Netflix serie-tips

Started by mikekiwi, November 9, 2014, 20:32:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mikekiwi

Luther is vandaag afgerond, dat vond ik nu echt een steengoede serie! Om met JL te spreken: " So, now what?"  ;D

Nou, eerst eens lekker op vakantie, en dan zien we wel even verder.
Quote from: apogeefreak on June 19, 2015, 15:16:27
Net begonnen met Orphan Black dat is een goede serie zeg.
En dit is een aardige kandidaat...

XtrmB

Sense8, netflix original. Wel erg vage serie. Eerste 1-2 aflevering ff erg apart nog niet echt een verhaal. Later wordt het niet minder vaag maar wel leuker. Vind het een hele unieke serie
HT: Samsung HW-N950

"Technological progress is like an axe in the hands of a pathological criminal."

mikekiwi

Ik heb van meerdere mensen gehoord dat ze na aflevering 5 of 6 er nog steeds niet inzitten...houdt me een beetje tegen om er mee te beginnen...

XtrmB

Kan goed kloppen, toch blijft het een enorm bijzondere serie. Heb nog niet ziets detgelijks eerder gezien. Je moet er wel van houden trouwens hoor
HT: Samsung HW-N950

"Technological progress is like an axe in the hands of a pathological criminal."

XtrmB

Ik mis deadwood ook nog in het rijtje, goede serie, kijkt lekker weg met een doorlopend verhaal
HT: Samsung HW-N950

"Technological progress is like an axe in the hands of a pathological criminal."

c20v

Gisteren "Grimm" seizoen 3 afgerond...smaakt naar meer, duurt helaas nog ff  :-[
Daarna 2 afleveringen van "falling sky" bekeken maar viel wat tegen. Het verhaal is oke maar de beeldkwaliteit lijkt wel een opgeschaalde DVD...
Life is really simple, but we insist on making it complicated.

mikekiwi

Ik ben begonnen met Orphan Black; zat ook nog te twijfelen over Grimm, maar vond het wat veel afleveringen zo bij elkaar, ik heb liever een wat overzichtelijk geheel  ;)

TopGun2010

Sense 8! Erg goed! Je moet wel van deze sfeer houden natuurlijk.
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

Anonieme_user12334

Quote from: mikekiwi on July  3, 2015, 20:19:36
Ik ben begonnen met Orphan Black; zat ook nog te twijfelen over Grimm, maar vond het wat veel afleveringen zo bij elkaar, ik heb liever een wat overzichtelijk geheel  ;)
Orphan Black is erg sterk. Moest wel even wennen al de rol(len) van de hoofdrolspeelster. Maar die red zich daar prima mee :).

EdwinB

Weet iemand of je ergens kan zien wanneer een bepaalde film of serie uit de collectie wordt gehaald?

Ik heb al gemerkt dat bepaalde series/films welke ik had toegevoegd aan "My List" niet meer beschikbaar zijn (zoals The Shield bijvoorbeeld).

Lijkt me erg irritant dat wanneer je halverwege een bepaalde serie bent deze opeens niet meer beschikbaar is.

Het zou bijvoorbeeld mooi zijn als Netflix, wanneer je een bepaalde titel aan je lijst hebt toegevoegd, je een automatisch berichtje zou sturen dat X over twee maanden uit de collectie wordt gehaald zodat je nog tijd hebt om deze te kijken voordat het wordt verwijderd.

Bas Akkerman

Quote from: EdwinB on July 17, 2015, 16:16:44
Weet iemand of je ergens kan zien wanneer een bepaalde film of serie uit de collectie wordt gehaald?

Ik heb al gemerkt dat bepaalde series/films welke ik had toegevoegd aan "My List" niet meer beschikbaar zijn (zoals The Shield bijvoorbeeld).

Lijkt me erg irritant dat wanneer je halverwege een bepaalde serie bent deze opeens niet meer beschikbaar is.

Het zou bijvoorbeeld mooi zijn als Netflix, wanneer je een bepaalde titel aan je lijst hebt toegevoegd, je een automatisch berichtje zou sturen dat X over twee maanden uit de collectie wordt gehaald zodat je nog tijd hebt om deze te kijken voordat het wordt verwijderd.
Goed idee! Waag er een mailtje aan zou ik zeggen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Anonieme_user12334

Gaan ze natuurlijk nooit doen, want dan breng je leden actief op de hoogte van het enige nadeel aan Netflix. In het oude design kon je via de website nog zien "beschikbaar tot" als de eind periode in zicht was. Dat is met het nieuwe design ook niet meer het geval.

BMWX6M

#62
Enkele recente series die een nieuw seizoen hebben of waar er nu wel en vervolg mag op komen.


Suits => erg leuk
Mr. Selfridge => leuk, graag nieuw seizoen !
Downton Abby => leuk
Homeland => zeer leuk, zou graag vervolg willen zien, want denk dat ze al enkele seizoenen achterstaan?
Narcos => zeer leuk
The Americans => leuk
Orange is the new black => begint erg te vervelen na enkele seizoenen, dus ben ik maar gestopt.
Ray Donovan => leuk, graag nieuw seizoen.

Marco Polo => bij teveel tijd en gebrek aan beter... kijk ik er wel naar... de ene aflevering is beter dan de andere.

Apex => docu als je van mooie auto's houd een aanrader... EN in UHD 4k

Luke Cage => leuk

The walking dead => begint nu in het nieuwe seizoen wat te vervelen... maar kijk het toch nog verder.


NIEUW: Designated Survivor => aanrader !

Gestart met The Crown, nog maar 1 aflevering gezien, ik laat nog iets weten. => helemaal uitgekeken, prima serie.

Nu begonnen aan American Odyssey, eerste 2 afleveringen waren al zeer spannend, hou wel van dit genre!


Iemand nog tips over recente series die de moeite zijn om er aan te beginnen?
Samsung 65" LED TV UE65KS7000, Himedia Q5 Pro, Panasonic DMP-BDT460 blu-ray, Marantz SR5010, Sub Quadral Qube 10 active, 2x Dali Zensor 5, Dali Zensor Vocal, 2x Dali Zensor pico front high en 2x art sound inbouw surround achter.
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=159775.0

TopGun2010

HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

BMWX6M

Quote from: TopGun2010 on November  8, 2016, 15:23:12
Marvel, Jessica Jones. Best aardig! 4k

Heb ik een tijdje naar gekeken, maar toch door een reden die ik niet meer weet, niet uitgekeken...

Misschien moet er maar eens een lijst komen met recente films die de moeite zijn op Netflix... :P
Samsung 65" LED TV UE65KS7000, Himedia Q5 Pro, Panasonic DMP-BDT460 blu-ray, Marantz SR5010, Sub Quadral Qube 10 active, 2x Dali Zensor 5, Dali Zensor Vocal, 2x Dali Zensor pico front high en 2x art sound inbouw surround achter.
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=159775.0

TopGun2010

Het is met al die series, je moet er even inkomen!
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

Bas Akkerman

Quote from: BMWX6M on November  8, 2016, 18:23:34
Heb ik een tijdje naar gekeken, maar toch door een reden die ik niet meer weet, niet uitgekeken...

Misschien moet er maar eens een lijst komen met recente films die de moeite zijn op Netflix... :P
Dit misschien?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

mikekiwi

Voor het complete aanbod, maar dan gefilterd op alleen de films, gebruik ik nu deze link:

http://www.filmvandaag.nl/video-on-demand/netflix/alle-films

Je kunt ook sorteren op jaar van uitgave

Bas Akkerman

Quote from: mikekiwi on November  9, 2016, 07:57:29
Voor het complete aanbod, maar dan gefilterd op alleen de films, gebruik ik nu deze link:

http://www.filmvandaag.nl/video-on-demand/netflix/alle-films

Je kunt ook sorteren op jaar van uitgave
:thumbs-up:
Zelf kijk ik meestal, voordat ik iets ga kijken, naar de recent toegevoegde films en zet favorieten op mijn lijst. Maar met die link kun je weinig kiezen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

LuPo


WickedGame

Ik las dat suits van netflix mogelijk gaat verdwijnen  :dry:

TopGun2010

Is het een idee om een 2e topic Netflix aan te maken speciaal voor 4k?
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

reza

The missing,  echt een aanrader 1seizoen maar spannend van begin tot eind.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

BMWX6M

Quote from: WickedGame on November 10, 2016, 10:33:26
Ik las dat suits van netflix mogelijk gaat verdwijnen  :dry:

Echt? Waar las jij dat en wat zou de reden zijn?


Quote from: reza on November 10, 2016, 11:49:31
The missing,  echt een aanrader 1seizoen maar spannend van begin tot eind.

Heb ik ook gezien, helemaal in het begin als ik pas Netflix had, is goed, maar er mag een nieuw seizoen komen!


Quote from: LuPo on November 10, 2016, 09:40:12
The Crown is erg goed!

Zit nu aan aflevering 3, valt wel mee... maar heb er al beter gezien op Netflix.
Samsung 65" LED TV UE65KS7000, Himedia Q5 Pro, Panasonic DMP-BDT460 blu-ray, Marantz SR5010, Sub Quadral Qube 10 active, 2x Dali Zensor 5, Dali Zensor Vocal, 2x Dali Zensor pico front high en 2x art sound inbouw surround achter.
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=159775.0