Netflix serie-tips

Started by mikekiwi, November 9, 2014, 20:32:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fasteddie

Kan me voorstellen dat je dacht "HUH".....,maar goed veel Netflix series eindigen vreemd en of worden niet meer vervolgd...en laten je in totale verwarring achter waar je weer mee moet proberen te dealen....

Erik

Net the extintion bekeken begint sterk, zwakt wat af, en krijgt dan een plotwisseling van me jawelste om zeer sterk te eindigen. Is een film maar zou me niks verbazen als dit een testpilot was die een serie gaat worden
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

fasteddie

Op Netflix....ken haar niet funden....

riwi

#353

MechanicalAnimal

Quote from: MechanicalAnimal on July 26, 2018, 09:03:50


licht vermaak, geen hoogstaande scifi knaller maar best geinig kijkvoer  :popcorn:

Geen zombies, wel apocalyptisch en een stuk beter dan bijv Zombie Nation ofzo

Kleine update, season 2 is een stuk leuker en vlotter en ook qua acteerwerk hebben de acteurs een tandje bij gezet.
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

Edliver

Quote from: Erik on July 30, 2018, 18:38:07
Net the extintion bekeken begint sterk, zwakt wat af, en krijgt dan een plotwisseling van me jawelste om zeer sterk te eindigen. Is een film maar zou me niks verbazen als dit een testpilot was die een serie gaat worden
Gisteren bekeken  :headbanging: en in 4K !!
LG 55B6V,JVC X7900,Marantz SR7013,Panasonic UB 820 ,Himedia Pro Q10,B&W 600 serie,Q Acoustic 2010.

whoknows

Ben met dark sails begonnen eerste 3 afleveringen vind in goed
htpc --> minidsp 4x10hd --> Hypex ncore --> avalon compass like cloon

MechanicalAnimal

Quote from: whoknows on August  1, 2018, 11:45:42
Ben met dark sails begonnen eerste 3 afleveringen vind in goed

die is ook heel erg leuk  :pompom:

volume op 10 met die kanonnen  :popcorn:
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

pacific

#358
 Extinction was een goede film dank v d tip, [emoji106]

Sent from my COL-L29 using Tapatalk

Malignant

Quote from: whoknows on August  1, 2018, 11:45:42
Ben met dark sails begonnen eerste 3 afleveringen vind in goed

Toch even je TV anders afstellen hoor, of een OLED aanschaffen.
Het horen "Black Sails" te zijn en niet "Dark"  :P

Maar is een heel erg vermakelijke serie waar gewoon een mooi eind aan geschreven zit.
LG OLED 55C7 - Denon AVR X6300H - ATMOS 5.1.4 - 2x Focal 816W - Focal 800CC -  2x Focal 800SR - 4x Focal IC105 - SVS SB-2000 - Playstation 5 - Oppo UDP-203 JB - BlueSound Multiroom audio - Rega RP1 Elys2 - Project Tubebox Mk2 - QNAP TS-673A

whoknows

#360
Quote from: Malignant on August  1, 2018, 15:34:35
Toch even je TV anders afstellen hoor, of een OLED aanschaffen.
Het horen "Black Sails" te zijn en niet "Dark"  :P

Maar is een heel erg vermakelijke serie waar gewoon een mooi eind aan geschreven zit.

:blush: :blush: :blush: :blush:

Het is idd (bijna) tijd voor een oled  :bigsmile:
htpc --> minidsp 4x10hd --> Hypex ncore --> avalon compass like cloon

Erik

Ik had nog drie afleveringen staan van The Expanse maar krijg hem niet meer te zien bij Netflix alsof de eerste twee seizoenen zijn verdwenen. Zien jullie ze nog? Probeer al vijf min ze af te spelen maar krijg ze niet te zien, snap er niets van.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

skyfox

Quote from: Erik on October  8, 2018, 03:39:28
Ik had nog drie afleveringen staan van The Expanse maar krijg hem niet meer te zien bij Netflix alsof de eerste twee seizoenen zijn verdwenen. Zien jullie ze nog? Probeer al vijf min ze af te spelen maar krijg ze niet te zien, snap er niets van.

Even gegoogled:
https://www.netflix-nederland.nl/verwijderalarm-the-expanse-maakt-transfer-wat-doet-de-rest/

Is dus helaas over naar Amazon Prime. Lang leve contractueel gezeik tussen streaming diensten.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Erik

Quote from: skyfox on October  8, 2018, 08:03:14
Even gegoogled:
https://www.netflix-nederland.nl/verwijderalarm-the-expanse-maakt-transfer-wat-doet-de-rest/

Is dus helaas over naar Amazon Prime. Lang leve contractueel gezeik tussen streaming diensten.
Oh dat verklaart het dan zag ze ook al niet staan tussen u bent hier gebleven met kijken. Balen ook, straks moet je op eerdere diensten een abo nemen om alles te kunnen zien ipv alleen netflix
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

alexander2


Charlemagne

De film Roma van Alfonso Cuarón is vanaf nu te zien op Netflix, en in een aantal filmtheaters. De film heeft meerdere nominaties voor Golden Globes en vele bekroningen.

https://www.imdb.com/title/tt6155172/
■ Devialet 1000 Pro/CI ■ Dynaudio Sapphire ■ Streacom fanless HTPC(W8.1+SSD)+Roon+Qobuz Studio ■ LG OLED65C9 ■ Sony VPL-HW65ES isf ■ Oppo BDP83SE ■ Ziggo Horizon ■ Sonos ZP90 Magna Ultimo ■ Qnap TS 219 P II ■ vdHul Revolution LS kab ■ achter: Lyngdorf TDAI 2200+RP & Chario Syntar 100 ■

fasteddie

Quote from: Charlemagne on December 15, 2018, 02:01:15
De film Roma van Alfonso Cuarón is vanaf nu te zien op Netflix, en in een aantal filmtheaters. De film heeft meerdere nominaties voor Golden Globes en vele bekroningen.

https://www.imdb.com/title/tt6155172/

Weet me het zeker? Ik kon de film niet vinden op NF...

oud_account_1

"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

pacific


Charlemagne

Quote from: fasteddie on December 15, 2018, 07:48:25
Weet me het zeker? Ik kon de film niet vinden op NF...

Heb het net nog even gecheckt en gevonden. Zoekopdracht Roma
■ Devialet 1000 Pro/CI ■ Dynaudio Sapphire ■ Streacom fanless HTPC(W8.1+SSD)+Roon+Qobuz Studio ■ LG OLED65C9 ■ Sony VPL-HW65ES isf ■ Oppo BDP83SE ■ Ziggo Horizon ■ Sonos ZP90 Magna Ultimo ■ Qnap TS 219 P II ■ vdHul Revolution LS kab ■ achter: Lyngdorf TDAI 2200+RP & Chario Syntar 100 ■

fasteddie

Inderdaad gevonden....vanochtend niet, maar dat geloofd niemand natuurlijk ;D!

eddy135

Is ook geen serie, he... :tounge:
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

mikekiwi

Ben nu bezig met Timeless. Principe (in tijd terugreizen om de 'toekomst' te beïnvloeden) is aardig en geeft wel wat stof tot nadenken. Heeft niet het acteerwerk en script om echt top te zijn, maar kijkt wel lekker weg.
De 7.7 op IMDB als beoordeling is wat mij betreft wel een correcte weergave.

riwi

Quote from: mikekiwi on December 15, 2018, 23:18:02
Ben nu bezig met Timeless. Principe (in tijd terugreizen om de 'toekomst' te beïnvloeden) is aardig en geeft wel wat stof tot nadenken. Heeft niet het acteerwerk en script om echt top te zijn, maar kijkt wel lekker weg.
De 7.7 op IMDB als beoordeling is wat mij betreft wel een correcte weergave.

Timeless heeft net 2 extra afleveringen gekregen die afgelopen week zijn gereleased. Daarna is de serie ten einde na 2 seizoenen. Vond het een leuke serie. Maar seizoen 2 eindigde met een cliffhanger dus hebben ze nog 2 afleveringen bij gemaakt dit jaar om het een beetje af te ronden.

pacific

Ik kijk nu Maniac wazige Serie maar kan ook weer niet stoppen.

Sent from my COL-L29 using Tapatalk