Netflix serie-tips

Started by mikekiwi, November 9, 2014, 20:32:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

StefaanD

Gaat ook op de lijst ... maar zal moeilijk worden om Jeff Bridges te ontwaren in deze serie  :D

pameijer

Quote from: StefaanD on June 10, 2019, 16:32:58
Gaat ook op de lijst ... maar zal moeilijk worden om Jeff Bridges te ontwaren in deze serie  :D


Is aangepast  ;)
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

fasteddie

Quote from: reza on June  9, 2019, 15:03:33
Undercover. Zeer goede Nederlandse/Belgische productie. Dikke 8

en er komt een vervolg......

Tabcam

Quote from: katwax on April 25, 2018, 11:39:19
In het algemene topic over series :)

Then end of the f***ing world was inderdaad ook zeker de moeite, maar ik kan mij voorstellen dat dit niet ieders smaak is.
Mijn vriendin is eraan begonnen en moet zeggen dat het een meevaller is voor wie van een Britse variant van Pushing Daisies meets Juno houdt :clapping: en heeft echt vette muziekstukjes op momenten :pompom:.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

katwax

Quote from: TabCam on November 10, 2019, 20:34:19
Mijn vriendin is eraan begonnen en moet zeggen dat het een meevaller is voor wie van een Britse variant van Pushing Daisies meets Juno houdt :clapping: en heeft echt vette muziekstukjes op momenten :pompom:.
S2 is nog bijna nieuw, moet er zelf nog aan beginnen :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Freeze

Rick and Morty :headbanging:

Seizoen 4 is gisteren in de USA begonnen. Ik denk de beste animatieserie ooit. Niet echt geschikt voor kids ;)
Voor wie het niet weet, Rick is de (dronken) opa van Morty, woont bij zijn dochter in de garage, maar is een uitvinder en kan tussen dimensies reizen. Super humor met een zeer zwart randje... en verschrikkelijk veel subtext, plottwists, verhalen-in-verhalen etc etc.


Dirc

vis-a-vis begonnen. Vergelijkbare setting als Orange is the new black alleen een stuk beter naar mijn mening.
Er gebeurt tenminste iets.

CZ79

Quote from: Freeze on November 11, 2019, 16:33:13
Rick and Morty :headbanging:

Seizoen 4 is gisteren in de USA begonnen. Ik denk de beste animatieserie ooit. Niet echt geschikt voor kids ;)
Voor wie het niet weet, Rick is de (dronken) opa van Morty, woont bij zijn dochter in de garage, maar is een uitvinder en kan tussen dimensies reizen. Super humor met een zeer zwart randje... en verschrikkelijk veel subtext, plottwists, verhalen-in-verhalen etc etc.

Net begonnen, geweldig!
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

CZ79

dat geboer de hele tijd van die opa  :clapping: :clapping: :clapping:
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Staaled

Iemand die Our planet ook al volgt ?

Zeker in 4K adembenend.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

roeleken

Drive to Survive 2 en laatste Narcos gekeken. Allebei erg vermakelijk....
Accuphase E350, Kef R11, Luxman E-200 phono vv, Pioneer PLX-1000, Denon DL103R, Ifi Zen Stream, Dac40,  Atlas Hyper ls

Matthijs1973

Quote from: Staaled on March 11, 2020, 10:48:31
Iemand die Our planet ook al volgt ?

Zeker in 4K adembenend.

hele mooie beelden inderdaad, ik ging me alleen steeds meer irriteren aan het continue aanpraten van een schuldgevoel over hoe slecht het wel niet gaat met de natuur.....
NAD M33 // NAD C588 // NAD C568 // Harbeth SHL5plus xd // AudioQuest Niagara 1200

denoontje

Niet de 'snelste serie' maar wie de bridge etc kijkt is dit ook wel een aanrader op netflix (zie originele titel).




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

whoknows

#413
DARK duitsche serie op netflix wel een aanrader wat mij betreft, echter je moet wel goed opletten met verhaallijnen die door elkaar heen lopen. Goede muziek en sfeer......

https://www.imdb.com/title/tt5753856/
htpc --> minidsp 4x10hd --> Hypex ncore --> avalon compass like cloon

HJ

Quote from: whoknows on March 23, 2020, 22:06:56
DARK duitsche serie op netflix wel een aanrader wat mij betreft, echter je moet wel goed opletten met verhaallijnen die door elkaar heen lopen. Goede muziek en sfeer......

https://www.imdb.com/title/tt5753856/
S1 vond ik best leuk maar bij s2 ben ik toch gestopt.

Tabcam

Ben benieuwd naar een nieuw seizoen. Muziek en geluidseffecten maakten het wel een bovengemiddelde serie maar niet eenvoudig te volgen.

Kijk nu naar "How to get away with murder". Wel vermakelijk en ook goed om te puzzelen wat er nu precies aan de hand is.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

MechanicalAnimal

Quote from: TabCam on March 23, 2020, 22:52:00

Kijk nu naar "How to get away with murder". Wel vermakelijk en ook goed om te puzzelen wat er nu precies aan de hand is.


die is erg vermakelijk  :popcorn:

ik maakte de fout door te lang tussen sommige seizoenen te wachten, er gebeurt namelijk best veel en dan raak je gauw het spoor bijster (ik wel  :D)
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

oud_account_1

Had ik vanwege de huidige situatie net Netflix helemaal uit, is ineens Ozark S3 beschikbaar...
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

Dirc

Heyy Ozark S03 ja?

Ik volg momenteel (niet alleen netflix trouwens)
-Walking dead
-Westworld (Ziggo)
-Handmaid's Tale (Ziggo)

Dirc

Quote from: Dirc on March 28, 2020, 20:31:47
Heyy Ozark S03 ja?

Ik volg momenteel (niet alleen netflix trouwens)
-Walking dead
-Westworld (Ziggo)
-Handmaid's Tale (Ziggo)
-La casa de papel
-vis-a-vis

CineSmurf

Met veel plezier de brief voor de koning gezien. Wat verder van het boek af dan de eerdere nederlandse film, maar best vermakelijk.
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

holco

<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

HereIsTom

#422
Voor degene die de serie Orphan Black nog niet hebben gezien, alle 5 de seizoenen staan nog op Netflix.
Als je nog op zoek bent naar een goede serie is dit echt een aanrader  :headbanging:

https://youtu.be/do_BCA-vR9E
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

roeleken

Tiger king aan het kijken,  wtf. Wat een verhaal en wereld. Aanrader!
Accuphase E350, Kef R11, Luxman E-200 phono vv, Pioneer PLX-1000, Denon DL103R, Ifi Zen Stream, Dac40,  Atlas Hyper ls

tonv

Quote from: roeleken on April 12, 2020, 22:58:08
Tiger king aan het kijken,  wtf. Wat een verhaal en wereld. Aanrader!

Net afgekeken, wel weer een bewijs dat die Amerikanen echt niet sporen!