Netflix serie-tips

Started by mikekiwi, November 9, 2014, 20:32:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

gerard1

Quote from: cz79 on August 25, 2020, 06:57:18
Dark, heel bijzonder. Ben nu bij aflevering 10 van het eerste seizoen

Geweldige serie, maar ik kom maar niet door s3
Ik denk echt dat er geen pauze tussen de seizoenen moeten zitten, in 1 keer kijken dus :colgate:

Tabcam

Quote from: gerard1 on August 25, 2020, 08:54:08
Geweldige serie, maar ik kom maar niet door s3
Ik denk echt dat er geen pauze tussen de seizoenen moeten zitten, in 1 keer kijken dus :colgate:
Seizoen drie heb ik redelijk kort achter elkaar kunne kijken. Het is wel niet de gemakkelijkste serie om te volgen maar de muziek maakt veel goed.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

CZ79

Veel Agnes Obel in seizoen 1
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

MechanicalAnimal

Quote from: gerard1 on August 25, 2020, 08:54:08
Geweldige serie, maar ik kom maar niet door s3
Ik denk echt dat er geen pauze tussen de seizoenen moeten zitten, in 1 keer kijken dus :colgate:

ik heb exact hetzelfde probleem, genoten van Dark S1, wat een ontzettende goede serie, die kids acteren onwijs goed terwijl ik normaliter echt geen fan van echt jeugdige acteurs ben (een enkele uitzondering daargelaten).

Ik kon niet wachten op S2 na het einde van S1 maar toen S2 daar eindelijk was kon ik er totaal niet inkomen, daar baalde ik als een stekker van  :nopompom:

inmiddels wacht ik met de series waar ik veel van verwacht tot alle seizoenen online staan, zoals vikings, TWD (ben nu gestopt op S8).
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

CZ79

Vikings en TWD zullen het wachten wel waard zijn hopelijk, goede series beide
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

MechanicalAnimal

Quote from: cz79 on August 27, 2020, 08:33:53
Vikings en TWD zullen het wachten wel waard zijn hopelijk, goede series beide

zekers, TWD was ik jaren terug al wel mee begonnen helaas.

True Blood kon ik in 1 x uitkijken door de blurays maar bijv The Umbrellas Company heb ik net S2 gekeken op NF en was al zoveel kwijt van S1.

een serie als The 100 kun je rustig een jaar tussen laten zitten :P
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

CZ79

Quote from: MechanicalAnimal on August 27, 2020, 09:37:32
zekers, TWD was ik jaren terug al wel mee begonnen helaas.

True Blood kon ik in 1 x uitkijken door de blurays maar bijv The Umbrellas Company heb ik net S2 gekeken op NF en was al zoveel kwijt van S1.

een serie als The 100 kun je rustig een jaar tussen laten zitten :P
The 100 ben ik ook begonnen al een tijd geleden maar kan me niet meer motiveren om het verder op te pakken vanaf S4. Allemaal een beetje hetzelfde en weinig spanningsopbouw
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

MechanicalAnimal

#482
Quote from: cz79 on August 27, 2020, 09:41:21
The 100 ben ik ook begonnen al een tijd geleden maar kan me niet meer motiveren om het verder op te pakken vanaf S4. Allemaal een beetje hetzelfde en weinig spanningsopbouw
hahahahahaa, heel herkenbaar, ik heb me er doorheen geworsteld omdat ik fan ben van dergelijke dystopische en apocalyiptische ellende :P

Ik haakte bij af toen
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


wat me wel opviel is dat de jeugdige cast in elk geval heel wat beter acteert dan de volwassenen, mijn god wat zijn die slecht zeg.

The 100 vond ik in elk geval beter dan Zombie Nation, daar ben ik echt mee gekapt.

SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

norman

Quote from: MechanicalAnimal on August 27, 2020, 10:54:36
hahahahahaa, heel herkenbaar, ik heb me er doorheen geworsteld omdat ik fan ben van dergelijke dystopische en apocalyiptische ellende [emoji14]

Ik haakte bij af toen
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


wat me wel opviel is dat de jeugdige cast in elk geval heel wat beter acteert dan de volwassenen, mijn god wat zijn die slecht zeg.

The 100 vond ik in elk geval beter dan Zombie Nation, daar ben ik echt mee gekapt.
En toch....... heeft de 100 ineens een interessante wending gekregen waarvan ik hoop dat ze die door gaan zetten ;)

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

Arendal 1723S LCR - 1961 Rears - PSB Imagine XA Atmos speaker
Tonewinner AT-300 pre +  AD-7300 7CH amp
DIY Dayton 15 inch sub + Speakerland SUB6 + Peerless 12inch+PR DIY subwoofer

MechanicalAnimal

Quote from: norman on August 27, 2020, 13:39:56
En toch....... heeft de 100 ineens een interessante wending gekregen waarvan ik hoop dat ze die door gaan zetten ;)

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

welke seizoen en episode zit jij? gelieve dan niks te spoileren verder, want met jouw uitlating zijn mijn verwachtingen nu zeer hoog gespannen  :D :D :D
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

norman

Quote from: MechanicalAnimal on August 27, 2020, 13:55:52
welke seizoen en episode zit jij? gelieve dan niks te spoileren verder, want met jouw uitlating zijn mijn verwachtingen nu zeer hoog gespannen  :D :D :D
Ik ben in seizoen 7, maar het begint begin seizoen 6 geloof ik ;)

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

Arendal 1723S LCR - 1961 Rears - PSB Imagine XA Atmos speaker
Tonewinner AT-300 pre +  AD-7300 7CH amp
DIY Dayton 15 inch sub + Speakerland SUB6 + Peerless 12inch+PR DIY subwoofer

gerard1

Quote from: norman on August 27, 2020, 13:39:56
En toch....... heeft de 100 ineens een interessante wending gekregen waarvan ik hoop dat ze die door gaan zetten ;)

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

Volgens mij is het laatste seizoen nu bezig, the end, serie is beeindigd.

https://www.serietotaal.nl/nieuws/12324/laatste-aflevering-the-100-gaat-voor-opschudding-zorgen

Kjelt

Te lang uitgekauwd.
Seizoen 2 vond ik het hoogtepunt daarna alleen maar spiraal naar beneden.

HereIsTom

Wat wij een geweldige serie vonden is Orphan Black  :popcorn:

https://www.netflix.com/nl/title/70276033
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

MechanicalAnimal

Quote from: norman on August 27, 2020, 14:34:51
Ik ben in seizoen 7, maar het begint begin seizoen 6 geloof ik ;)

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

AH, thanks, daar ben ik nog niet  :popcorn:

Quote from: gerard1 on August 27, 2020, 16:25:59
Volgens mij is het laatste seizoen nu bezig, the end, serie is beeindigd.

https://www.serietotaal.nl/nieuws/12324/laatste-aflevering-the-100-gaat-voor-opschudding-zorgen

ok, dan hoef ik niet lang meer  :D :D :D

Quote from: Kjelt on August 27, 2020, 18:48:21
Te lang uitgekauwd.
Seizoen 2 vond ik het hoogtepunt daarna alleen maar spiraal naar beneden.

S2 vond ik ook wel tot nu een van de leukste ja.



Quote from: HereIsTom on August 27, 2020, 19:11:13
Wat wij een geweldige serie vonden is Orphan Black  :popcorn:

https://www.netflix.com/nl/title/70276033

opzekers, die was echt heel erg goed. Ik heb helemaal vlak gelachen van het lachen zo af en toe met al die typetjes, heerlijke serie. Maar ook hier was ik soms de draad kwijt omdat ik wat te lange tijd tussen de series heb laten zitten.

Ik denk dat jij Happy ook wel leuk zal vinden dan.
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

HereIsTom

Away is een Amerikaanse sciencefictionserie te zien bij Netflix. De serie ging in première op 4 september 2020.

In Away zien we astronaut Emma Green, die een internationale bemanning klaar moet stomen voor de eerste missie naar Mars. Green heeft voor aanvang van de missie zelf afscheid genomen van haar man en dochter, en ook de overige astronauten krijgen tijdens de reis steeds meer moeite met het gemis van hun families op aarde.

https://youtu.be/3f_REapPwio
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Raymond187

Quote from: HereIsTom on September  9, 2020, 23:34:29
Away is een Amerikaanse sciencefictionserie te zien bij Netflix. De serie ging in première op 4 september 2020.

In Away zien we astronaut Emma Green, die een internationale bemanning klaar moet stomen voor de eerste missie naar Mars. Green heeft voor aanvang van de missie zelf afscheid genomen van haar man en dochter, en ook de overige astronauten krijgen tijdens de reis steeds meer moeite met het gemis van hun families op aarde.

https://youtu.be/3f_REapPwio
Kijken wij hier ook. Goed te kijken, maar ik kan niet meer dan 2 afl. achter elklaar kijken, zoveel drama ???

7 deadly sins S04  :worship:

Quote from: norman on August 27, 2020, 13:39:56
En toch....... heeft de 100 ineens een interessante wending gekregen waarvan ik hoop dat ze die door gaan zetten ;)

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk


ve
The 100 is sws laatste seizoen, vermakkelijke serie, al vond ik het begin het leukste

Xander32

Ik ben nog een Netflix rookie, heb Peaky Blinders gekeken en ga nu richting het eind van Vikings.
Van beide series heb ik enorm genoten.


Wat zijn jullie aanbevelingen (kijktips) welke in de lijn van bovenstaande ligt?
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

zegel

Quote from: Xander32 on September 10, 2020, 06:38:52
Ik ben nog een Netflix rookie, heb Peaky Blinders gekeken en ga nu richting het eind van Vikings.
Van beide series heb ik enorm genoten.


Wat zijn jullie aanbevelingen (kijktips) welke in de lijn van bovenstaande ligt?

In deze lijn ligt dan The Last Kingdom. Mooie serie die zich afspeeld rond het jaar 800.
Kii three + control, Allo Usbridge signature, Roon lifetimer, Ropieee, Uptone Ultracap LPS-1. Keuken: Dali Callisto 2C

katwax

Quote from: Raymond187 on September  9, 2020, 23:38:35

7 deadly sins S04  :worship:

:worship:
Ik kijk meestal in de avond (nacht), maar moet mij vaak dwingen om niet nog 1 te kijken.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

ppeter

Quote from: zegel on September 10, 2020, 08:05:15
In deze lijn ligt dan The Last Kingdom. Mooie serie die zich afspeeld rond het jaar 800.
The Last Kingdom is een goede serie.....vanaf seizoen 2.
Het 1ste seizoen is echt wel amateuristisch en zichtbaar met een klein budget gedraaid.
Maar vanaf het 2de seizoen is het raak en loopt het in een stroomversnelling!
Ik ben fan en hoop op een vervolg...
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

DofN

Quote from: katwax on September 10, 2020, 16:15:32
:worship:
Ik kijk meestal in de avond (nacht), maar moet mij vaak dwingen om niet nog 1 te kijken.

Leuke serie. Ik had hem eerder al getipt.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

katwax

Quote from: doorofnight on September 10, 2020, 20:43:15
Leuke serie. Ik had hem eerder al getipt.
Was inderdaad eerder in dit topic gekomen, toen heb ik het opgepikt, als het van jouw was, thx  ;D
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

oud_account_1

Unorthodox.
IMDB: Story of a young ultra-Orthodox Jewish woman who flees her arranged marriage and religious community to start a new life abroad.
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

Tabcam

Giri/Haji, Goed geacteerde Japanse detective/crime in Londen met bijzonder sfeervolle Japanse muzikale ondersteuning.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i