Netflix serie-tips

Started by mikekiwi, November 9, 2014, 20:32:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

roeleken

Quote from: Raphie on June 12, 2018, 08:49:47
La case de papel uitgezeten, begon veelbelovend, maar zakte al héél snel in tot een rekkende brei van cliches. Een irritant hoog resident evil wannabee Milla Jockovich gehalte bij hoofdrol spel "Tokio" en alle cliché geluidseffecten van "Lost" om "spanning" op de bouwen.
De 2e helft van het seizoen hadden ze heel veel afgekeken van Ocean's 11 en stylistisch van Guy Richi.

ben er ook aan begonnen maar na aflevering 5 afgehaakt, werd inderdaad steeds clichématiger en langdradig. Fijn dat je dit vertelt, dan hoef ik helemaal geen poging meer te doen  ;D
Accuphase E350, Kef R11, Luxman E-200 phono vv, Pioneer PLX-1000, Denon DL103R, Ifi Zen Stream, Dac40,  Atlas Hyper ls

paulkokkie

Quote from: roeleken on June 12, 2018, 11:37:35
ben er ook aan begonnen maar na aflevering 5 afgehaakt, werd inderdaad steeds clichématiger en langdradig. Fijn dat je dit vertelt, dan hoef ik helemaal geen poging meer te doen  ;D

Dat heb ik met heel veel series, Arrow bijvoorbeeld, was echt leuk, maar na 2 seizoenen was ik er klaar mee.
De enige serie die ik leuk blijf vinden is NCIS, alle 15 seizoenen.
NAD C399+MDC module + Kef R3
(Denon AVR 4520 B&W DM640 B&WHTM61 S2)

eddy135

Quote from: roeleken on June 12, 2018, 11:37:35
ben er ook aan begonnen maar na aflevering 5 afgehaakt, werd inderdaad steeds clichématiger en langdradig. Fijn dat je dit vertelt, dan hoef ik helemaal geen poging meer te doen  ;D
Klopt, maar naar t einde toe, wordt ie toch wel weer beter...
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Remi

Quote from: ppeter on June 10, 2018, 09:49:03
Is het de moeite om deze serie te starten?

https://www.homecinemamagazine.nl/2018/06/13-reasons-why-s3/

Ja, wat mij betreft zeker. Vind het geniaal hoe het verhaal beetje bij beetje verteld word.
Prj:Sony VPL-HW30ES | PJ scherm:Spalluto WS-S-4 Multimasking 110" | Speler:Oppo BDP-103 Darbee Edition | Amp:Onkyo TX-NR905 | Front:Magnat Vintage 650 | Rear:Kef Q7 | Center:Magnat Vintage 6 | Sub:Magnat Omega380

katwax

Nadat ik in dit topic toch enkele mensen Sense8 had zien aanraden er toch maar mee begonnen en ik moet zeggen dat het tot nu toe altijd moeilijk is om niet snel nog 1tje te kijken :)
Het is geen makkelijke serie en de eerste 3 afleveringen zijn onduidelijk waarover het gaat, maar ik zou zeggen volhouden.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

ppeter

Tweede seizoen van Westworld gestart, na een teleurstelling van de 1ste.
Na drie afleveringen, wat een rommelig boeltje is me dat seg!
Een hele hoop lijken en continue afknallen van alles en iedereen domineren de serie.
Een mix van western en mad max figuren en witte indianen die overal opduiken.
Af en toe een liftje nemen naar de kelder, om een tablet te gaan halen (tussen nog meer lijken), zodat je de robots terug kan programmeren om de mensen lief te hebben.

Weet niet of ik ga blijven kijken (volhouden)?
Sense8 maar eens starten....
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

paulkokkie

Quote from: ppeter on June 25, 2018, 09:48:17

Weet niet of ik ga blijven kijken (volhouden)?
Sense8 maar eens starten....
Ik heb beetje dezelfde ervaring
g, seizoen in UHD en Dolby TrueHD gekeken en dat boeide me wel maar ik vermoed dat dit weer, net als vele andere series, het uitrekken van een plot wordt.
NAD C399+MDC module + Kef R3
(Denon AVR 4520 B&W DM640 B&WHTM61 S2)

Erik

Van de week met the mist begonnen eerste aflevering was zeker spannend. Als dat zo blijft dan belooft het veel goeds.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

HereIsTom

Quote from: ppeter on June 25, 2018, 09:48:17
Tweede seizoen van Westworld gestart, na een teleurstelling van de 1ste.
Na drie afleveringen, wat een rommelig boeltje is me dat seg!
Een hele hoop lijken en continue afknallen van alles en iedereen domineren de serie.
Een mix van western en mad max figuren en witte indianen die overal opduiken.
Af en toe een liftje nemen naar de kelder, om een tablet te gaan halen (tussen nog meer lijken), zodat je de robots terug kan programmeren om de mensen lief te hebben.

Weet niet of ik ga blijven kijken (volhouden)?
Sense8 maar eens starten....

Wij waren al in het eerste gedeelte gestopt met kijken naar Westworld, wat een shit serie, zonde van de tijd!  :(
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Robbo

Als shit serie zou ik het zeker niet willen omschrijven, het is zeker een high-end productie.  Maar ik kon mijn aandacht er ook niet bijhouden.  Dus na enkele prima afleveringen, met moeite tot de 9e aflevering gekomen.  Daarna afgehaakt.

home@the movies

Zo zie je maar hoe meningen kunnen verschillen, West World was voor mij een van de betere series die ik de afgelopen jaren heb gezien, in 3 dagen volledige eerste seizoen uitgekeken.




MechanicalAnimal

SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

HereIsTom

 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

lestat1234

Quote from: MechanicalAnimal on July 13, 2018, 16:59:42
Dikke aanrader deze:




Inderdaad... heerlijke serie.
Enige opmerking is dat het einde wat gehaast was (naar mijn mening).

Andere tip: The alienist :)
Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

Staaled

The Vietnam War.
Documentaire serie.
Getipt door een vriend en ik heb slechts 1 uur gekeken.
Onthullend, schokkend en pakkend.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

MechanicalAnimal

Quote from: lestat1234 on July 16, 2018, 14:53:24
Inderdaad... heerlijke serie.
Enige opmerking is dat het einde wat gehaast was (naar mijn mening).


dat laatste vond ik inderdaad ook wel, dat werdt allemaal iets te makkelijk gebracht.
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

apogeefreak

Net Stranger Things ontdekt, geweldige serie dikke 10 voor mij! ;D
701s->runco933->8500ultra->hd1->hd350->vw100->cinemax->9500mp->909splitpack+kuro

HJ

Quote from: Staaled on July 16, 2018, 22:15:02
The Vietnam War.
Documentaire serie.
Getipt door een vriend en ik heb slechts 1 uur gekeken.
Onthullend, schokkend en pakkend.
De oorlog docus op netflix vind ik sowiso erg goed. De oude beelden zijn best goed opgeknapt.

Unsolved over biggie en 2pac vind ik ook erg goed!

Verstuurd vanaf mijn telefoon.


MechanicalAnimal



licht vermaak, geen hoogstaande scifi knaller maar best geinig kijkvoer  :popcorn:

Geen zombies, wel apocalyptisch en een stuk beter dan bijv Zombie Nation ofzo
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

Stef

Nog 1 aflevering the gaan van 'manhunt unabomber'.... aanrader
- Dedicated home theatre 5.1.4: Lyngdorf MP-40, Hypex NCore 252 & 502, M&K S150 & S150T, Klipsch Atmos, JL Audio e112 sub, ATVP, Zidoo Z9X, Oppo 203, bekabeling Cardas Cross & Audioquest flex 4/4, JVC N5, Xtrem Screen 0.9.
- Hifi: Vivid Audio Kaya 25, Lyngdorf TDAI 3400, ProAc Signature Black kabels, Synology DS918+ (Roon server).

Edliver

Volg momenteel:
100 nu met 4é seizoen begint het een beetje langdradig te worden maar algemeen ok
The ranch met Sam Elliott, en Ashton Kutcher e.a => grappig + ernstig + entertainent (imho) kijk uit naar vervolg.
The mist uitgezien maar einde van de serie vraagt voor een vervolg.
Lost in space ,serie uitgezien en wacht op vervolg,aangenaam zeker voor jeugdige kijkers (voel me ook nog jong ! )
Horn (Matterhorn rescue ) prachtige beelden (geen 4K maar wel prachtig HDR ) enkele "helden" die dumb and dumber gaan halen uit de bergen !
En nog enkel films,is wel verslavend
Edd
LG 55B6V,JVC X7900,Marantz SR7013,Panasonic UB 820 ,Himedia Pro Q10,B&W 600 serie,Q Acoustic 2010.

Erik

The mist uitgezien je komt er minder makkelijk in maar daarna blijf je kijken. Spetterend einde, hoop nog op een S2.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

darkrunner

The 100 wat een stom einde, S4/ toch wat afleveringen bij waar ik heb moeten door sleuren en dan om zo een einde te krijgen, jammer

Kjelt

Hoezo einde, de laatste aflevering wordt pas 7 augustus uitgezonden

darkrunner

Oh ik dacht dat het nu al gedaan was vermits er geen aflevering meer bij stond gisteren, zie nu net ook afl 11 staan...S5 is dus 13 afl had ik beter wat minder snel gekeken.