Author Topic: Netflix serie-tips  (Read 26980 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline roeleken

Re: Netflix serie-tips
« Reply #325 on: June 12, 2018, 11:37:35 »
La case de papel uitgezeten, begon veelbelovend, maar zakte al héél snel in tot een rekkende brei van cliches. Een irritant hoog resident evil wannabee Milla Jockovich gehalte bij hoofdrol spel “Tokio” en alle cliché geluidseffecten van “Lost” om “spanning” op de bouwen.
De 2e helft van het seizoen hadden ze heel veel afgekeken van Ocean’s 11 en stylistisch van Guy Richi.

ben er ook aan begonnen maar na aflevering 5 afgehaakt, werd inderdaad steeds clichématiger en langdradig. Fijn dat je dit vertelt, dan hoef ik helemaal geen poging meer te doen  ;D
Cayin A-55T gemodificeerd door deJongSystems met Border Patrol buizenvoeding, Sehring SE 701 speakers, VPI Classic 1 met Karat 23RS element, Luxman E-200 phono, Okki Nokki, Apple TV, Cayin CD-50T, Arcam rDAC, Vinyl roels

Offline paulkokkie

• member
  • Trade Count: (0)
  • Total likes: 4
  • Beter laat dan nooit!
« Reply #326 on: June 12, 2018, 11:48:26 »
ben er ook aan begonnen maar na aflevering 5 afgehaakt, werd inderdaad steeds clichématiger en langdradig. Fijn dat je dit vertelt, dan hoef ik helemaal geen poging meer te doen  ;D

Dat heb ik met heel veel series, Arrow bijvoorbeeld, was echt leuk, maar na 2 seizoenen was ik er klaar mee.
De enige serie die ik leuk blijf vinden is NCIS, alle 15 seizoenen.
A dirty mind is a joy forever.

Offline eddy135

• ...............
  • Highly esteemed member group
  • Trade Count: (+15)
  • Total likes: 17
  • I'm just a stereotype.
« Reply #327 on: June 12, 2018, 17:16:54 »
Klopt, maar naar t einde toe, wordt ie toch wel weer beter...
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Offline Remi

« Reply #328 on: June 12, 2018, 21:32:17 »
Is het de moeite om deze serie te starten?

https://www.homecinemamagazine.nl/2018/06/13-reasons-why-s3/

Ja, wat mij betreft zeker. Vind het geniaal hoe het verhaal beetje bij beetje verteld word.
Prj:Sony VPL-HW30ES | PJ scherm:Spalluto WS-S-4 Multimasking 110" | Speler:Oppo BDP-103 Darbee Edition | Amp:Onkyo TX-NR905 | Front:Magnat Vintage 650 | Rear:Kef Q7 | Center:Magnat Vintage 6 | Sub:Magnat Omega380

Offline katwax

« Reply #329 on: June 19, 2018, 09:49:57 »
Nadat ik in dit topic toch enkele mensen Sense8 had zien aanraden er toch maar mee begonnen en ik moet zeggen dat het tot nu toe altijd moeilijk is om niet snel nog 1tje te kijken :)
Het is geen makkelijke serie en de eerste 3 afleveringen zijn onduidelijk waarover het gaat, maar ik zou zeggen volhouden.
Stereo: Kii Three + Kii Control
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543.25