Netflix serie-tips

Started by mikekiwi, November 9, 2014, 20:32:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mikekiwi

Case de Papel is idd een fijne tip! Daarna eens in Le Chalet duiken...

reza

Mindhunter!!!!!!!!!!!  ^^
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

TopGun2010

Mindhunter vond ik ook gaaf, hopelijk snel s2
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

katwax

Quote from: reza on May  5, 2018, 08:25:16
Mindhunter!!!!!!!!!!!  ^^
Ik vond het heel sterk beginnen, maar meer naar einde van seizoen springen ze nogal snel van het een in het ander. S2 zal ik beginnen kijken, maar hoop dat het dan terug wat meer "uitgewerkt" zal zijn
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

darkrunner

#304
Happy...aanrader!

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

zegel

Rain, wel aardig om met de hele familie te kijken maar geen hoogtepunt. Mooi sfeertje maar overacting bij emoties
Kii three + control, Allo Usbridge signature, Roon lifetimer, Ropieee, Uptone Ultracap LPS-1. Keuken: Dali Callisto 2C

Groovy

Rain was wel leuk ja.
Safe is ook zeker de moeite waard.
Luxman l507s.  Yamaha M2. Yamaha c4. Lenco l75
Ortofon rmg 212.  Lenco l75 long base 12 inch dv zelfbouw. Denon dcd 2700. Emt 938. Elipson 1404. Custom made dt op td 160 basis.

J.A.F._Doorhof

Black sails afgekeken

Wat ga ik dat missen. Wat een wereld serie
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Sjaak_Banaan

Klipsch KL-650-THX® Ultra2 • Klipsch RF-83 • Klipsch RB-81 II • Klipsch RS-62 II • 21" DIY sub 18Sound • dual Klipsch SPL-150  •  dual XTZ Cinema 3x12 • Marantz SR7013 • Marantz UD7007 • Sony KDL-55HX850 • JVC X5900BE • 3m DIY screen

Bouw HT in kelder

darkrunner

#310
Als je tot kerst wacht om Happy te kijken heb je al die tijd iets gemist, knots gekke serie kijk al uit naar S2.

katwax

Quote from: J.A.F._Doorhof on May 20, 2018, 13:31:13
Black sails afgekeken

Wat ga ik dat missen. Wat een wereld serie
Is inderdaad een aanrader en persoonlijk vind ik het juist fijn dat een serie een deftig einde krijgt. Series die men te lang rekt om dan te moeten stoppen zonder af te sluiten worden meestal vergeten of max als matig bestempeld.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

MechanicalAnimal

Quote from: J.A.F._Doorhof on May 20, 2018, 13:31:13
Black sails afgekeken

Wat ga ik dat missen. Wat een wereld serie

Fuck yeah!!!! die was echt leuk, dik genieten, kanonnen op volume 10  :headbanging:

Quote from: darkrunner on May 20, 2018, 15:15:06
Als je tot kerst wacht om Happy te kijken heb je al die tijd iets gemist, knots gekke serie kijk al uit naar S2.

Knettergek!!!!! Die Christoffer Meloni is helemaal de draad kwijt, hi-la-risch  :worship:
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

Erik

Vriendin en ik kijken graag naar stranger things. Goed gezoeeld en leuk verhaal.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Dirc

#314
Stranger Things zeker de moeite waard.

Ik ga maar eens voor Black Sails en heb ook de Unabomber, the fall en peaky blinders op mijn lijst gezet.

darkrunner

#315
Stranger things vond ik ook wel leuk, Travelers vond ik ook zeer goed kijk uit naar s3, Happy heeft me aangenaam verrast, maar de serie die me het meest bij blijft is toch Sense8 is gemaakt door de 2 dames van The matrix triologie toen nog mannen.

roeleken

Er is een nieuw seizoen van the Americans  ;D
Accuphase E350, Kef R11, Luxman E-200 phono vv, Pioneer PLX-1000, Denon DL103R, Ifi Zen Stream, Dac40,  Atlas Hyper ls

MechanicalAnimal

Quote from: darkrunner on June  6, 2018, 22:33:55
Stranger things vond ik ook wel leuk, Travelers vond ik ook zeer goed kijk uit naar s3, Happy heeft me aangenaam verrast, maar de serie die me het meest bij blijft is toch Sense8 is gemaakt door de 2 dames van The matrix triologie toen nog mannen.

als ik zie hoe leuk ik Stranger Things en Travelers vond en ik vond Happy al helemaal fenomenaal dan ga ik met die uitspraak van jou toch eens dat Sense8 aanslingeren  :D

Quote from: roeleken on June  6, 2018, 23:16:16
Er is een nieuw seizoen van the Americans  ;D

Leuk!  :pompom: dat vond ik toch wel een erg leuke serie  :worship:
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

neptune

zet hier iets neer

mondiaal

2de seizoen van 13 reasons why. Moet er nog aan beginnen maar hoorde van een collega dat het zeer heavy eindigt.

ppeter

Quote from: mondiaal on June  9, 2018, 00:30:00
2de seizoen van 13 reasons why. Moet er nog aan beginnen maar hoorde van een collega dat het zeer heavy eindigt.

Is het de moeite om deze serie te starten?

https://www.homecinemamagazine.nl/2018/06/13-reasons-why-s3/
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

zegel

Quote from: darkrunner on June  6, 2018, 22:33:55maar de serie die me het meest bij blijft is toch Sense8 is gemaakt door de 2 dames van The matrix triologie toen nog mannen.

Helemaal me eens, en sinds gisteren is de finale van 2,5 u beschikbaar. Ik ben wel een fan van die scifi  series, als ook westworld, strenger things en 3% ect, maar van sense8 wordt je blij - en dat is uitzonderlijk in dit genre. Bovendien hele goede soundtrack

Overigens was Fauda 2 ook weer fantastisch. Je gaat toch anders naar het Israëli's  Palestijns  conflict kijken.
Kii three + control, Allo Usbridge signature, Roon lifetimer, Ropieee, Uptone Ultracap LPS-1. Keuken: Dali Callisto 2C

katwax

Quote from: roeleken on June  6, 2018, 23:16:16
Er is een nieuw seizoen van the Americans  ;D
We gaan een paar dagen moeten nemen om in te halen, we zijn net half weg S1 :)

Quote from: zegel on June 10, 2018, 17:27:40
Helemaal me eens, en sinds gisteren is de finale van 2,5 u beschikbaar. Ik ben wel een fan van die scifi  series, als ook westworld, strenger things en 3% ect, maar van sense8 wordt je blij - en dat is uitzonderlijk in dit genre. Bovendien hele goede soundtrack

Overigens was Fauda 2 ook weer fantastisch. Je gaat toch anders naar het Israëli's  Palestijns  conflict kijken.
Zal dan toch maar is starten aan Sense8, had het van mijn lijst gedaan aangezien Netflix ermee stopt.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

MechanicalAnimal

Gloeiendegloeiendegloeiende  :nopompom:

gisteravond vol verwachting de laatste 2 episodes gekeken van Lucifer.

wat een deceptie, ik heb nog nooit een serie zo kansloos zien eindigen en dat terwijl ik me toch door aardig wat kelderklasse series heen heb geworsteld.

wat een onsamenhangend en inspiratieloos prutswerk.

Wat een zonde ( :D ) want, ondanks dat het geen echte hoogvlieger is, vond ik het een leuke serie om lekker weg te kijken.
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

Raphie

La case de papel uitgezeten, begon veelbelovend, maar zakte al héél snel in tot een rekkende brei van cliches. Een irritant hoog resident evil wannabee Milla Jockovich gehalte bij hoofdrol spel "Tokio" en alle cliché geluidseffecten van "Lost" om "spanning" op de bouwen.
De 2e helft van het seizoen hadden ze heel veel afgekeken van Ocean's 11 en stylistisch van Guy Richi.
JBL PRX Power!