luidspreker kabels RU Connected

Started by Leon, November 15, 2014, 00:34:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mancaver

Quote from: Rowdy on June 12, 2019, 10:44:02
Kan ook zijn dat ze door RU connected worden gemaakt en dat anderen het laten maken bij RU connected.
Yeah, right ;)

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

sonsan

Ik verwacht ook dat er een paar grote kabelfabrikanten zijn die voor vele merken de kabels maken. Merknaam zegt dus niks over het "zelf vervaardigen". Ik ga er ook niet vanuit dat een bedrijf zoals RU een eigen fabriekje heeft, daar is de omzetmarkt in NL veel te klein voor. Zou goed kunnen dat deze RU kabels ook hun oorsprong hebben in het verre China...
Maakt me ook niet zoveel uit, ik ben tevreden over deze kabels. En daar gaat het tenslotte toch om....
Marantz SR7013 met AC Infinity Aircom T8  - Marantz PM8003 - Cambridge Audio MXN10 - iFi iPower2  - Dune HD Max - Mordaunt Short Performance 6 front + rear - MS Mezzo 5 center - BK P12-300SB-PR sub - Van Damme UP-LCOFC Hifi speakerkabels - Supra LoRad MD06DC SPC mains block en Supra SPC kabels/stekkers - Panasonic 65ST50

chansig

#53
Je kan ook vraagtekens hebben bij bv de duurdere merken en hun kabels. Maar dat ligt over het algemeen wat gevoeliger bij de audiomens.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear netkabels, AQ Pearl optische kabel, AQ Forest digitale kabels.

PascalP

#54
Quote from: konijntje on June 11, 2019, 19:30:35

En de "V1" Platte lijkt ook verdacht veel op: https://www.amazon.de/HiViLux-Referenz-HighSpeed-Ethernet-FullHD/dp/B00G1RPU7Y/

Overgens ben ik zeer tevreden over de gekochte kabels en heb ook geen spijt hoor. Maar ik twijfel wel een beetje aan het feit of het wel echt kabels zijn die RU zelf ontwerpt... In iedergeval deze 2 HDMI kabels.

Is inderdaad exact de RU kabel, heb er zelf ook een paar in de woonkamer, werken gewoon super, 4K, HDR, alles werkt gewoon goed
Laatst is er van eentje de stekker kapot gegaan en keurig netjes een nieuwe van RU gekregen, top service verder.  :clapping:

Heb toen ook de kabel open geknipt om te kijken hoe hij van binnen in elkaar zat en geisoleerd was, en kan bevestigen dat de constructie exact gelijk is aan het laatste plaatje van bovenstaande Amazon link
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

activ

Quote from: RalphH on June 12, 2019, 12:01:27
interessant hdmi-kabelafkomst leesvoer
Op die site zijn ook prima kabels te bestellen voor een beschaafde prijs, gebruik zelf diverse kabels van dat merk.

Leon

Zit op mijn vrije zondagmiddag wat stoffige topics uit de doos te halen. Al benoemd in het topic volgens mij, maar ze leveren inmiddels een speakerkabel. Zal er meteen een fotootje en een linkje bij plakken.  https://www.ruconnected.nl/speakerkabel-rol/ Kabel gaat van de rol dus leuk voor de DIY-ver.  ;D
Groetjes Leonneke