Netflix serie-tips

Started by mikekiwi, November 9, 2014, 20:32:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Idske

Hij is al wat ouder maar sinds afgelopen zondag de 20 uur van Making a murderer gekeken. 

Geen audio of beeld spektakel maar wat extreem bizar wat daar allemaal gebeurd is en nog steeds aan de gang is... krijgt er gewoon kippenvel van. 

Daarnaast ook The keepers wat ook een beetje in die lijn ligt.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
HT: 7.1.4 | Denon X4300H + Denon PMA 1510 ae | 2 x Dali Zensor 7 | 8 x Dali Zensor 1 | Dali Zensor Vokal | XTZ 12.17 Edge | JVC X7900 | Synology NAS | Zidoo Z9X | Apple TV 4K

Huiskamer: 5.0.0 | Denon 2113 | 2 x Dali Zensor 5 | 2 x Dali Zensor 1 | Dali Zensor Vokal | Panasonic 65ST50 | xbox one s | Dune hd solo lite

riwi

#651
Quote from: addesmo on March 17, 2021, 19:48:37
Ken je deze? Johan Falk.
Zweeds en erg goed!

Nogmaals bedankt voor de tip. alle Johan Falk gekeken. Was idd erg goed.

Daarna Away gekeken op netflix. Scifi astronauten naar Mars. Hillary Swank. Prima serie.
En gisteren The Serpent afgerond. 8 afleveringen crime/drama met waargebeurd verhaal. Echte aanrader voor wie deze nog niet gezien heeft.
https://www.imdb.com/title/tt7985576

pameijer

#652
Ik kreeg een melding van Netflix van een nieuwe serie: Jupiter's Legacy. Alle afleveringen zijn gelukkig in 1x vrijgegeven; op iMDB zijn ze laaiend enthousiast over deze serie.
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

Tabcam

Quote from: pameijer on May  7, 2021, 21:03:32
Ik kreeg een melding van Netflix van een nieuwe serie: Jupiter's Legacy. Alle afleveringen zijn gelukkig in 1x vrijgegeven; op iMDB zijn ze laaiend enthousiast over deze serie.
Ben benieuwd maar 11 stemmers is nog niet veel ens zegt dan niet zo veel dan met >1000 stemmen.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

Martijnst1990

Quote from: TabCam on May  7, 2021, 21:15:42
Ben benieuwd maar 11 stemmers is nog niet veel ens zegt dan niet zo veel dan met >1000 stemmen.
Inmiddels een 6.9 met 8100 stemmen, niet echt een goed cijfer voor een serie. Maar goed, dat moet sowieso ieder voor zich bepalen.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

modde239

Quote from: pameijer on May  7, 2021, 21:03:32
Ik kreeg een melding van Netflix van een nieuwe serie: Jupiter's Legacy. Alle afleveringen zijn gelukkig in 1x vrijgegeven; op iMDB zijn ze laaiend enthousiast over deze serie.
Vind het tot nu toe een goede serie. :popcorn:

Flavio

#656
Hoe kan ik er achter komen of een Netflix serie in 2160p is/wordt uitgezonden zonder dat ik een Netflix abonnement heb?  ;)
EM9702 V3 (Oppo UDP-203 Kloon) | TCL 98C735
NAD T758V3 | Behringer NX4-6000
2x T+A TCI 2A | 2x Klipsch R-115SW | 1x T+A TCI C2 | 2x T+A TAL X1 | 2x T+A TAL 90
18Sound 21NTLW5000 Sealed | Sundown X-15 Vented | Buttkicker LFE

Tabcam

Quote from: Flavio on May 10, 2021, 19:07:27
Hoe kan ik er achter komen of een Netflix serie in 2160p is/wordt uitgezonden zonder dat ik een Netflix abonnement heb?  ;)
Hier naar de serie vragen  :tongue2:!
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

addesmo

La Treve. Belgisch en tot de allerlaatste aflevering ik weet niet hoe vaak op verkeerde been gezet!
Top serie dus

J0ell

Quote from: pameijer on May  7, 2021, 21:03:32
Ik kreeg een melding van Netflix van een nieuwe serie: Jupiter's Legacy. Alle afleveringen zijn gelukkig in 1x vrijgegeven; op iMDB zijn ze laaiend enthousiast over deze serie.

Heb hem al wel op de wensenlijst gezet, voorstukjes zagen er wel interessant uit  :popcorn:

Eerst begonnen met shadow & bones, nu 4 afleveringen bezig en is tot nu toe leuk.
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

mikekiwi

Quote from: J0ell on May 18, 2021, 10:33:43
Heb hem al wel op de wensenlijst gezet, voorstukjes zagen er wel interessant uit  :popcorn:

Eerst begonnen met shadow & bones, nu 4 afleveringen bezig en is tot nu toe leuk.
Ook hier die volgorde. Eerste seizoen Atypical bekeken, nu Shadows&Bones (afl.3), daarna waarschijnlijk Jupiters Legacy. En dan hoop ik dat het nieuwe seizoen van Umbrella Academy ongveer beschikbaar is...

Tinus_

Jupiters Legacy heb ik reeds gezien, het kijkt wel lekker weg.
Rebuilding my HT

Tien

#662
Quote from: modde239 on November 11, 2014, 20:55:53
Hier een lijstje met series op Netflix:

http://www.nuopnetflix.nl/series

Ik mis The Queen's Gambit in dit lijstje (overigens een absolute aanrader!)

https://www.netflix.com/nl/title/80234304

J0ell

Quote from: Tinus_ on May 18, 2021, 15:00:43
Jupiters Legacy heb ik reeds gezien, het kijkt wel lekker weg.

Zijn toch maar weinig negatieve berichten te bespeuren, dat is een goed teken   :coffee:
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

oud_account_1

Quote from: J0ell on May 18, 2021, 17:11:37
Zijn toch maar weinig negatieve berichten te bespeuren, dat is een goed teken   :coffee:
Zal ik dan maar?
Ik vond het echt tenenkrommend slecht, op zo'n beetje alle vlakken: verhaal, acteerwerk, animaties.
Spoiler alert: zonde van je tijd  :nopompom:
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

HereIsTom

Quote from: squadra on May 18, 2021, 21:11:10
Zal ik dan maar?
Ik vond het echt tenenkrommend slecht, op zo'n beetje alle vlakken: verhaal, acteerwerk, animaties.
Spoiler alert: zonde van je tijd  :nopompom:

Mee eens!
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Tabcam

Quote from: squadra on May 18, 2021, 21:11:10
Zal ik dan maar?
Ik vond het echt tenenkrommend slecht, op zo'n beetje alle vlakken: verhaal, acteerwerk, animaties.
Spoiler alert: zonde van je tijd  :nopompom:
Zo beroerd vond ik het niet, ik heb veel slechtere series gezien. Het hedendaagse verhaal kan beter maar die in het verleden is best interessant. Een 6.9 op IMDB met 18k stemmen is niet echt tenenkrommend slecht maar geen 8 of 9 natuurlijk
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

skyfox

Mijn vrouw en ik zijn er gisteren aan begonnen, twee afleveringen gezien. We vonden het best leuk en zeker niet zonde van onze tijd. Binnenkort weer verder. Kijkt lekker weg.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Tabcam

Quote from: TabCam on May 19, 2021, 00:31:50
Zo beroerd vond ik het niet, ik heb veel slechtere series gezien. Het hedendaagse verhaal kan beter maar die in het verleden is best interessant. Een 6.9 op IMDB met 18k stemmen is niet echt tenenkrommend slecht maar geen 8 of 9 natuurlijk
Ik heb hem nu afgekeken en er zitten ook in het hedendaagse verhaal leuke twists en turns. Kijk uit naar het nieuwe seizoen!
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

MarcFR

2 seizoenen Marseille gekeken. Serie is best te doen. De bende van Jan de Lichte kijkt ook lekker weg voor diegene die van struikrovers houden enzo  ;D. Vlaamse serie trouwens.
Yamaha R-N803 D. Speakers B&W 707 S2 . Elipson Chroma 400 platenspeler. Audioquest Rocket 44 speakerkabel.

Tabcam

The Squid Game, nog maar één seizoen maar ze snijden best heftige thema's aan als kansongelijkheid, financiële slavernij, survival of the fittest, vriendelijkheid in de donkerste omstandigheden, huichelarij, bloeddorstig mediaextremisme in een hoogst absurdistische sadomasochistisch twistend plot.

Niet echt voor de teerhartigen :nopompom:!!!

Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

J0ell

Quote from: Tabcam on October  4, 2021, 23:43:44
The Squid Game, nog maar één seizoen maar ze snijden best heftige thema's aan als kansongelijkheid, financiële slavernij, survival of the fittest, vriendelijkheid in de donkerste omstandigheden, huichelarij, bloeddorstig mediaextremisme in een hoogst absurdistische sadomasochistisch twistend plot.

Niet echt voor de teerhartigen :nopompom:!!!

Afgelopen zondag ook even een dagje voor gezeten, maar is inderdaad wel een harde serie.
Verder wel goed neergezet door in te zoomen op het leven van bepaalde karakters in plaats van maar zo in de actie te storten.
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

fasteddie

Serie Damnation gekeken seizoen 1....zeker te doen....maar het eind....je hebt het gevoel dat ze midden in een scene stoppen met de serie >:(
En er is geen seizoen 2 :plain:

Sjaak_Banaan

Zojuist de vier afleveringen van The Billion Dollar Code uitgekeken, die werd getipt op de Radio 2.
Als je nog geen hekel had aan Google dan heb je het daarna wel. :P

https://www.youtube.com/v/iDvPvqImb-4&feature=25s

https://www.imdb.com/title/tt15392100/?ref_=ext_shr_lnk
Klipsch KL-650-THX® Ultra2 • Klipsch RF-83 • Klipsch RB-81 II • Klipsch RS-62 II • 21" DIY sub 18Sound • dual Klipsch SPL-150  •  dual XTZ Cinema 3x12 • Marantz SR7013 • Marantz UD7007 • Sony KDL-55HX850 • JVC X5900BE • 3m DIY screen

Bouw HT in kelder

Tien

ja, heb ik gezien. Echt erg gave serie. Leuke beelden uit de geschiedenis en geweldige electronische muziek uit de vorige eeuw!