, en ik ben benieuwd of jullie dit was opgevallen.

Alle stemmen lijken wel apart opgenomen, en dit maakt de serie een beetje "amateuristisch" net alsof er heel slecht geacteerd wordt.

Het blijft een genot om naar te kijken, maar ik vraag me af waarom me dit nooit eerder was opgevallen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Johan Van Gompel

Highlander: The Series. Wat een plezier was dat vroeger (op die vervelende Richie-afleveringen na wel te verstaan; maar goed dat ze hem toen een kopje kleiner hebben gemaakt). Hoe vallen de DVDs mee?

Dat van die stemmen is me overigens nooit opgevallen. Al die reizen doorheen de geschiedenis en het gezwier met Duncans katana zat daar vast voor iets tussen. ;D
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

J.A.F._Doorhof

De DVD's zijn zonder meer de moeite waard.
Ik verheug me al op seizoen 2.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

vedion


waar kan ik de dvd`s kopen en of in mijn bezit krijgen.
en weten wik wou even wat weten over highlander de serie[van tv]at de kosten daarvoor zijn.
zijn de dvd`s ook nederlands ondertiteld.
stuur even een mailtje .

J.A.F._Doorhof

Hi,

Ik koop ze in Amerika, ze zijn niet ondertiteld.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"