Author Topic: Netflix serie-tips  (Read 54148 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline MechanicalAnimal

Re: Netflix serie-tips
« Reply #450 on: May 20, 2020, 10:40:05 »

De laatste ‘ I Am Not Okay with This’ vond ik ook best aardig.

deze, en "end of the fucking world"vond ik heerlijk wegkijken.
KDL65W855C - PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

Offline pameijer

• This title is for sale, please send me a PM!
  • HT forum donateur
  • HT forum legend group
  • Trade Count: (+7)
  • Total likes: 251
« Reply #451 on: May 29, 2020, 12:40:44 »
Vanaf vandaag is Space Force op Netflix te kijken. Lijkt me erg grappig!

Anthem MRX1120 / Pioneer UDP-LX500 / Technics SL2000 / Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG OLED55C7 / JVC X7900 met iVisions 250 cm scherm / AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 rears + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

Offline Malignant

« Reply #452 on: May 29, 2020, 12:50:59 »

Ik ben heel benieuwd ja, maar de eerste signalen zijn niet hoopgeven als ik het zo lees......

https://www.serietotaal.nl/nieuws/11630/space-force-pijnlijke-eerste-recensies-dure-netflix-komedie
LG OLED 55C7 - Denon AVR X6300H - ATMOS 5.1.4 - 2x Focal 816W - Focal 800CC -  2x Focal 800SR - 4x Focal IC105 - SVS SB-2000 - Playstation 4 - Xbox360 - Core i7 930 @ 3.8Ghz - Oppo UDP-203 - Sonos Multiroom audio - Rega RP1 Elys2 - Project Tubebox Mk2 - QNAP TS-439 Pro 4x1TB RAID5

Offline pameijer

• This title is for sale, please send me a PM!
  • HT forum donateur
  • HT forum legend group
  • Trade Count: (+7)
  • Total likes: 251
« Reply #453 on: May 29, 2020, 14:33:01 »
Ik ben heel benieuwd ja, maar de eerste signalen zijn niet hoopgeven als ik het zo lees......

https://www.serietotaal.nl/nieuws/11630/space-force-pijnlijke-eerste-recensies-dure-netflix-komedie
Wel knap dat al die mensen een serie kunnen recenseren die nog uit moet komen.... :sleepy:
Anthem MRX1120 / Pioneer UDP-LX500 / Technics SL2000 / Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG OLED55C7 / JVC X7900 met iVisions 250 cm scherm / AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 rears + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

Offline katwax

« Reply #454 on: May 29, 2020, 17:50:53 »

(Image removed from quote.)
Had er vandaag ook iets over gelezen dat het teveel in te weinig afleveringen zou zijn. We zullen het zien zeker :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Allo USbridge Signature met Allo Shanti voeding
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Offline Bas Akkerman

• "Tell me thy electrickery, that I may do it." "Do what?" "Put the sun in a bottle"
  • HT forum donateur
  • The ultimate HT Forum elite group
  • Trade Count: (+21)
  • Total likes: 189
« Reply #455 on: May 30, 2020, 10:02:53 »

(Image removed from quote.)
Man, man, man. We hebben het vijf minuten gegeven, feitelijk twee minuten te lang. Zo gemakzuchtig dat het pijnlijk is. En dit zijn eigenlijk al te veel woorden die ik eraan vuil maak. Of het moet een waarschuwing zijn, dan was het het nog waard.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Offline clockwork

• Highly esteemed member group
  • Trade Count: (+17)
  • Total likes: 45
  • "Initiative comes to thems that wait"
    • Showcase
« Reply #456 on: May 30, 2020, 10:50:32 »
Man, man, man. We hebben het vijf minuten gegeven, feitelijk twee minuten te lang. Zo gemakzuchtig dat het pijnlijk is. En dit zijn eigenlijk al te veel woorden die ik eraan vuil maak. Of het moet een waarschuwing zijn, dan was het het nog waard.

Oei oei. Dat is balen. Ik had er namelijk hoge verwachtingen van. The Office is namelijk een van mijn favoriete series ooit.
Versterking: Emotiva XMC-1 (Dirac live), Bel Canto Ref500m, Ref150s & M300
Bronnen: Sonore ultraRendu (+Uptone LPS-1+Iso Regen), Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII, Sony UBP-X800
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Offline Bas Akkerman

• "Tell me thy electrickery, that I may do it." "Do what?" "Put the sun in a bottle"
  • HT forum donateur
« Reply #457 on: May 30, 2020, 10:59:43 »
Ik dus ook. De opzet is natuurlijk hetzelfde, maar het is zo plat en oppervlakkig. Bij The Office, zeker de Engelse versie, was het juist subtiel en gelaagd. Persoonlijk geen vergelijk, maar ieders mening hè?

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Offline Xstream

« Reply #458 on: May 30, 2020, 11:57:22 »
Ik heb het nog 2 afleveringen gegeven. De 1e vond ik nog wel aardig. Beetje inkomen denk je dan ... Maar na ep 2 weet ik niet of verder ga. Er zitten wel geinige momentjes in, en je moet een serie soms wel wat tijd gunnen, maar het is wel erg flauw allemaal. En dat ondanks dat ik Steve Carell fan ben. Al zat er aan het einde van afl 1 wel een momentje in dat ik echt even in een deuk lag, dus misschien geef ik 't nog een klein kansje  ;)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || PS4 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 Plasma

Offline doorofnight

• Trade Count: (0)
  • Total likes: 628
  • Weest allen vrolijk en blij, hup hup hup ook Gij
« Reply #459 on: May 30, 2020, 12:22:50 »
En ja hoor, weer die rotte beperkingen van Nederland. Ik heb gewoon geen zin in geklooi met VPN, maar als je ons aanbod ziet, word je toch moedeloos.

Eens. Gooi er dan een paar euro per maand bij en zorg voor een fatsoenlijk aanbod.

Ik vind manga geinig en heb me goed vermaakt met de waanzin van de serie Seven Deadly Sins. Vliegende en pratende varkens, idioot traditionele man-vrouw rollen (die ook weer doorbroken worden), fout seksisme, bizarre taalvondsten en een verwrongen Japanse kijk op een soort middeleeuws Europa. En heel maffe humor.

De film heb ik ook gekeken maar vond ik minder grappig.

« Last Edit: May 30, 2020, 12:23:04 by doorofnight »
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
Lyngdorf TDAI 2170 +SDA2400, DALI Euphonia MS4, 4X JL Audio E112 subwoofers, Daphile Intel-NUC SSD streamer, MiniDSP2x4HD

Offline Bas Akkerman

• HT forum donateur
« Reply #460 on: May 30, 2020, 16:49:37 »
Eens. Gooi er dan een paar euro per maand bij en zorg voor een fatsoenlijk aanbod.

Ik vind manga geinig en heb me goed vermaakt met de waanzin van de serie Seven Deadly Sins. Vliegende en pratende varkens, idioot traditionele man-vrouw rollen (die ook weer doorbroken worden), fout seksisme, bizarre taalvondsten en een verwrongen Japanse kijk op een soort middeleeuws Europa. En heel maffe humor.

De film heb ik ook gekeken maar vond ik minder grappig.
Precies dat!

Mmm, die ga ik eens kijken.

Offline TabCam

• Trade Count: (+1)
  • Total likes: 952
  • Keep Calm & Enjoy the Music
« Reply #461 on: May 31, 2020, 14:16:05 »
Ben net begonnen met "The Fall". Geweldige serie, begint enigszins traag maar wordt in seizoen 2 ruimschoots goedgemaakt :pompom:! Fijn dat iedereen zijn best doet het te doen lijken alsof het echt in Belfast afspeelt en ook fijn omlijst met sfeervolle muziek.

Helaas maar 3 seizoenen met 5, 6 en 6 éénuursafleveringen. Ben nu bij einde seizoen 2 en erg benieuwd hoe het verder gaat. Totnogtoe een dikke aanrader en ruim de 8.2 waard :popcorn:.
HT set: PAP Quintet Crystal10, Usher 718, Arcam 550, AudioPhonics HPA-S400ET, LG 950V, RPi + PiCorePlayer, NVidia Shield TV
Stereo set: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Chord Hugo, Laptop W10 - FooBar2000

Offline skyfox

• HT forum donateur
  • Trade Count: (+5)
  • Total likes: 200
  • Big Man meets Little Cinema
« Reply #462 on: May 31, 2020, 14:22:11 »
Gisteren twee afleveringen van Space Force gekeken met de missus. We kunnen de serie wel waarderen. Gewoon als lekker tussendoortje.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Versterking: Marantz SR7011
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Thorens MOV edition
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | MA RS1 | Velodyne DD10 | Velodyne SPL1200r
Kabels: vd Hull | Audioquest | Kemp | RU Connected | Chord

Offline katwax

« Reply #463 on: May 31, 2020, 15:43:07 »
Hier bezig met White Lines, hoewel we na ep1 iets hadden van dit wordt niets, toch de 2de gezien. Nu willen we het uitkijken.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Allo USbridge Signature met Allo Shanti voeding

Offline Martijn90

« Reply #464 on: June 1, 2020, 00:18:44 »
Hier bezig met White Lines, hoewel we na ep1 iets hadden van dit wordt niets, toch de 2de gezien. Nu willen we het uitkijken.
Ook net gekeken samen met m’n vriendin. Kijkt lekker weg, leuke beelden van een zonnig Ibiza. Vooral niet teveel van het verhaal verwachten, dan kan je je er best mee vermaken ;D
LG OLED65C8 • Oppo BDP-93EU • Apple TV • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears • JL Audio 12W7 • W&M LS-03 • W&M HD-01 • Sony PS4 • Silverstone HTPC

Huiskamer set
Toekomstig dedicated HT

Offline katwax

« Reply #465 on: June 1, 2020, 01:03:42 »
Ook net gekeken samen met m’n vriendin. Kijkt lekker weg, leuke beelden van een zonnig Ibiza. Vooral niet teveel van het verhaal verwachten, dan kan je je er best mee vermaken ;D
Het is leuk om te kijken, maar een aanrader is het volgens mij ook niet echt, ik weet het niet goed wat ervan te vinden. Goed genoeg om uit te kijken, hoop wel dat het verhaal nog wat duidelijkheid brengt :)

Offline Xstream

« Reply #466 on: June 1, 2020, 18:08:42 »
Het is leuk om te kijken, maar een aanrader is het volgens mij ook niet echt, ik weet het niet goed wat ervan te vinden. Goed genoeg om uit te kijken, hoop wel dat het verhaal nog wat duidelijkheid brengt :)
Ben er toch ook maar mee verder gegaan. Je bent er zo doorheen en is toch wel vermakelijk. Potentie is er wel, maar 't komt er nog niet helemaal uit. Leuk tussendoortje idd :-)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || PS4 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 Plasma

Offline katwax

« Reply #467 on: June 1, 2020, 18:56:36 »
Ben er toch ook maar mee verder gegaan. Je bent er zo doorheen en is toch wel vermakelijk. Potentie is er wel, maar 't komt er nog niet helemaal uit. Leuk tussendoortje idd :-)
Vandaag uitgekeken. Geen topper, maar ook geen afrader.

Offline Martijn90

« Reply #468 on: June 1, 2020, 19:12:37 »
Vandaag uitgekeken. Geen topper, maar ook geen afrader.
Precies dit! Aan het eind van de laatste aflevering merk je ook duidelijk dat ze even snel naar een opening voor seizoen 2 toewerken :P Maar gezien de cijfers weet ik niet of die er gaat komen. Lekkere serie als je snel afgeleid bent tijdens het kijken ;D
LG OLED65C8 • Oppo BDP-93EU • Apple TV • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears • JL Audio 12W7 • W&M LS-03 • W&M HD-01 • Sony PS4 • Silverstone HTPC

Huiskamer set
Toekomstig dedicated HT

Offline denoontje

• Linnoontje Akurate katalyst Wilson Benesch Square 5 stereo power, Arcamoontje Wilson Benesch Square / Velodyne 7.2.4 dirac atmos jvc n7 4k HDR power
  • Trade Count: (+10)
  • Total likes: 373
  • denoontje + primoontje -> linnoontje + arcamoontje
« Reply #469 on: July 16, 2020, 18:33:27 »
Kalifat..zweedse serie..best goed en spannend

https://www.imdb.com/title/tt11398870/

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk